Kuinka ahtaasti/väljästi asut? Oletko tyytyväinen tilaan ympärilläsi?
Kysyn tällaista, kun tuntuu, ettei mikään neliämäärä riitä. Onko teillä muilla tilaa liian vähän tai liian paljon? Kuinka paljon teillä pitää olla ihan vain tyhjää tilaa kotona ympärillänne, että on sopiva?
Kommentit (76)
43 m2 yhdelle ja ihan liikaa tilaa. Haluan muuttaa asuntoautoon asumaan.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:35"]
43 m2 yhdelle ja ihan liikaa tilaa. Haluan muuttaa asuntoautoon asumaan.
[/quote]
Miksi?
Kaksio 57m2 7v lapsi ja äiti. Sopivasti juuri :)
60 neliötä, minä, mies ja koira. just passeli tähän hetkeen, isompikin toki kelpaisi ku maalta itse kotoisin mutta tämä on hyvä nyt:)
140 neliöö, 2 henkeä. Paria huonetta tuskin käytetään.
73 neliötä. Kaksi aikuista ja kaksi lasta.
Hyvin mahdutaan kunhan kamaa ei pääse kertymään liikaa.
Tilaa on ihanasti sekä sisällä että ulkona. 235m2 asuinpinta-ala 3 hengelle, terasseja ympärillä yli 100m2 ja tontti 3000m2.
Pidän avaruudesta ja siitä että toiminnoille on omat tilansa, jokainen voi vetäytyä omiin tiloihinsa tai olla kaikki yhdessä. Ja ennenkaikkea siitä että pystymme helposti saamaan 14 henkeä saman pöydän ääreen - joskus jopa yli 20. Rakastamme perheen, suvun ja ystävien tapaamista hyvän ruuan äärellä.
Siinävaiheessa kun tuo kuopuskin lähtee n 5v kuluttua kotoa voisin ajatella n 150m2 taloa. Tarvitsemme miehen kanssa kuitenkin työhuoneen, lapsenlapsia varten ylimääräisen makkarin ja itselle tilaa. No, talon pohja on jo luonnosteltu moneen kertaan...
140neliöinen ok-talo minä, mieheni ja 2kk vauva. Oon antihamsteri joten tyhjää tilaa on :D ja helppo siivota.
55 neliötä, asun yksin kahden kissan kanssa. Hyvin mahtuu kun ei tavaraakaan ole liikaa,
180m2 ja meitä on 2 aikuista. Ihan kivasti on tilaa. Tykkään siitä, että on avaraa.
31 neliötä, ihan sopiva yhdelle ihmiselle.
Omakotialo 4 huonetta, keittö ja saunaosato. Kahdestaan mieheni kanssa asumme. Yksi huoneista on työhuoneena ja toinen vierashuoneena. Tilaa on sopivasti kotona harrastamiseenkin.
150 neliöä, 5 henkeä. Tilaa on reilusti, vähempikin riittäisi. Jokaiselle on oma makkari. Ainoa miinus on pieni tontti kun asutaan kaupungissa..
Hiukan alle 40 neliötä, pariskunta ja vastasyntynyt. Vielä mahdutaan oikein hyvin, saa nähdä miten tila riittää kun vauva lähtee liikkeelle! Plussaa tässä on se että pienessä kämpässä on vähemmän siivottavaa ja tavaroita ei voi hamstrata yli oman tarpeen.
50 neliötä + pihaa ja ulkosäilytystilaa. Asun yksin (tai koiran kanssa) ja tämä on just kiva :)
250 neliötä. 4 henkilöä. Kaikilla omat huoneet ja ylimääräinen harrastetila.
Lisäksi iso autotalli, jossa miehen puuhatila.
Tykkään, että on avaraa. On helpompi siivota
250 neliötä, 2 aikuista ja 2 lasta sekä koira.
Varmaan muuten ok, mutta nämä tilat on kaikkea muuta kuin järkevät.
Talossa on yksi wc, jonne on ahdettu pesukone ja lämminvesivaraaja. Kodinhoitohuonetta ei ole ollenkaan.
Sitten täällä on kuitenkin tupakeittiö, olohuone erikseen, takkahuone, jolla ei ole juuri mitään käyttöä. Oleskelutiloja on, mutta ei toimintatiloja. Tuulikaappi on pieni koppi eikä ulkovaatteille ja kengille säilytystilaa juuri yhtään.
Makuuhuoneet on sopivan tilavat.
Vaihtaisin tämän milloin vain 150-170 neliön järkeviin tiloihin.
Me alettiin just rakentamaan taloa, 160m2. Kolme mh, työhuone, takkahuone, olohuone, keittiö, ruokailuhuone, pari kylppäriä, sauna, khh.
Minä ja mies tällä hetkellä, vauva lopputalvesta.
Sopiva, olisin halunnut isomman
Kolmio 69m2 ja kuusi henkeä asustaa. Ahdasta on!
Meil joku 70neliöö. Jouluks valmistuu 20lisää. Perhees on kolme henkeä. Ihan hyvin mahdutaan. Mut nyt kun laps isompi niin kiva saada yks huone lisää. Tää on siis kaksio mis asutaan. Mut omakotitalo.