Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (1359)

Vierailija
701/1359 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket.

Vierailija
702/1359 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Citymarket.

Valikoima usein laadukkaampi (varsinkin Järvenpään CM) ja plussapisteet.

Prismassakin käyn välillä, se on aina kovin kolhon, kylmän ja jotenki neukkulan oloinen.

No kyllä mäkin voisin olla Järvenpään cittarin ihminen. Mutta se on meiltä kaukana ja täällä on parempi Prisma kuin Cittari. Useimmin oon kyllä niin laiska etten lähde kumpaakaan vaan käyn vaan lähi K-Marketissa, enkä aina edes käy sielläkään vaan tilaan ne ruoat sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1359 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään Lidl...

Oli joskus s-etukortti, mutta sinkkuna luovuin siitä, koska bonuksia tuli välillä vain alle euron kuukaudessa.

Varmaankin sen vuoksi, että en keskittänyt ostoksiani s-ryhmään.

Prismat ja s-marketit ja Alepat olis halvempia, mutta kun niillä on pankkikin pyöritettävänä.

Otin sataseni ulos, koska oli järkevämpää sijoittaa se, se satanen kun ei yhtään tuota korkoa edes tuossa kaupparyhmässä.

Mainokset aivan ....vieläkö sä katot sitä ...sängyssä?!

Tunkee jo ihmisten makkareihin.

En kehtaa edes olla enää s-ryhmän asiakas.

Ihmisten kusetusta.

Vierailija
704/1359 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikasta, mutta omassa naapurustossa ehdottomasti CM. Prismassa on kolkkoa ja kaiken maailman halpuuttajat käyvät siellä. CM:ssä arvostetaan ihan eri tavalla laatua, siisteyttä ja asiakaspalvelua. Henkilökunnan määrä on oikein mitoitettu ja palvelu pelaa. Tunnelma on viihtyisä, kun koko ajan soi musiikki. Mielelläni maksan pari euroa enemmän siitä, että kaupassa on mukava käydä.

Vierailija
705/1359 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket -ihminen ehdottomasti. Käyn harvoin S-ryhmän kaupoissa, ja Lidlissä en ole käynyt koskaan.

Vierailija
706/1359 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Citymarket.

Valikoima usein laadukkaampi (varsinkin Järvenpään CM) ja plussapisteet.

Prismassakin käyn välillä, se on aina kovin kolhon, kylmän ja jotenki neukkulan oloinen.

No kyllä mäkin voisin olla Järvenpään cittarin ihminen. Mutta se on meiltä kaukana ja täällä on parempi Prisma kuin Cittari. Useimmin oon kyllä niin laiska etten lähde kumpaakaan vaan käyn vaan lähi K-Marketissa, enkä aina edes käy sielläkään vaan tilaan ne ruoat sieltä.

Totta tuokin, etteivät kaupat ole ketjujen sisälläkään identtisiä. Meillä on lähistöllä kolme cittaria, mutta käymme ainoastaan yhdessä ja sekin sijaitsee kauimpana meistä.

Vierailija
707/1359 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton cittari!

Prisma on jotenkin kolkko.

Vierailija
708/1359 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketin musiikkia en kaipaa. Prismassa ei ole musiikkia, mutta on hyviä tarjouksia ja riittävän valikoima. Yksi Suomen suurimpia Prismoja. Tänään menemme Lidliin poimimaan tarjoukset. Paikallinen Citymarket on pieni ja ruokapuoli erittäin pieni. Kukkaro kiittää, kuukausittain tulee bonukset tilille.

Vierailija
709/1359 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn harvoin mutta käyn molemmissa. Nuo kaupat ei ole lähellä.

Vierailija
710/1359 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko prisma edullisempi kuin cittari???

On

Vierailija
711/1359 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt Cittareista enemmän, ne ovat kodikkaampia ja viihtyisämpiä, tunnelma on erilainen kuin Prismassa. Prismasta kuitenkin ostan ruokaa pääasiassa, koska hintataso on siellä edullisempi. Harmi, että on näin päin, muutoin CM olisi vakikauppa. Nyt on tullut käytyä hintojen myötä myös Lidlissä.

En mene kauppaan viihtymään, siihen on muut tahot,. Prisma ja S market 95 % ostopaikkoina varsinkin elintarvikkeissa. Rautakaupat tietysti sitten erikseen

Vierailija
712/1359 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin K kaupoissa ostamisen  melkein täysin  sen jälkeen kun havaitsin että K .kortilla saa lähinnä palloja.

S ketjussa saa rahaa  bonuksina

Vierailija
713/1359 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on naurettavaa, kun jotkut ei voi S ketjussa käydä aatteen vuoksi. olen itse ollut yrittäjä ja enemmän oikealla, mutta ei se vaikuta siihen mistä ostan. Money talks ja Prismasta saan kaiken mitä tarvitsen. Bonukset vaikuttavat myös. Harvoin  käyn Lidlin ja vielä harvemmin Cittareiden myymälöissä

Vierailija
714/1359 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma.

Lähi cittarissa todella surkea ja pieni valikoima tuotteita ja paska palvelu.

Vierailija
715/1359 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann-ihminen olen.

Vierailija
716/1359 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma- tai Citymarket-ihmisestä tulee mielikuva tyypistä, joka hoitaa kaikki menonsa autolla. Kun on aika käydä kaupassa, niin Prisma/Citymarket-ihminen ottaa autonsa ja ajaa alle 2 km päässä sijaitsevalle automarketille, parkkeeraa niin että tulisi mahdollisimman vähän kävelyä, käy kaupassa ja taas ajaa saman naurettavan lyhyen matkan kotiin. Tämä olisi minulle painajaismaista elämää.

En siis ole kumpikaan. Käyn siinä kaupassa, joka on sopivimmin reittini varrella. Kuljen kaikki matkani pyörällä tai kävellen.

Vierailija
717/1359 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma- tai Citymarket-ihmisestä tulee mielikuva tyypistä, joka hoitaa kaikki menonsa autolla. Kun on aika käydä kaupassa, niin Prisma/Citymarket-ihminen ottaa autonsa ja ajaa alle 2 km päässä sijaitsevalle automarketille, parkkeeraa niin että tulisi mahdollisimman vähän kävelyä, käy kaupassa ja taas ajaa saman naurettavan lyhyen matkan kotiin. Tämä olisi minulle painajaismaista elämää.

En siis ole kumpikaan. Käyn siinä kaupassa, joka on sopivimmin reittini varrella. Kuljen kaikki matkani pyörällä tai kävellen.

Niinpä!

Sitten kehuskellaan kuin paljon tulee plussia ja boonuksia vaikka ajellaan autoilla ja busseilla pitkiäkin matkoja. 

Matkakulut pitäsi osata vähentää että näkisi todellisen plussa tai boonus tuoton.

Vierailija
718/1359 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuluttajan pitää ajatella kuinka kauppaketjut kohtelevat ruoantuottajaa ja mikä on valikoiman kotimaisuusaste sekä tuotteiden eettisyys. Kolmesta pahasta K-ketju on siksi valintani. Ruokapuolella hyvä valikoima, eikä halpuuteta ja tuetaan lähituottajia. Vaate ja vastaava sitten Kiinassa tuotettua roskaa jota ei kenenkään pitäisi ostaa.

Vierailija
719/1359 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä siinä sitten kuljettaa koko perheen ostokset pyörällä tai kävellen.

Vierailija
720/1359 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ajoin kortin ja ostin auton, huomasin käytännössä kuinka kaupassa käynti ja ostosten tuominen kotiin helpottui. Muutama maito, ruokaostokset, vessapaperit kulkevat kätevästi takapenkillä. Pyörällä en saanut kuljetettua suurempia määriä. Kävellenkin kannat Koko perheen ruoat muutamaksi päiväksi. Autoilu on muutenkin kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä