Telkkarissa kätilö Porvoosta :D
Vietän niin paljon aikaa AV:lla että tuo alkoi vähän naurattaa.
Kommentit (27)
Niin minä asun Porvoossa ja olen kätilö. So what?! Kasva aikuiseksi!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:27"]
[/quote]
Tää on ihan selvä provo!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:27"]Niin minä asun Porvoossa ja olen kätilö. So what?! Kasva aikuiseksi!
[/quote[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:27"]Niin minä asun Porvoossa ja olen kätilö. So what?! Kasva aikuiseksi!
[/quote]
Tää on yks tosi vanha vitsi. Av:llä jonkun piti kirjoittaa, että provoo, mut kirjoitti vahingossa, että porvoo. Ei se muakaan enää naurata. Huonoa huumoria siis, ei liity Porvooseen mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:27"]
[/quote]
Tää on ihan selvä provo!
[/quote]
Ei vaan porvoo, hehhehheh. Kylläpä meitä nyt naurattaa.
Onko tuo työministeri ihan pätevä tehtävään?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:31"]Kyllä tolta muijalta vähän voi leikatakin. Loppuu se herkkujen mässäys.
[/quote]
Joo koska elämässä kaikki pyörii tän palstan ja provoilun ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:31"]Kyllä tolta muijalta vähän voi leikatakin. Loppuu se herkkujen mässäys.
[/quote]
Joo koska elämässä kaikki pyörii tän palstan ja provoilun ympärillä.
[/quote]
Keksi lisää hauskoja Porvoon juttuja, koska kaikilla on niin hulvattoman hauskaa, kun joku joskus kirjoitti vahingossa porvoo eikä provoo.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:31"]Kyllä tolta muijalta vähän voi leikatakin. Loppuu se herkkujen mässäys.
[/quote] Tuo on helvetin asiatonta. Tuo nainen valittiin viime vuonna koko Suomen kehittäjäkätilöksi. Ajanut voimakkaasti pienten synnytyssalien asemaa. Mikä sun antisi on?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:31"]Kyllä tolta muijalta vähän voi leikatakin. Loppuu se herkkujen mässäys.
[/quote] Tuo on helvetin asiatonta. Tuo nainen valittiin viime vuonna koko Suomen kehittäjäkätilöksi. Ajanut voimakkaasti pienten synnytyssalien asemaa. Mikä sun antisi on?
[/quote]
Tuo on fiksu nainen tuo kätilö
Mitä kätilö tekee tuolla? Synnyttääkö siellä joku?
[/quote]
Ootteko te oikeesti aikuisia ?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:40"]Mitä kätilö tekee tuolla? Synnyttääkö siellä joku?
[/quote]
Onko täällä kaikki pösilöt paikalla?
Tuo tommi Matikainen on hotti.
Antaisin
N40
Mun pointti oli tosiaan vaan itseironisesti alleviivata sitä surkeutta, että oon pyörinyt täällä niin kauan että pelkkä sana Porvoo alkaa naurattaa. Sori jos joku, noh, provosoitui :D
- ap
Olenkin ihmetellyt tätä Porvoo-juttua. Nythän se selvis. :)
Se porvoo juttu on hauska ja yleisesti täällä käytössä. Että taas porvoosta päivää
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:48"]Mun pointti oli tosiaan vaan itseironisesti alleviivata sitä surkeutta, että oon pyörinyt täällä niin kauan että pelkkä sana Porvoo alkaa naurattaa. Sori jos joku, noh, provosoitui :D
- ap
[/quote]
Se ON hauska!!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:51"]Se porvoo juttu on hauska ja yleisesti täällä käytössä. Että taas porvoosta päivää
[/quote] yleisesti käytössä joo, hauska ei enää vuosiin.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:48"]
Mun pointti oli tosiaan vaan itseironisesti alleviivata sitä surkeutta, että oon pyörinyt täällä niin kauan että pelkkä sana Porvoo alkaa naurattaa. Sori jos joku, noh, provosoitui :D
- ap
[/quote]
Ai, en katsonut, oliko se siis oikeasti Porvoosta? :D Olin ihan, että varmaan ap:n mielestä vain joku, jolla on tosi huonoa sanottavaa XD
Jeps, köyhät lakkoilee ostovoimansa pois.