Mielikuvani av mammasta
Minun mielikuva on : Harmaankalpea hampaaton eukko 15m2 yksiössään Painaa 160kg ja haisee kuselta sekä paskalta Palstalta ei poistu koskaan ja ruokana euron kuraläppä pizza jonka naapuri tipauttaa säälistä postiluukusta jotka osti eukon kelan rahoilla Järkeä ei ole kuin maaniseen typerään jankuttamiseen
Entä sinun ?
Kommentit (15)
16m2 yksiö jossa asuu kissan kanssa. Painoa 100-160kg, hiusten väritys muuttuu usein. Koruja ympäri naamaa, vaikeat mt ongelmat ja niihin riittämätön lääkitys.
Yleisesti tyytymätön kaikkeen itsessään ja sitä purkaa muihin. Vihaa miehiä, on feministi ja vain siksi kun sellaista ei itse ole koskaan saanut.
Tukeva lapseton Tre keski-ikä, antiperspirantti, ei lemmikkejä, ei lapsia, ei miestä, ei autoa, ei rahaa, on hampaita suussa. Terveisiä.
Mielikuvani ap:sta ja muista lukuisista palstalla pahaa mieltä levittävistä miehistä:
Aku Ankan Eka Vekaran näköinen mutta aina jurottava tai kiukkuinen. Harrastus suihkussa käymättömyys. Ei älyllä pilattu.
Ap, yhdyn sinun kuvaukseen....lisään että on ent akolisti joka jo nuorena jäi mt eläkkeelle. 🐖
Pyylevä, itsensä täydelliseksi kuvitteleva äkäinen akka. Kyttää muita.
Vierailija kirjoitti:
Tukeva lapseton Tre keski-ikä, antiperspirantti, ei lemmikkejä, ei lapsia, ei miestä, ei autoa, ei rahaa, on hampaita suussa. Terveisiä.
Samma här, Helsingfors. Itse leikattu tukka; hampaat kyllä pesen joka yö.
Minä olen:
pitkätukkainen, on luonnonkiharaa
normaalipainoinen
en tupakoi, en juo alkoholia
olen parisuhteessa
ei ole lemmikkejä
Vierailija kirjoitti:
Minä olen:
pitkätukkainen, on luonnonkiharaa
normaalipainoinen
en tupakoi, en juo alkoholia
olen parisuhteessa
ei ole lemmikkejä
Ja lapset on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee samanlainen kiusaaja itselle mieleen. M34
Ai saatana !!!! Näitä on siis livenäkin Jeesus sentää ja toi päässy jotenkin ihmeen tavalla pois palstalta Kyllähän tässä on jo otettava puukko siltä varalta että sekopää käy kimppuun
Vierailija kirjoitti:
Ap, yhdyn sinun kuvaukseen....lisään että on ent akolisti joka jo nuorena jäi mt eläkkeelle. 🐖
Voi tyhmää tätiä :D Onko mielestäsi teinipoika sellainen , tai no mikäs siinä ja voin mä ruveta tollaseks
Palstamamma on siinä mielessä outo tapaus että se osaa vastata vaikeinpiinkin tänne esitettyihin kysymyksiin, ja jopa aika hyvin. Hallitsee auton korjaamisen, sähköasennukset ja kvanttimekaniikan. Ja paljon muuta.
Vierailija kirjoitti:
Palstamamma on siinä mielessä outo tapaus että se osaa vastata vaikeinpiinkin tänne esitettyihin kysymyksiin, ja jopa aika hyvin. Hallitsee auton korjaamisen, sähköasennukset ja kvanttimekaniikan. Ja paljon muuta.
Ties perkele senkin pajonko maksaa Citroeniin kytkinremontti (800€) Tais tosin jankuttaa sitä 5 tuntia tekoälylle :D
Aika lailla sama. Punkkua kittaava vanhapiika.