Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla alkaa suhteeseen, koska mies saisi paljon paremmannäköisen naisen

Vierailija
17.09.2015 |

Pelottaa että jossain kohtaa hän tajuaa, että saa paljon paremman, ja vaihtaa minut toiseen. Muuten on kaikin puolin ihana ja kohtelee hyvin. Silti en voi uskoa sitä juuri minä olisin riittävä hänelle.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko ottaa nainen? Ruma sellainen? :)

Vierailija
2/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:12"]

Sun pitää varmaan sitten ottaa tosi ruma mies, niin ei tarvi pelätä että vaihtaa kauniimpaan.

[/quote]

Rumatkin miehet voivat hyvin saada superkauniin naisen jos persoona on sopiva.

Ruma nainen on paskimmassa asemassa, koska tosiaan on aina vaihdettavissa HETI uuteen naiseen jos miehelle tulee siihen mahdollisuus. Ikuisesti se varalla olija, se johon mies joutui tyytymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia niitä onkin. Olen itse ruma nainen, ja minulla on komea mies. Mutta en pelkää ollenkaan tuollaisia. Miksi en? Ensinnäkin, koska koen että me emme ole menneet yhteen emmekä ole yhdessä ulkoisista syistä. Jos miehelle olisi ulkonäkö niin tärkeää, hän olisi ottanut jonkun ihan muut kuin minut alunperinkin. Toinen juttu on se, että en pelkää jätetyksi tulemista tai eroa muutenkaan. Eroja sattuu, kelle tahansa voi sattua. Tiedän siis että meillekin voisi, mutta en minä sitä etukäteen pelkää. Nautin suhteesta niin kauan kuin se kestää, ja sitten jos se loppuu, suren suruni ja jatkan elämää. Hullua on jättää elämättä ja kokematta siksi että pelkää.

Vierailija
4/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö..jos se mies rakastuu sinuun niin eihän se toiseen tietenkään vaihda.
M47

Vierailija
5/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava alku parisuhteelle!

Vierailija
6/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:30"]

Kaikenlaisia niitä onkin. Olen itse ruma nainen, ja minulla on komea mies. Mutta en pelkää ollenkaan tuollaisia. Miksi en? Ensinnäkin, koska koen että me emme ole menneet yhteen emmekä ole yhdessä ulkoisista syistä. Jos miehelle olisi ulkonäkö niin tärkeää, hän olisi ottanut jonkun ihan muut kuin minut alunperinkin. Toinen juttu on se, että en pelkää jätetyksi tulemista tai eroa muutenkaan. Eroja sattuu, kelle tahansa voi sattua. Tiedän siis että meillekin voisi, mutta en minä sitä etukäteen pelkää. Nautin suhteesta niin kauan kuin se kestää, ja sitten jos se loppuu, suren suruni ja jatkan elämää. Hullua on jättää elämättä ja kokematta siksi että pelkää.

[/quote]

En minä ole koskaan elämässäni tavannut vielä miestä, jolle naisessa ei olisi tärkeää ulkonäkö. Mistä helvetistä te muut naiset sellaisia muka löydätte?

Vierailija
7/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole kaunis nainen, mutta ikinä en ole ap:n pelkoa edes ajatellut. Ehkä ap sinun "miehet" eivät vain ole kovin kummoisia miehiä ja kun tuolla olemattomalla itsetunnolla suhteeseen lähdet, niin eihän siitä voi mitään hyvää tulla. Jos vertaat itseäsi jatkuvasti muihin ihmisiin, niin häviät joka ikinen kerta ja kaikin tavoin, aina löytyy sinua fiksumpia, kauniimpia, hauskempia, osaavampia, seksikkäämpiä jne. Kannattaisi siis lopettaa muiden ajattelu ja keskittyä ihan siihen omaan napaan. Oma napa se on lähin napa, joten huolehdi siitä ennen muita asioita.

Vierailija
8/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:50"]

Minäkään en ole kaunis nainen, mutta ikinä en ole ap:n pelkoa edes ajatellut. Ehkä ap sinun "miehet" eivät vain ole kovin kummoisia miehiä ja kun tuolla olemattomalla itsetunnolla suhteeseen lähdet, niin eihän siitä voi mitään hyvää tulla. Jos vertaat itseäsi jatkuvasti muihin ihmisiin, niin häviät joka ikinen kerta ja kaikin tavoin, aina löytyy sinua fiksumpia, kauniimpia, hauskempia, osaavampia, seksikkäämpiä jne. Kannattaisi siis lopettaa muiden ajattelu ja keskittyä ihan siihen omaan napaan. Oma napa se on lähin napa, joten huolehdi siitä ennen muita asioita.

[/quote]

Jos realistisesti tietää, että on miestään heikkotasoisempi? Hulluhan siinä on jos kuvittelee, että mies ei tilaisuuden tullen vaihda siihen kauniimpaan.

Vierailija
9/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita omaa tasoa oleva... Kaunis nainen/mies ei pitkällä juoksulla jaksa rumilusta katela ja kun saa jatkuvaa huomiota mihin vaa meneekin niin jossain vaiheessa sortuu ellei ole supervahva. Vittumaista kun oman naisen ympärillä pyörii jatkuvasti äijiä ja pettänytkin tuo varmasti on vaikei kiinni ole jäänyt, tekis mieli antaa kenkää koko paskalle akalle t:Hobitti

Vierailija
10/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntosi on uhkaavan alhainen ja se karkottaa muita pois. Ole itsevarma ja yritä ymmärtää, ettei kumppanin kuulu olla vain kaunis ja hyväkroppainen. Luonteeseen rakastutaan ja ulkonäköön ihastutaan.

Vierailija
11/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:50"]

[/quote]

Jos realistisesti tietää, että on miestään heikkotasoisempi? Hulluhan siinä on jos kuvittelee, että mies ei tilaisuuden tullen vaihda siihen kauniimpaan.

[/quote]No sittenpä vaihtaa kauniimpaan, en jäisi perään itkemään. Olen ollut komean mieheni kanssa 18 vuotta ja minua ei voi kauniiksi sanoa edes sokea. Ei täällä ole kuitenkaan kilpailijoita näkynyt tai kuulunut vaikka meillä mieheni kanssa on välillä pahojakin kärhämiä. Ehkä se ei siis ole ulkonäkö joka kaikkea sanelee...?

Vierailija
12/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt viime päivinä ollut joku kunnon teini-invaasio :D

Vierailija
13/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitto. Suurin osa miehistä pettää ja ulkonäöllä sillon ole merkitystä. Kasvata itsetunto nainen. 

Vierailija
14/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:58"]Kannattaa valita omaa tasoa oleva... Kaunis nainen/mies ei pitkällä juoksulla jaksa rumilusta katela ja kun saa jatkuvaa huomiota mihin vaa meneekin niin jossain vaiheessa sortuu ellei ole supervahva. Vittumaista kun oman naisen ympärillä pyörii jatkuvasti äijiä ja pettänytkin tuo varmasti on vaikei kiinni ole jäänyt, tekis mieli antaa kenkää koko paskalle akalle t:Hobitti
[/quote]

Jugner?

Vierailija
15/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Seurustelin aikanaan itseäni 7 vuotta nuoremman ja hyvännäköisen miehen kanssa. Tunsin koko suhteen ajan huonommuuden tunnetta ja olin aivan vainoharhainen, vaikka mies ei antanut siihen edes mitään syytä. Lopulta pistin suhteen poikki, koska se oli henkisesti liian kuluttavaa. Nykyään nautin elämästäni sinkkuna, koska mä tavallaan koen asian niin, että oon liian herkkä ja huonoitsetuntoinen voidakseni seurustella. Ajattelen, että nurkan takana on aina kauniimpi ja mielenkiintoisempi nainen kuin minä joka vie mun miehen, vaikka siis enhän minäkään nyt mikään ruma ole.

