Onko väärin harrastaa seksiä monen eri miehen kanssa?
Olen eronnut lähes puoli vuotta sitten ensimmäisestä miesystävästäni ja nyt olen alkanut haluamaan seksiä paljon enemmän, ja nimenomaan eri miesten kanssa. Olen ollut vain tuon ekan mieheni kanssa ja haluan kokeilla eri miehiä ja nauttia huomiosta jota saan. Ikää on 27. En varsinaisesti halua mitään yhden illan juttuja, vaan seksisuhteita. Onko se niin väärin? Tuleeko minusta sitten "lutka?"
Kommentit (60)
Mä olen xxl kokoinen ja nautin seksistä nimenomaan eri ja erillaisten miesten kanssa kuka sitä nyt samaa jaksaisi jatkuvasti se olis tylsää, olen myös monta ystävääni saanut unohtamaan sen kotona olevan ja töistä väsyneen vässykän ja hekemaan vaihtelua ja vipinää salaa;)! Suosittelen kaikille lämpimästi näitä tummia komistuksia ovat meinaan paljon ihanempia ja saavat todellakin naisen nauttimaan!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:21"]
Ei tule lutkaa. Hirveää, että naisen pitää pohtia mokomaa vuonna 2015
[/quote]
Nimenomaan. Kunhan huolehdit, että a) sinua ei painosteta (paitsi tietysti sopivasti saa), b) haluat miestä ja c) ehkäisy on ok. Saat panna niin montaa miestä kuin suinkin ehdit, etkä siitä ihmisenä huonone.
Hyviä panoja! :)
[/quote]
ja d) kohtelet myös miehiä rehellisesti ja kunnioittavasti.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:21"]
Ei tule lutkaa. Hirveää, että naisen pitää pohtia mokomaa vuonna 2015
[/quote]
Nimenomaan. Kunhan huolehdit, että a) sinua ei painosteta (paitsi tietysti sopivasti saa), b) haluat miestä ja c) ehkäisy on ok. Saat panna niin montaa miestä kuin suinkin ehdit, etkä siitä ihmisenä huonone.
Hyviä panoja! :)
[/quote]
ja d) kohtelet myös miehiä rehellisesti ja kunnioittavasti.
[/quote]
Haha kun putosin. Siis ap suunnittelee käyttävänsä miehiä puhtaasti välineinä seksuaaliseen nautintoon ja sitten häntä varoitellaan siitä ettei hän päädy satuttamaan itseään :D Ei jumalauta, jos miehenä joskus saan tuollaiset ohjeet yhdenillanjuttuja varten, niin jää kyllä panot panematta koska luultavasti kuolen naurukohtaukseen.
Mies 77, tää on ommattu sulle: http://blogit.image.fi/muistiinpanot/ei-mitaan-havettavaa/
Canterburyn yliopiston tekemän tutkimuksen mukaan seksi js alkoholi tekevät ihmisen onnelliseksi, some ei niinkään. Mies77:n kommentit vahvistavat kummasti tunnetta tutkimustuloksen oikeellisuudesta.
GO GIRL!! Pois av:lta ja miesjahtiin. Nauti!! :)
Ei todellakaan ole väärin harrastaa seksiä monen eri miehen kanssa.:)
Kannattaa muistaa, ettei parisuhde ja yksi ainut seksikumppanikaan "pelasta miltään" vaan parisuhteissa seksielämä voi olla huomattavasti kinkympää, tuhmempaa tai "väärää" verrattuna siihen, että harrastaisi normaalia seksiä usean eri miehen kanssa. http://rakasstacy.blogspot.fi/2014/12/paheelliset-parisuhteet-pumpattavana.html
Sinkkujen seksielämää (monet seksikumppanit) moralisoidaan ihan turhaan. Kukaan ei kuitenkaan tosiasiassa tiedä, millaisia rivoja ja sairaita seksileikkejä esim. parisuhteissa harrastetaan. Se, että sinkulla on monta eri miestä, voi olla huomattavasti kesympää kuin se, mitä parisuhteissa harrastetaan.;)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:27"]
Nainen harrastamassa irtosuhteita on yhtäkuin mies harrastamassa seksiä oikean kätensä kanssa. Niin kauan kuin molempia arvostetaan yhtä paljon, minulla ei ole ongelmaa. POIKKEUKSENA: jollet sitten tee aloitetta jokaiseen seksisuhteeseen ja otat huomioon vain miehen ulkonäön, olet mielenkiintoinen ja otat ohjat sängyssä.
