Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (1359)

Vierailija
1021/1359 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

City, paremmat valikoimat ja viihtyisämpi. Prismat ankeita, varastomaisia kauppoja.

Vierailija
1022/1359 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

City marketit ovat yrittäjävetoisia elikkä pienellä paikkakunnalla hyödyttävät yrittäjää. Prisma on S ryhmän sijoittajien kauppa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1359 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosi kumpaakaan, hinta/laatu suhde ei ole kohdallaan

Vierailija
1024/1359 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekakäyttäjä =) välillä käyn jopa Lidlissä ja m-kaupassa. Silloin tällöin jopa r-kioskilla.

Ja ei, minulla ei ole minkään myymälän jäsenkorttia. Se on köyhien juttu. 

Vierailija
1025/1359 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

City marketit ovat yrittäjävetoisia elikkä pienellä paikkakunnalla hyödyttävät yrittäjää. Prisma on S ryhmän sijoittajien kauppa 

Et sitten ole kurkannut köyhän k kauppiaan satojen tuhansien vuosituloja. Hän tarvitsee sinun tukeasi 😅 huutista.

Vierailija
1026/1359 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
1027/1359 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialan mukaan käyn.

Usein valikoituu uudehko, hyvin varustettu 24 h Alepa, koska siellä on väljää, selkeä pohjapiirros ja helppo parkkeerata pihaan.

Cittarit ja Prismat vaatii asennetta ja mielellään myös seuraa. Mutta S-etu ilahduttaa, koska sitä saa monesta paikasta (rautakauppa, apteekki, hammaslääkäri...).

Lemppari on kiva pieni K-Market, jossa kaikki oleellinen löytyy helposti ja nopsasti, kun on kiire tai väsynyt.

Vierailija
1028/1359 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki kaikille hinta/laatua ajatteleville: unohtakaa bonarit ja käykää lidl+cm yhdistelmää.

perus halpasetti lidlistä, harvinaisemmat tuotteet ja plussatarjoukset cittarista. 

Tulee halvaksi ja tarpeen vaatiessa cittarista saa parempaa laatua kuin pirsmasta.

Tää nyt vain mun näkemys. Mulla on ehkä vähän prisma-angstia kun se boooooonusten kerääminen ja kaiken keskittäminen samaan ketjuun on mun mielestä jotenkin onnetonta touhua. Aina juostaan jonkun prosentin takia s-ryhmän paikkoihin. Isot ostokset prismasta, tiekahvit abc, safkat chicos, mökkiostokset salesta, rautakauppa se mistä saa boooonusta, jne....jotenkin todella ahdistavaa elää jossain keskittämiskuplassa. 

käyn kyllä myös s-ryhmässä mutta oksettaa ajatus pakonomaisesta keskittämisestä.

Vierailija
1029/1359 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Molemmissa hyvät valikoimat, en voi sanoa kumpi parempi.

Vierailija
1030/1359 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina Prismassa. Parempi valikoima ihan kaikkea, ja edullisemmat hinnat. 

Vierailija
1031/1359 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma ja meille kahdelle tulee boonuksia n. 50e kuukaudessa kun keskitetään.

Vierailija
1032/1359 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Vaasassa on Minimani joka on meidän ruokakauppa. Laadukas ja edullinen. CM ja Prisma kalliita.

Vierailija
1033/1359 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Näinhän se on ollut jo pitkään, että vain myymälästä on Pirkka lehti saatavissa ja hyvä niin. Ei sen tarvitsekaan tulla nimellä kotiin kannettuna.  Tuon Yhteishyvä-lehden olen tyystin unohtanut.  En ole sitä nähnyt missään S-ryhmän myymälässä.  Olen ollut käsityksessä, että lehti siirtyi luettavaksi sähköiseen palveluun.  En vertaile Prismaa tai Cittaria ruokaostosten takia, ruoat ostan lähikaupoista mistä kotiin tuominen on mahdollisimman helppoa.  Enemminkin tarvetta on tällä erää kaikessa muussa esim. liinavaatteissa, pussilakanat, tyynyt, vaatteet, talvikengät ja kohta muut vapaa-ajan jalkineet.  Tänään tuli Cittarin mainoslehti ilmaisjakeluna.  Noin 15 sivua oleva "sanomalehti"  jossa ei tällä kertaa ollut mielestäni mitään kiinnostavaa.  Molemmat niin Prisma sekä Cittari ovat mulle ns. "pientavarataloja" joissa haluan tehdä hankintoja niissä mitä tarvitsen ja joita ei lähikaupassa ole.

Vierailija
1034/1359 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma, koska siellä on huomattavasti laajempi luomutuotteiden valikoima (ainakin minun lähimmässä Prismassa vs. Citymarketissa). Etenkin lihatuotteiden osalta Prisma ehdottomasti ylivoimainen.

Vierailija
1035/1359 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma, halvempi ja vuodessa 1100e rahaa takaisin bonuksina.

Vierailija
1036/1359 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*

Näinhän se on ollut jo pitkään, että vain myymälästä on Pirkka lehti saatavissa ja hyvä niin. Ei sen tarvitsekaan tulla nimellä kotiin kannettuna.  Tuon Yhteishyvä-lehden olen tyystin unohtanut.  En ole sitä nähnyt missään S-ryhmän myymälässä.  Olen ollut käsityksessä, että lehti siirtyi luettavaksi sähköiseen palveluun.  En vertaile Prismaa tai Cittaria ruokaostosten takia, ruoat ostan lähikaupoista mistä kotiin tuominen on mahdollisimman helppoa.  Enemminkin tarvetta on tällä erää kaikessa muussa esim. liinavaatteissa, pussilakanat, tyynyt, vaatteet, talvikengät ja kohta muut vapaa-ajan jalkineet.  Tänään tuli Cittarin mainoslehti ilmaisjakeluna.  Noin 15 sivua oleva "sanomalehti"  jossa ei tällä kertaa ollut mielestäni mitään kiinnostavaa.  Molemmat niin Prisma sekä Cittari ovat mulle ns. "pientavarataloja" joissa haluan tehdä hankintoja niissä mitä tarvitsen ja joita ei lähika

*                                                                                                                                      

Taisi olla eka kerta kun yritin vastata lainaamalla, pieleen näytti menevän.  No paremmalla onnella sitten harjoittelun kautta.  Ajokortti on, mutta autoton, joten lähikaupat ovat aarre kaltaisilleni asukkaille.  

Vierailija
1037/1359 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma, hyvä ja edullisempi.

Prismassa käyn useimmiten. Edullisempi kuin K-citymarket. Tosin Lidl on kaikkein edullisin.

Vierailija
1038/1359 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpikaan. Lenkkeilen mieluummin ulkona.

Vierailija
1039/1359 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan asioin Halpahallissa

Vierailija
1040/1359 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungissamme on molemmat, mutta en jostain syystä pidä Prismasta. Se on mielestäni jotenkin ankea. CM on kodikas ja mukava.

Kodikas !

Minulla on koti sitä varten, en mene kauppaan viihtymään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi