Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyvä musta perustoppi

Vierailija
18.09.2015 |

Kertokaapa vinkkejä, mistä voisin ostaa mustan hyvän perustopin. Toiveissa olisi, että siinä ei ole painijanselkää ja että se on tarpeeksi pitkä, että yltää jonkin verran pepun päälle. Asuinpaikkakunnallani on H&M, VeroModa, Cubus ja Lindex, mutta en näistä sellaista ole löytänyt. H&M:llä olevat topit on järkyttävän lyhyitä eikä pidemmässä mallissa ole heidän mukaan mustaa. Nykyiset toppini alkavat ratkeilla saumoista (ovat useita vuosia vanhoja H&M:n "vanhaa" mallistoa)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme miten vaikeeta mustan perustopin ettiminenki on! I feel you sis! Niit pitäis olla jokases peruspuljussa.

Vierailija
2/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkamaukalta ei tosiaan enää löydy kunnollisia toppeja. Muutamia vuosia sitten siellä oli se mallisto, jossa topit ylsivät lantion leveimpään kohtaan ja siitä pituudesta tykkäsin. Nyt kaikki ovat joko napaan asti tai sitten puoleen reiteen. Sitten liikkeistä loppuu aina ne mustat, rekille jää vain meikkitahrainen XS ja XXL- ja XL-kokoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte tykkään näistä : http://www.hm.com/fi/product/39816?article=39816-A

Pitää muotonsa hyvin!

Vierailija
4/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni parhaat mustat perustopit saa Moda Aukia-liikkeestä (itselläni on S.T.I-merkkisiä) :)

Vierailija
5/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nansolta.  Parempia toppeja en ole mistään löytänyt.  Hyvä laatu eikä ole pitkälläkään ihmisellä mikään napamalli.  Ei kierrä saumat, kestää pesut ja tuntuu pehmoiselta ihoa vasten.  Ehdotomasti hintansa arvoinen.

Vierailija
6/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä HM:n premium quality ja logg -mallistojen topit on ihan parhaita. Osta oikeastaan vain näitä perustopeiksi.

Tosin olen vain 160cm pitkä eli mulla ei ole ongelmaa toppien lyhyydestä...

Vierailija
7/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään zaran topeista.

Vierailija
8/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälästä löydän usein selkeitä peruspaitoja kuten topit ja t-paidat.

Vierailija
9/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero Modalla on pitkiä ja lyhyitä toppeja aina perusmallistossa eri väreissä. Niitä olen pitkänä ihmisenä käyttänyt. Aina löytyy mustaa ja valkoista eikä maksa paljon.

Vierailija
10/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on parhaat seppälän luomupuuvilla. Tarpeeks pitkiä, pehmoineb, ei mene miksikään, muotoiltu eikä oo makkarankuori

Vierailija
11/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on veromodasta muutama musta toppi. Ovat vähän pidempiä ja väri on pysynyt ok hyvin mustana, vaikka ovatkin olleet muutamia vuosia erittäin ahkerassa käytössä ja pesussa.

Vierailija
12/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa: saumatkaan eivät ole lähteneet kummassakaan topissa kiertämään, mutta taas veromodan valkoisen perus t-paidan sauma lähti hyvin nopeasti oston jälkeen.

Vierailija
13/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempparitoppimerkki on Gina Tricot. Yllättävän laadukkaan tuntuisia päällä, ja kestäviä käytössä.

Tässä sellainen sun kuvailema. Marie toppi. Löytyy myös ribbiversiona Marie rib.

http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/vaatteet/topit-puserot/topit/marie-toppi/prod675649000.html

ja lissää :)

http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/vaatteet/topit-puserot/ccollection-cclothes-csubtanktop-p1.html

Vierailija
14/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkerilta löysin itse hyviä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi