Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
CM on ollut suosikkini näin korona aikana, siellä on ollut paremmin desejä ja pyyhkeitä mm ostoskärrylle tarjolla.
Prismassa paljon lapsiperheitä ja muutenkin tulee mieleen sellainen sivistymättömien paikka :D Cittari ehdottomasti!
Olen entinen Cittari-ihminen. Nyt kävi niin, että vakiokaupan kauppias heittäytyi ahneeksi ja hinnat on nostettu pilviin. Hintavertailin tuotteita ja totesin, että Prismasta saan samat halvemmalla. Mm. Cittarissa kahvi 9-10e paketti, Prismassa 3,95-7e, Cittarissa kalat 34e/kg, Prismassa 15-20e kg. Sama hintaero kaikissa tuotteissa, mutta erityisesti lihatuotteissa. Citymarketissa on monessa tuotteessa kate-euro lisää tuotteen hinnassa. En lihota enää Keskon kauppiasta vaan siirryttiin Prismaan, vaikkei kaupan fiilis olekaan ihan oma.
Cittarissa koska
-puhdas, ei nii räkänen
-vähemmän ihmisiä
-siistimpää porukkaa
En käy näissä jättikaupoissa, vaikka esim. Sellossa on molemmat muutaman kilsan päässä. Ajatus siitä, että ajan autolla sinne, otan hirvittävän ison kärryn ja lähden kiertelemään hyllyjen välissä ja kävelen kilsatolkulla - yääääks.
Käyn lähellämme olevissa K-Supermarketissa ja S-marketissa.
Ehdottomasti ja ensisijaisesti LIDL. Tämän jälkeen CM. Hätätapauksissa Prismaan
Olen Lidl, Tokmanni sekä Kärkkäinen mies
Citymarket ehdottomasti. Valikoima on ihan eri luokkaa. Prismassa on vain sitä maailman tavallisinta ja turvallisinta, ja muutenkin S-mafian lonkeroiden leviäminen ihan kaikkialle ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Lidl, CM ja Prisma, siinä järjestyksessä käyn.
Omasta mielestä Prisman logo on jostain 70-luvulta, jotenkin älyttömän retro ollut aina.
Prisman liikemerkki on 70-luvulta, mutta logon typografiaa on päivitetty pariinkin kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Citymarket ehdottomasti. Valikoima on ihan eri luokkaa. Prismassa on vain sitä maailman tavallisinta ja turvallisinta, ja muutenkin S-mafian lonkeroiden leviäminen ihan kaikkialle ärsyttää.
Samaa mieltä. Citymarket sopivan kokoinen ja luomua riittävästi tarjolla. Tosin noita valmissalaatteja kiireisinä päivinä olisi kiva saada luomunakin!
Ensin vuosia Jumbon Cittarin vaki-asiakas, sitten Järvenpään. Loistava valikoima, siisti liike. Prismat ovat nuhjuisia halleja. Nyt lähin Cittari 160km päässä, pitää tyytyä K-Markettiin
Cittari, siellä on aina kivoja ja yllättäviä tarjouksia ja muutenkin mielenkiintoisempi tarjonta.
Prismasta ja Lidlistä 95% ostoksista. Citarista vain Plussakortti tarjouksella - 30 Tai 40% olevat meikit ja muu "sälä". Euronpäiviltä joskus hedelmiä.
Ennen olin Prisma- ihminen mutta covid teki s-market ihmiseksi ja huomaan jääneeni sellaiseksi, kun luen uusi reseptejä ihmettelen, että tuollaisiakin ainesosia tarvittaisiin, enpä ole ennen kuullutkaan.
Olen ehdottomasti Citymarket-ihminen. Prismat ovat ikäviä ja ankeita, Cittarissa parempi valikoima ja laadukkaammat tuotteet. Lisäksi K-kauppiaat ovat yrittäjiä, siitä iso plussa
prisma, siellä saa raidata halpoja lihoja ja muuta halvalla eli klo 18 00 jälkeen aleliputetut maksaa miinus 60 pros!!!!
Cittari, koska Prisma kaukana. Molemmissa käyn kuitenkin. Prisma on halvin kauppa kaikista.
Meidän kaupungissa siisti, tilava & uusi Prisma. Viihtyisä kauppa. Citymarket myös tilava ja siisti, mutta kallis. Käyn ruokaostoksilla Prismassa ja pikkuostoksia ostan Citymarketista.
En käy koskaan Prismassa, olen cittarin kannattaja.
Prisma on liian iso, en tykkää käyttää aikaa kaupassa vaeltamiseen.