Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni juo joka päivä 1-2 olutta...

Vierailija
17.09.2015 |

Itse en ole ajatellut asiassa olevan mitään pahaa, ennen kuin ystäväni kysyi onko miehelläni alkoholiongelma. Nyt jäin miettimään, onko 1-2 oluen päivittäisessä juomisesta oikeasti merkittävää haittaa terveydelle? Viikonloppuisinkaan ei enempää kulu, kuin juuri tämä illallisolut ja saunapäivänä toinen saunan jälkeen. Asuimme perheeni kanssa Saksassa kun olin lapsi ja siellä tämä olisi aivan arkipäivää. Muistelen omankin isäni juoneen oluen tai kaksi ruoan yhteydessä. Itse en alkoholia käytä kuin noin kerran kuussa.

Ystäväni "huomasi mieheni ongelman" kun oli meillä kylässä muutaman päivän viime viikolla. Kehoitti hakemaan ajoissa apua, ennen kuin riistäytyy käsistä. Mitä av raati on mieltä, liioittelua vai aiheellinen huomautus? Kotityöt, liikunnat ja muutkin velvollisuudet mies hoitaa oman yrityksensä pyörittämisen ohella moitteetta. On myös hoikka ja perusterve mies.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon harva se ilta yhden pienen oluen tai lasin viiniä, viikonloppuisin ehkä 2/ilta. Määrät on pysyneet samoina 15 vuotta. Olen ollut äidiksi tulon jälkeen (v. 2000) humalassa 2 kertaa, viimeisestä kerrasta on 7 vuotta. Silloinkin kyseessä oli ennemmin hiprakka kuin känni. Tykkään kyllä niistä mun iltavinkuista enkä näe syytä luopua niistä, jos kohonnutta syöpäriskiä ei lasketa pelotteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä