Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
Onko prisma edullisempi kuin cittari???
Lähelläni on vain yksi Cittari ja sen kauppiaalla on niin ikävä maine työnantajana, että eipä kiinnosta siellä käydä. Vien paljon mieluummin rahani (ja S-etukorttini) Prismaan ja S-Marketiin
Prisma, valtavan valikoiman ja hinnan takia. Toisena Lidl. Money talks
Olen K-market-ihminen. Mieluiten kävisin S-Marketissa, mutta lähin S-Market remontoitiin ja sen jälkeen valikoima huononi reilusti varsinkin vihannesosastolla. Prismat ja Citymarketit ovat tällaiselle autottomalle keskusta-asujalle liian kaukana enkä muutenkaan tykkää asioida isoissa kaupoissa.
Cittari on halvempi se ehdottomasti
Prisma on yhtä edullinen kuin Lidl.
Olen aina pitänyt Cittareista enemmän, ne ovat kodikkaampia ja viihtyisämpiä, tunnelma on erilainen kuin Prismassa. Prismasta kuitenkin ostan ruokaa pääasiassa, koska hintataso on siellä edullisempi. Harmi, että on näin päin, muutoin CM olisi vakikauppa. Nyt on tullut käytyä hintojen myötä myös Lidlissä.
Ei kumpikaan. Olen pieni ihminen, siksi Lidl.
Käyn molemmissa. Viimeksi Prismassa vaihtelun vuoksi.
Kitymarket silloin, kun käyn isommassa tsadissa. Prismat on kolkkoja verrattuina CM:iin, jotka jotenkin kodikkaamman oloisia.
Muuten kyllä yleensä Lidl, HH, Tokmanni ja sitten vasta Äss-market tai K-Super riippuen heidän tarjouksista meidän pikku lähikaupungissa 👍
Mä on oon cityprismaliiteri-ihminen. Kaikissa kolmessa käyn.
S-market. Jos on pakko käydä isossa kaupassa ni sitte prisma. Onhan nuo paljon halvempia kuin k-kaupat.
Liiteliin tieni vie, Lidl on halpa. NatsiSiwa rules!
Citymarket on julumetun kallis kauppiasvetoinen rahanaheittein kauppiaitten kauppa kuten muutikin k- kaupat.
Olen Citymarket-ihminen. Tavarat löytyy helposti, valikoima on hyvä, lapsille vaatteita ja kenkiä tarpeen mukaan. Siellä ei useinkaan ole ruuhkaa, siinä Prisma on ihan painajainen.
Lähikauppa on s-market, k-market ja usein myös Minimani. Lidlissä tulee käytyä vain harvoin, tarjousten perässä.
Prisma tietysti. Paljon edullisempaa, tulee bonusta, ja kun myymälät on vierekkäin, miksi ihmeessä menisin siihen kalliimpaan? Valikoima minun tarpeisiini on vähintään riittävä Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä on oon cityprismaliiteri-ihminen. Kaikissa kolmessa käyn.
Samoin minä. Meen fiiliksen mukaan ihan mihin milloinkin huvittaa.
Lidlissä käyn kun halvin. S-ryhmän kaupoista tykkään myös, mutta ostan niistä vain -50 - 60% alesta esimerkiksi sellaisia kalliita lihoja, joita muuten en raaski ostaa. Cittarista haen ihan vaan pelkästään tarjoukset, jos ovat itselle sopivia ja hyviä
Toivotaan luomutuotteita paremmin hinnastossa esiin.
Samoin avainlippu- ja joutsen tuotteet. Silmänkorkeudelle ja hyvin esiin.
Kaupoilla tavataan. Rauhaisaa kesää.