Jos sulla olisi kahdesta suhteesta valittavana
Toisen suhteen pääteemoina olisivat turvallisuus, luottamus, tasainen kumppanuus ja hellyys, mutta ei mikään suuri intohimo oikein koskaan, ei sitten millään.
TAI
Toisen suhteen pääteemoina erittäin huomattavan ainutkaatuisen suuri intohimo, ei mainittavaa luottamusta, ei mainittavaa tasaisuutta ja muutenkin aikamoista ihmissuhde... mitä lie, ehkä -helvettiä, mutta siis himo/seksi/rakkaus siinä mitä palavinta, niin kumman valitsisit? Pakko valita näistä kahdesta, vastaukseksi ei nyt käy että ei ottaisi kumpaakaan, ottaisi jonkun kolmannen tms. Ne on nyt nämä ja tästä alatte valkata, ok.
Kommentit (24)
Intohimo on tärkeää, mutta olennaista on, voiko intohimoiseen ihmiseen luottaa. Valehteleeko hän? Onko hänellä muita? Olisiko hänen kanssaan eläminen valheessa elämistä?
Jos intohimoinen rakastaja on rehellinen, eli perusluottamus on, vaikka suhde olisi muuten välillä helvettiäkin, niin sitten sellainen suhde. Mutta jos et voi koskaan luottaa henkilöön, valitse mieluummin tasaisen turvallinen suhde.
Intohimo on nautittavaa, mutta epäluottamus kuluttaa suhdetta - ja myös naisen ulkonäköä! Olen nähnyt tarpeeksi näitä naisia, he vanhenevat ennen aikojaan. Luotettavan miehen kanssa nukut yösi hyvin ja tulet huolehdituksi. Pysyt kauniina ja terveenä.
Se riippuu kokonaan niistä ihmisistä, joiden kanssa nuo suhteet toteutuisivat. Älykkään, empaattisen, sitoutuneen ihmisen kanssa voisin tarvittaessa elää huonommassakin suhteessa, yksinkertaisen, pikkumaisen, ahdasmielisen kanssa en jaksaisi, vaikka miten olisi luottamusta ja hellyyttä.
Mistä tietysti päästään siihen, että miksi minun ja älykkään, empaattisen, sitoutuneen ihmisen suhde olisi parisuhdehelvetti, ja emmekö yrittäisi tehdä asialle jotain.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:57"]
Pakko valita näistä kahdesta, vastaukseksi ei nyt käy että ei ottaisi kumpaakaan, ottaisi jonkun kolmannen tms. Ne on nyt nämä ja tästä alatte valkata, ok.
[/quote]
Tykkään sun kysymyksenasettelusta. =D En kuitenkaan osaa vastata, koska olen vasta eronnut enkä tiedä itsekään mitä haluan.
Elin tuollaisessa ykkössuhteessa useamman vuoden. Mies oli ihana, mutta niin tylsä ja yllätyksetön, ja nopeasti alun jälkeen ei meinannut olla seksiäkään.
Olin jonkin aikaa yksin ja päädyin tuollaiseen kakkossuhteeseen. En ole ikinä kenenkään kanssa riidellyt näin paljoa enkä meinaa jaksaa ainaista draamaa, mutta toisaalta myös intohimoa ja rakkautta on paljon. Ei tämä kuitenkaan ole pelkkä seikkailusuhde, vaan olemme kyllä ihan tosissamme tulevaisuuden suhteen, muutimme nopeasti asumaan yhteen ja toistemme sukua ja ystäviä on tavattu varhaisesta vaiheesta asti. Ykkössuhde sai minut haaveilemaan muista ja kaipaamaan jännitystä, tässä nykyisessä suhteessa himoitsen vain seksikästä miestäni.