Vierailija
16/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:24"]

Tiedän tunteen. Seurustelin aikanaan itseäni 7 vuotta nuoremman ja hyvännäköisen miehen kanssa. Tunsin koko suhteen ajan huonommuuden tunnetta ja olin aivan vainoharhainen, vaikka mies ei antanut siihen edes mitään syytä. Lopulta pistin suhteen poikki, koska se oli henkisesti liian kuluttavaa. Nykyään nautin elämästäni sinkkuna, koska mä tavallaan koen asian niin, että oon liian herkkä ja huonoitsetuntoinen voidakseni seurustella. Ajattelen, että nurkan takana on aina kauniimpi ja mielenkiintoisempi nainen kuin minä joka vie mun miehen, vaikka siis enhän minäkään nyt mikään ruma ole.

[/quote]Elämäsi on varmasti tylsää. Onko sinulla ystäviä? Pelkäätkö heidänkin jättävän sinut jos löytävät paremman näköisen tai fiksumman ystävän? Ehkä niin on käynytkin?

Miten tuollaisia sinunlaisia ihmisiä oikein kasvatetaan? Minkälaiset vanhempasi olivat ja minkälainen oli lapsuutesi? Minulla on ollut aina hyvä itsetunto vaikka en kaunokainen olekaan. Työni asiakaspalvelussa on vain lisännyt itsetuntoani ja tietenkin myös upea ihmiset ympärilläni ja lähelläni. Lapsistani näyttää tulevan samanlaisia. Kerropa vähän siis taustojasi.

Vierailija
17/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä rupea

Vierailija
18/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot niinkuin mä. En näe itsessäni mitään hyvää, kaunista ja luonnekin on plääh. Onneksi mieheni on toista mieltä, ollut jo 8v. Jos tuo paremman löytää, ni anti sit mennä, ei oo ollu mun arvoinen silloin alunperinkään.

Vierailija
19/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:24"]

[/quote]Elämäsi on varmasti tylsää. Onko sinulla ystäviä? Pelkäätkö heidänkin jättävän sinut jos löytävät paremman näköisen tai fiksumman ystävän? Ehkä niin on käynytkin?

Miten tuollaisia sinunlaisia ihmisiä oikein kasvatetaan? Minkälaiset vanhempasi olivat ja minkälainen oli lapsuutesi? Minulla on ollut aina hyvä itsetunto vaikka en kaunokainen olekaan. Työni asiakaspalvelussa on vain lisännyt itsetuntoani ja tietenkin myös upea ihmiset ympärilläni ja lähelläni. Lapsistani näyttää tulevan samanlaisia. Kerropa vähän siis taustojasi.
[/quote]

Olet aivan oikeassa. Elämäni on toisinaan tylsää, koska olen melko yksinäinen. Minulla on vain pari ystävää joihin luotan. Lapsena olin koulukiusattu ja myös äidilläni oli paha tapa lannistaa minua jatkuvasti esim. sanomalla "sinusta ei tule koskaan mitään". Lapsuuden kokemukset ovat johtaneet siihen, että toisinaan vajoan masennukseen, mikä taas johtaa huonoon itsetuntoon. Parisuhteissa minua on muutaman kerran petetty, joten senkin takia vaikea luottaa miehiin ja epäilen koko ajan aivan vainoharhaisesti. Että tuossa mun taustoja lyhyesti ja sen verran mitä haluan kertoa. Elämä olisi kyllä parempaa jos arvostaisin itseäni enemmän ja voisin luottaa muihin ihmisiin.

Vierailija
20/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis nainen ja toivottoman rakastunut rumaan mieheen, joka ei halua mua :(
(paneminen kyllä hänelle kelpaisi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan