Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Googleta oma nimesi kuvahaulla

Vierailija
17.09.2015 |

Tuleeko oma kuva vai jotain muuta? Mulle tuli Timo Soini ja todella järkky ilme naamalla, sellainen virnistävä pilakuvamainen hymy naamallaan, pärstäkuva hänestä. En ole persujen jäsen, ei ollut mitään kommenttia ko. kuvaan tai mitään sellaista. Ainoa yhteys on, että yhdellä persuaktiivilla on sama sukunimi ja hän on kyllä kaukaista sukuakin avioliiton kautta. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kuvaa ei näy, Tiina Jylhä ja paljon vieraita ihmisiä...Tiina-kirjojen kansia.
T. Tiina

Vierailija
22/26 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:18"]

Onko oikeasti jotain merkitystä, mitä kuvia sieltä tulee? Ei mua ainakaan häiritse

[/quote]

No se oli vain hauskaa. Minä joskus tarkistan mitä omalla nimelläni netistä löytyy, sillä mun nimeä on käytetty ilman lupaa ja siitä jäi tavaksi ja nyt hetken mielijohteesta kokeilin kuvahakua. Joskushan täällä oli Karttahakukin ja siihen löytyi selvä yhteys, tuli erään yhdistyksen osoite ja olen ko. yhdistyksessä ollut hallituksen jäsen. Tulipahan mieleen kysyä, mitä muille tulee, kun itselleni tuli tuo Timo Soini ensimmäiseksi. Kun tutki kuvan alkuperää, yhteyskin löytyi, sieltä löytyi etunimeni ja sukunimeni, mutta eri paikoista. Oli erään lehden palstalla ja kommentointiosiossa oli molemmat nimet. Aika kaukaa se noita hakee tuo hakukone. Tarkoitus oli kysyä, että mitä tulee ensimmäisenä. ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkokuvia nuorista kaatuneista sotilasmiehistä. Nimet eivät muistuta edes nimeäni millään tavalla. T: nainen

Vierailija
24/26 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kaksi kuvaa on lehtikuvia, kun lukiolla jossa opetan kävi muutama vuosi sitten toimittaja tekemässä juttua, seuraavaksi on pari kuvaa mun koirista koiranäyttelyistä ja yks pärstäkuva koulun sivulta. Muuten ei tuu mitään muhun viittaavaa, pari kuvaa on ehkä jotain johon oon joskus jotain kommentoinut kun näyttää vähän tutulta.

Vierailija
25/26 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kuvia naisista joita en tunne. Sitten Paula Koivuniemi ja Katri Helena. Ei tullut mitään esineitä tai asioita, vain ihmisten kuvia. Muutama miehen pärstäkin oli joukossa.

Vierailija
26/26 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin muutamia ilmeisesti kaimojen kuvia, sitten pari kuvaa minusta