Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
En käy yleensä isoissa marketeissa, koska en omista autoa ja keskustassa on lyhyemmän kävelymatkan päässä kauppoja. Välillä kuitenkin tulee käytyä cittarissa, se on mun happy place. Hirmu viihtyisä! Prisma toki halvempi.
Käyn Prismassa, koska se on vieressä ja kertyy kivasti bonuksia. On myös hiukan Cittaria halvempi. Pakko tosin sanoa, että ainakin täällä Cittarissa on parempi valikoima ja enemmän tarjouksia.
En käy ääsissä, enkä shittarissa.
Turun länsikeskuksen rempattu Sittari on esim niin upea että voittaa mennen tullen Prismat. Harmi kyllä hintalapussa näkyy. Olen Sittari-ihminen siis palkkapäivänä.
Vierailija kirjoitti:
lidl on pääasiallinen kauppani, seuraavaksi CM ja viimeisenä prisma
käyn kyllä kaikissa
Lidistä ei saa kaikkea, ei ole esim soijamaitoa, eikä riittävästi valikoimaa lemmikkien ruokia
Cittari kalliimpi kuin Prisma ja sieltä saan meilkein kaiken ruuan lemmikeillekin, poislukien luut haen erikoisliikkeestä
Haluaisin olla Prisma-fani bonusten takia. Cittarissa on vaan ylivoimaisesti paremmat valikoimat, että oon täysin Cittari-fani.
Noin 20 vuotta cittarin veneessä. Yritin aikoinaan käydä Prismassa jonkin aikaa, koska S-mafian työntekijänä sai pienet alet. No, aleprosentti oli heikko, ja heikon valikoiman vuoksi oli pakko käydä cittarissa täydentämässä.
Prismat on ankeita, laukaisee vähintään masennuksen. Cittarit ovat ehdottomasti ostoskokemuksen osalta edellä. Nykyään käyn välillä myös Lidlissä, toki sillä valikoimalla ei riitä vähintään poikkeamatta cityaris.
Molemmissa käyn ja joskus liiterissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Citymarket.
Vierastan Prisman tapaa että täytyy olla tili jotta saa bonarit. Kassajonot aina pidemmät
ja kasvikset huonompia.
Meillä Prismassa monta pikakassaa, eipä paljoa jonotella tarvitse. Lisäksi on niitä kapuloita, joilla voi skannata itse jo tavaran hyllystä otettuaan ja tehdä oston
Cm:ssa aina käytössä vain muutama kassa ja niille hirveän pitkät jonot. Miks ne kassapisteet on laitettu silmänlumeeks, kun niistä suurin osa on aina pimeenä?
Kallis kauppa.
Onko niillä vielä se ärsyttävä plussapistesysteemi: kupongissa lukee isolla, et oot tienannu 55 tuhatta pistettä ja pienellä fontilla alakulmassa, et se tarkoittaa 5 euron alennusta. Suurhuijausta!
Cittari (Easton) ehdottomasti. Prisma tuntuu vieraalta ja oudolta, aivan kuten Espoo. Molemmat ovat Itäkeskuksessa, joten valinta on hyvin tietoinen. Onko Prisma joku halpakauppa, kun kaikki mainitsevat hinnat?
Käyn molemmissa ja lisäksi Lidlissä joka on oma lähikauppani. Lidlissä usein lihoja tarjouksessa, haen niitä ja ostan samalla myös muuta. CM:ssa käyn jos haluan hipelöidä kosmetiikkaa ja kodin tavaroita, niistä usein tarjouksia CM:ssa ja valikoima paljon parempi kuin Prismassa, josta en osta ikinä meikkejä ja harvoin edes kasvorasvoja tms. CM:ssa myös ruoasta välillä hyviä tarjouksia. Prismassa teen suurimmat ruokaostokset.
Inhoan kumpaakin, liian isoja. Teen isot viikko-ostokset Lidlissä (selviän ulos puolessa tunnissa, ylennsä ostoksiin menee n. 160 euroa), joskus täydennetään paikallisesta S-marketista josta haen joskus myös punalaputettuja 60% alesta klo 21 jälkeen.
Täällä ei ole kumpaakaan, joten olen S-market ja Halpa-Halli ihminen.
Cittarista haen tarjoustuotteet, Prismasta muut, Lidlistä tuotteet jotka siellä ovat halpoja ja joita muualla ei ole. Kotimaisia tuotteita ei Lidlistä juurikaan kannata ostaa eivät ole siellä halpoja.
Prisma, koska paikkakunnallani Cittari on kauempana ja sen hintataso ja tarjonta on selkeästi huonompi kuin Prismassa.
Cittari on perisuomalaisen ihmisen kauppa ja huonossa mielessä. Sinne mennään vanhasta tottumuksesta kun ostetaan muka jonkun "valikoiman" tai "laadun" vuoksi vaikka itse asiassa ei ymmärretä mistään mitään.
Minä olen Lidl-ihminen 85%:sti ja loput Prismaa. Minulle merkitsee hinta, hinta ja hinta.
Citymarket.
Vierastan Prisman tapaa että täytyy olla tili jotta saa bonarit. Kassajonot aina pidemmät
ja kasvikset huonompia.