Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri vertailin kurkkukilon hintaa:
S-Market 2,79
Prisma 2,79
K-Supermarket 2,99
K-Citymarket 3,69
Että käykäähän vaan jatkossakin ostamassa bulkkikamatkin Cittarista!
Juuri tuon takia käyn prismassa koska cittarissa samat tuotteet aina sen euron kalliimpia.
Mutta minun havaintojeni mukaan kahvi on Citymarketissa halvempaa kuin Prismassa. Enkä tarkoita vain halpiskahveja vaan ihan useimpia kahvimerkkejä. Muuten kyllä teen suurimman osan ostoksistani Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupungissamme on molemmat, mutta en jostain syystä pidä Prismasta. Se on mielestäni jotenkin ankea. CM on kodikas ja mukava.
Ruokakauppa kodikas? En oikeastaan edes halua tietää, millainen sinun kotisi on...
Minäkin valitsen meidän Citymarketiin. Se vaan on kotoisampi. Täällä meilläpäin on näin. Onhan noissa eroja.
Prisma on kyl edullisempi.
Vierailija kirjoitti:
Sijainnin ja hintatason takia käyn enemmän Prismassa. En kuitenkaan ole mikään Prisma-ihminen.
Prismassa kävijä on Prisma-ihminen! Ihan kuin ihmiset, jotka matkustavat perinteisiin turistikohteisiin, mutta eivät mielestään ole turisteja!
Minulla on sekä bonus-S-kortti sekä plussakortti rahapussissani. Käytän yleensä prismaa, mutta nyt K-supermarket lupasi 10 % alennuksen yli 30 € ostoista, niin kävin ja kauhistuin sitä korkeaa hintatasoa. Minulla on sama tarjous myös toiseen K-kauppaan, mutta se jäänee käyttämättä! Tänäänkin kävin prismassa ostamassa 50 €:lla poikamieseväitä mökkipahaselleni!
En kumpikaan. En tykkää isoista kaupoista eli en käy niissä koskaan.
Molempia. Prisma on yleiseltä tasoltaan huomattavasti edullisempi, mutta taas Cittarissa on välillä tarjouksia joita Prismoissa ei koskaan ole.
Olen sen puolella, mikä on kävelymatkan päässä.
Liiti-ihminen. Käytän säästyneet tonnit muuten.
City Market.
Ruokaosasto aivan huippulaatua, sisustuskonseptia uusittu, tuoteet kauniisti esillä ja löytyy erikoisiakin elintarvikkeita. Lähiruokaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Juuri vertailin kurkkukilon hintaa:
S-Market 2,79
Prisma 2,79
K-Supermarket 2,99
K-Citymarket 3,69
Että käykäähän vaan jatkossakin ostamassa bulkkikamatkin Cittarista!
Olivat kaikki saman tuottajan samaa laatutasoa?
Jos eivät, niin vertailu on hankalaa.
Meilläpäin on yksi tuottaja, jonka kurkut ovat parhaita.
Citari.
Olisin Stockmann Herkkuihminen, mutta kun sitä ei valitettavasti enää ole.
Käyn Cittarissa, on kävelymatkan päässä. Meidän Cittarista voin ostaa kaiken mitä tarvitsen, on tosi hyvä ja monipuolinen valikoima.
On mulla ässäkorttikin. Lähin S-market on myös kävelymatkan päässä ( n.2km) mutta valikoima niin pieni että pitäis käydä myös Cittarissa.
Prismaan pitää mennä bussilla, käyn myös siellä jos on jotain muutakin asiaa sinnepäin.
Mulle on se ja sama niille plussille ja bonuksille, tulee mitä tulee,
vaan aika mahdottoman paljon pitäis Prismasta ostella että bonukset kattaisi edes bussikulut.
Voiko plussaa kerryttää monta kuukautta? Ei mulla tulis 1000 pistettä yhdessä kuussa.
Juuri tuon takia käyn prismassa koska cittarissa samat tuotteet aina sen euron kalliimpia.