Telkkarissa kätilö Porvoosta :D
Vietän niin paljon aikaa AV:lla että tuo alkoi vähän naurattaa.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:48"]
Mun pointti oli tosiaan vaan itseironisesti alleviivata sitä surkeutta, että oon pyörinyt täällä niin kauan että pelkkä sana Porvoo alkaa naurattaa. Sori jos joku, noh, provosoitui :D
- ap
[/quote]
Ai, en katsonut, oliko se siis oikeasti Porvoosta? :D Olin ihan, että varmaan ap:n mielestä vain joku, jolla on tosi huonoa sanottavaa XD
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:48"]
Mun pointti oli tosiaan vaan itseironisesti alleviivata sitä surkeutta, että oon pyörinyt täällä niin kauan että pelkkä sana Porvoo alkaa naurattaa. Sori jos joku, noh, provosoitui :D
- ap
[/quote]
Ai, en katsonut, oliko se siis oikeasti Porvoosta? :D Olin ihan, että varmaan ap:n mielestä vain joku, jolla on tosi huonoa sanottavaa XD
[/quote]
Joo, kirjaimellisesti kätilö Porvoosta. Mielestäni hänellä on varsin järkevää sanottavaa, ei siis ollut tarkoitus haukkua ko. henkilöä. - ap
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:33"]Onko tuo työministeri ihan pätevä tehtävään?
[/quote]
Samaa mietin. Vaikuttaa todella yksinkertaiselta..Sama vastaus kolmeen eri kysymykseen, empien ja pätkien. Ei oikein luonnistunut tuo keskustelu
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:33"]Onko tuo työministeri ihan pätevä tehtävään? [/quote] Samaa mietin. Vaikuttaa todella yksinkertaiselta..Sama vastaus kolmeen eri kysymykseen, empien ja pätkien. Ei oikein luonnistunut tuo keskustelu
[/quote]
Se on myös meidän oikeusministeri.
Kätilöksi kelpaa kuka vaan jolla on kaksi kättä,ei tarvitse maksaa mitään huippupalkkoja.
Oliko tossa äsken terveiset Magneettimedialle? :D
Aika met(k)aa