[/quote]
Onko varmaa, että tuo alkuperäinen postaaja on nainen?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:59"]
Ei todellakaan ole väärin harrastaa seksiä monen eri miehen kanssa.:)
Kannattaa muistaa, ettei parisuhde ja yksi ainut seksikumppanikaan "pelasta miltään" vaan parisuhteissa seksielämä voi olla huomattavasti kinkympää, tuhmempaa tai "väärää" verrattuna siihen, että harrastaisi normaalia seksiä usean eri miehen kanssa. http://rakasstacy.blogspot.fi/2014/12/paheelliset-parisuhteet-pumpattavana.html
Sinkkujen seksielämää (monet seksikumppanit) moralisoidaan ihan turhaan. Kukaan ei kuitenkaan tosiasiassa tiedä, millaisia rivoja ja sairaita seksileikkejä esim. parisuhteissa harrastetaan. Se, että sinkulla on monta eri miestä, voi olla huomattavasti kesympää kuin se, mitä parisuhteissa harrastetaan.;)
[/quote]
Tässä on hyvin klassinen argumentointivirhe jossa esitetään että "2 vääryyttä oikeuttaa 1 vääryyden" Ei se niin mene...
Mies 77
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:21"]Ei tule lutkaa. Hirveää, että naisen pitää pohtia mokomaa vuonna 2015
[/quote]vuonna 2060 ei tarvitse enää pohtia tuollaisen jälkeen mitään, kun on kivikasan alimmaisena, sharia nääs ja Häkämies
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:23"]
Ei ole väärin eikä tule lutkaa. Eihän sun tarvitse seksielämääs kenellekään tilittää. Kondoomi tosin onn sääntö eikä poikkeus!!!
[/quote]
Milloin ihmisestä sitten tulee lutka vai tuleeko milloinkaan?
On väärin harrastaa seksiä monen miehen kanssa yhtäaikaa samassa sängyssä, jos niiden miesten vaimot ei tiedä. Jos miehet ovat vapaita, ei sekään ole väärää vaan jopa toivottavaa seksikäyttäytymistä, jos se miellyttää sinua.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:05"]Ei jos käyttää kondomia.
[/quote]
Totta. Lutkuus voi tarttua.
Älä kerro kenellekään, jos asia niin kovasti vaivaa.:) Sulla on oikeus elää sellaista elämää kuin haluat ja kokea sellaista kuin haluat kun et satuta ketään.
Tottakai joukossa on myös naimisissa olevia miehiä. Eihän miehet kerro tietenkään olevansa naimisissa. Ja sitä ei voi nainen tietää jos on vieras mies. Eli jos huoraa monen kanssa niin Tottakai kohdalle osuu varattujakin. Yleensä varatut ovat innokkaita pillun perään jos sitä on tarjolla.ja jos on häntäheikin vikaa.
On se väärin, jos annat ilmatteeks.
Olin pitkään ns. kiltti tyttö. Se oli ensimmäisen avioliittoni aikoihin. Sitten alkoi tuntua, että en enää saanut tarpeeksi seksiä mieheltäni enkä muutenkaan jaksanut ylläpitää teennäistä rooliani. Aloin käymään baareissa naisystävieni kanssa irrottelemassa.
Huomasin suureksi ihmeekseni, että olinkin edelleen tosi haluttava. Miehet suorastaan piirittivät minua, mikä teki kutaa itsetunnolleni. Oli ihanaa saada huomiota. Tutustuin ihaniin ja seksikkäisiin miehiin.
Lopulta aloin kulkemaan näillä retkilläni pääasiassa Maijun kanssa, joka oli juuri eronnut. Hän oli aika villi ja vamppasi lähes joka kerta itselleen miehen. Minä en ihan aluksi rohjennut, mutta lopulta päätin uskaltaa ja mentiin porukalla Maijulle. Silloin sain ensimmäisen kerran ihanaa ja tyydyttävää seksiä.
