Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
Lisäksi täällä Prisma on rautatieaseman vieressä ja "kauppakeskuksen" käytävillä räkivät teinit ja joka ovensuun vieressä notkuvat deekut eivät innosta asioimaan Prismalla. Citymarket puolestaan sijaitsee paikassa johon teinit eivät jaksa raahautua ja sekin jo tekee kaupasta mukavamman paikan käydä.
Riippuu aina siitä missä kulloinkin asun ja kumpi on lähempänä. Tällä hetkellä olen Prisma-ihminen, mutta vain vuosi sitten olin Citymarket-ihminen. Prisma on jotenkin raikkaampi mutta myös kliinisempi. Cittari on lämminhenkinen ja kotoisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijainnin ja hintatason takia käyn enemmän Prismassa. En kuitenkaan ole mikään Prisma-ihminen.
Prismassa kävijä on Prisma-ihminen! Ihan kuin ihmiset, jotka matkustavat perinteisiin turistikohteisiin, mutta eivät mielestään ole turisteja!
Sitten varmaan Cittarissa kävijä on City-ihminen. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko plussaa kerryttää monta kuukautta? Ei mulla tulis 1000 pistettä yhdessä kuussa.
Kyllä voi.
Mulle on maksettu plussa rahaa 5 € keskimäärin kolmen kuukauden välein,
joskus saattaa mennä neljäkin kuukautta.
Kiitos vastauksestasi :) Mun lähelle, 5 min. kävelymatkan päähän rakennetaan K-Supermarket niin mietin jo, et vaihdanko Prisman siihen, kun Prismaan meno vaatii bussin tai reippaan pyöräilyn niin voisin vähän enemmän maksaa ostoksista, jos kauppareissuun menee vähemmän aikaa. Olen töissä, autoa en omista.
Prisma on edullisin nykyään Lidl n jälkeen. Esim. Cittarissa nyt euron päivät mutta mitä hyötyä kun kaikki muu on niin kallista.
Prisma. Joskus käyn Cittarissa vieraisilla.
Olen anti-marketti ihminen, joka vastustaan tällaisia sairaita monopolikomplekseja-et ole kuluttaja, et ole karjaa, olet elävä, tunteva, ajatteleva olento jos vielä muistat? Pientuottajat ja yksityisyrittäjät saavat minun kannatukseni.
Juuri tämän takia käyn Cittarissa. Laadukkita tuotteita ja ympärillä menestyjiä. Prismassa on vähän sellanen toukohousu meno. Jos kahvi on euron alennuksessa niin koko lähiö ostamassa juhlamokkaa. Jos on 1pkt per talous niin äiti jakaa perheelle käteistä, että saadaan perheeseen 4 pakettia kun jokainen ostaa oman.
Itsellä ei niin väliä meneekö ruokaan kuussa se 20-30 enemmän jos käy cittarissa. Kunhan vaan saa olla parempien ihmisten seurassa.
Pandemianaikaan ja jälkeen prisma,
Kauppakassit ovelle n.2 kertaa kk.
Bonukset ja ylijäämäbonus. 150e, spankki, ei kuluja.
k-subermarket. Tyytyväinen.
Citymarket mainostaa heinäkuun lehdessään vaatteita joita ei liikkeistä löydy, kävin katsomassa kahdessa eri Citymarketissa ja tarjolla oli vain jotain täysin eri rättejä, silti lehti mainostaa täysin eri vaatteita ja tuotteita. Ihmetyttää tilaavatko myyntiin vain pari kappaletta? vai miksi liikkeissä on eri ja mainoksessa eri. Nyt tiedän etten enää turhaan mene Citymarkettiin vaatteita katsomaan, myös heidän nettisivullaan lukee että kokoja on ja kun käy katsomassa ei ollutkaan mitään samoja enää myynnissä. Viime talvena nettisivuillaan mainostivat myös kenkiä joita ei liikkeissä ollutkaan myynnissä.
City Market on sentään kauppa.
Ruuan hintojen nousun myötä aloin asioimaan pääsääntöisesti Lidlissä. Prismasta ostan vaan sellaiset, mitä ei saa Lidlistä ja K-kaupast jtn spessujuttui mitä ei saa Prismasta. Toteutin myös mun pitkäaikaisen tavoitteen ja aloin kasvissyöjäksi. Aiemmin ei oo ilmeisesti ollut tarpeeks motivaatiota. Ja kasvisruoat on yllättävän hyviä ja kiva koklailla uusia reseptejä.
CM-ihminen olen aina ollut ja näillä näkymin tulen olemaan. En vaihda huonompaan.
Vierailija kirjoitti:
lidl on pääasiallinen kauppani, seuraavaksi CM ja viimeisenä prisma
käyn kyllä kaikissa
Minäkin käyn kaikissa sekä isoissa että pienissä ruokakaupoissa, mutta vuosi vuodelta minusta on tullut enemmän ja enemmän LIDL-ihminen.
Valikoima ja vaihtelu, hevi-tiski, aukioloajat, hinta ja iloinen asiakaspalvelu vetävät kauppaan kuin kauppaan, mutta tällä hetkellä;
hinta, hinta, hinta...
Cittari. Tilaan aina kerran viikossa saman satsin himaan, helppoa ja kätevää. En oo varmaan kohta kahteen vuoteen käynyt käymällä kaupassa. Sain niistä niin tarpeekseni työskenneltyäni niissä vuosikaudet ja toisaalta miksi kävisin, helppoa ja kätevää tilata himaan. Aina joku komea nuorukainen kuskaa ne oven taakse, nam.
Entisellä paikkakunnallani käytin kyllä Prismaa mutta silloin olin S-ryhmässä töissäkin. Kaipa se vähän edullisempi, nykyään sitä ei tule ajateltua kun on tuo tulotasokin korkeampi.
Vierailija kirjoitti:
Prisma on edullisin nykyään Lidl n jälkeen. Esim. Cittarissa nyt euron päivät mutta mitä hyötyä kun kaikki muu on niin kallista.
Niin varmasti. Euron päivillä, kun tarjoavat enimmäkseen halpoja vihanneksia ja kiskurihintaisia eineksiä. Cittari ei tunnut lainkaan kalliilta, kun einesten kulutus on 0 €.
Lidl on ykkönen. Just tuli taas 30€ käyttörahaa ja paljon vapaavalintaisia ilmaisia tuotteita. Ja silti hinnat jo valmiiksi 40% halvempia kuin Prismassa. Sieltä en raaski koskaan ostaa mitään. Cittariin jos lidl ei mahdollinen.
Kyllä voi.
Mulle on maksettu plussa rahaa 5 € keskimäärin kolmen kuukauden välein,
joskus saattaa mennä neljäkin kuukautta.