Jäin koukkuun tuohon huomion saamiseen ja villiin seksiin. Oli päästävä vähintään kolme kertaa viikossa baariin. Mieheni tuntui entistä enemmän surkealta ja särmättömältä luuserilta. En kuitenkaan halunnut erota, koska meiliä oli ns ökytalo Eirassa ja miehelläni oli muhkeat vuosiansiot.
Sitten tapahtui jotakin käänteen tekevää. Tapasin baarissa raittiin ja ihanan somalimiehen Abdulin. Rakastuin heti. Otin avioeron ja menin hänen kanssaan naimisiin jo kuukauden seurustelin jälkeen. Nyt ymmärsin kuinka syntistä elämää olin viettänyt.
Meillä on ihana seksielämä ja hän on niin miehinen mies. Aloin pukeutua peittäviin vaatteisiin ja peitin myös pääni. Ei ollut enää minkäänlaista tarvetta näytellä itseäni muille miehille, jonka vuoksi viihdyn nyt kotona. Mieheni käy pääsääntöisesti kaupassakin puolestani. Olen myös alkanut lukemaan koraania. Elämä tuntuu nyt olevan raiteillaan ja olen tosi onnellinen.
paskaa jauhatta ! äijät on pillujen perään, uskokaa jo vähemmällä. niin vapaat kuin varatut , se on vain kylmä totuus, kannattaa jakaa sitä reikäänsä. ei se siitä kulu ja saa itsekkin tyydytystä.
Totta turiset pillua pillua pillua vaan. Siitä se onnela aukeaa. :(l): Jihuu!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:37"]
Mua ei ärsytä ap:n kaltaiset ihmiset, jotka epävarmana kysyvät asiaa, heille jaan mieluusti ilosanomaa siitä, että NAISILLA ON OIKEUS HARRASTAA SEKSIÄ ihan vapaan tahdon mukaan, eikä heidän arvoaan mitata nykyaikana seksikumppanien lukumäärän mukaan.
Mutta mua vituttaa Mies-77 kaltaiset nilkit, jotka kuvittelevat edelleen voivansa sanella mitä naiset saavat tai eivät saa tehdä.
Nussin ketä haluan, missä haluan ja milloin haluan niin kauan, kun kumppanikin on toimintaan halukas ja käytössä on ehkäisy, eikä mua napostele pätkän vertaa mitä joku ikämies-77 tuumaa toiminnastani.
[/quote]
En käsittääkseni missään kohtaa sanonut mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Itsensä jakaminen on häpeällistä toimintaa, mutta kyllä sinä saat sitä tehdä jos sinua "napostelee" näin tehdä. Omaapa kehoasi ja ainoastaan itseäsi häpäiset kun itseäsi jaat.. Teet ainoastaan itsesi halpa-arvoiseksi.. Tämä sama toiminta on häpeäksi myös miehelle ihan samalla tavalla kuin naisellekin..
Mies 77
[/quote]
Ei. En häpäise itseäni, en "jaa" itseäni eikä toimintani tee minusta halpa-arvoista. Minä harrastan seksiä, en "jaa" tai "anna" mitään. Sinä et voi sanella minulle arvoani sen perusteella, mitä teen vapaaehtoisesti toisen vapaaehtoisen kanssa, kun toiminnassa ei loukata ketään. Voit yrittää sanella, mutta se ei toteudu, ymmärrätkö eron. Sun kutsuminen minua lortoksi on yhdentekevää, yhtä lailla voisin kutsua sinua vaikka millä haukkumanimillä, mutta sillä tavalla alennan vain itseäni.
[/quote]
Mikäli tosiaan toimit kuvailemallasi tavalla, sinun kutsuminen lortoksi ei ole haukkumista. Se on totuus. Sinä olet lortto jos tosiaan noin toimit! Itseäsi voit huijata ja itsellesi voit valehdella niin paljon kuin haluat.. Sinä alennat itsesi jakamalla itseäsi.. Sitä kun harrastaa seksiä useiden eri ihmisten kanssa kutsutaan itsensä jakamiseksi. Vapaaehtoisesti teette molemmat itsestänne halpoja käyttöesineitä, lorttoja...
Mies 77