Voisitko seurustella ihmisen kanssa, joka (täytä tämä kohta), muut peukuttavat voisivatko he
Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka
Käy suihkussa vain kerran viikossa?
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonka älykkyysosamäärä on alle 90?
... ja kaikki kuvittelee että tuollainen on joku vammainen :D Kaikki ajattelee että oma ÄO on yli 100 mut tosiasiassa about puolet kaikista ihmisistä on sen alle. Ei kaikki voi olla fiksuja, puolet ihmisistä on tyhmiä.
Ja en viehäty heistä 🤷♀️
😄 Ei se nyt varmaan ollut ton kirjoittajalla idea että kukaan ei saisi vastata noin, vaan että jännä tilastokummajainen, kun puolet ihmisistä on tyhmiä, mutta kukaan ei kelpuuta seurustelukumppaniksi sellaista. Osalla ihmisistä on selvästi harhaluuloja oman ÄO:n suhteen.
Voisitko seurustella etelä-amerikkalaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... ja kaikki kuvittelee että tuollainen on joku vammainen :D Kaikki ajattelee että oma ÄO on yli 100 mut tosiasiassa about puolet kaikista ihmisistä on sen alle. Ei kaikki voi olla fiksuja, puolet ihmisistä on tyhmiä.
Ja en viehäty heistä 🤷♀️
😄 Ei se nyt varmaan ollut ton kirjoittajalla idea että kukaan ei saisi vastata noin, vaan että jännä tilastokummajainen, kun puolet ihmisistä on tyhmiä, mutta kukaan ei kelpuuta seurustelukumppaniksi sellaista. Osalla ihmisistä on selvästi harhaluuloja oman ÄO:n suhteen.
Onhan se nyt vähän erikoista, että puolet ihmisistä on alle 100, mutta vain yksi kymmenestä voisi seurustella sellaisen kanssa, jolla se on vaikka 89. Jollain jonka ÄO on 95 niin eipä siinä mitään eroa huomaisi.
Selittyy varsin selvästi sillä, että juuri kukaan ei ajattele, että oma ÄO olisi alle 100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja en viehäty heistä 🤷♀️
Onhan se nyt vähän erikoista, että puolet ihmisistä on alle 100, mutta vain yksi kymmenestä voisi seurustella sellaisen kanssa, jolla se on vaikka 89. Jollain jonka ÄO on 95 niin eipä siinä mitään eroa huomaisi.
Selittyy varsin selvästi sillä, että juuri kukaan ei ajattele, että oma ÄO olisi alle 100.
Just tää. Vähän sama kuin se, että valtaosa ihmisistä on omasta mielestään keskimääräistä parempia autokuskeja. Eikä valtaosa tietenkään voi olla, joka toinen on keskimääräistä huonompi.
Voiisitko olla ihmisen kanssa, joka tarvii paljon omaa aikaa?
Vierailija kirjoitti:
...joka sairastaa masennusta?
tätä yläpeukuttavat masentuneet luuserit, jotka haluaisivat parisuhteen, mutta eivät itsekään huolisi masentunutta
... Joka jää jankuttamaan heikkolahjaisuudesta tai äosta keskustelupalstoilla?
Vierailija kirjoitti:
Joka haluaa normaalitilanteessa (jommankumman sairastamisia jne ei lasketa) joka päivä seksiä? Vuodesta toiseen alkuhuuman jälkeenkin?
Mikä tässä on vikana? Mikä toisen haluissa on vikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka haluaa normaalitilanteessa (jommankumman sairastamisia jne ei lasketa) joka päivä seksiä? Vuodesta toiseen alkuhuuman jälkeenkin?
Kookisin ikävänä tuottaa toiselle jatkuvia pettymyksiä, jos en itse haluaisi/jaksaisi joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
... Joka jää jankuttamaan heikkolahjaisuudesta tai äosta keskustelupalstoilla?
Jostain muusta "jankuttaminen" on sit varmaan sitä parempaa palstailua. Alkoiko epäilyttää, että kuulut itse tuohon
Vierailija kirjoitti:
...joka ei osaa pestä pyykkiä?
Yli puolet on vastannut, että voisivat seurustella henkilön kanssa, joka ei osaa pestä pyykkiä. Nyt täytyy kyllä kysyä, että kuinka ihmeessä teitä ei häiritse se, että aikuinen ihminen ei osaa edes pyykkiä pestä? Mulle tulee tuosta auttamatta mieleen joku mammanpoika, joka vie pyykit äiskälle pestäväksi. Mä ainakin haluan sen verran itsenäisen miehen, että hän osaa pesukoneen laittaa päälle silloin kun sitä tarvitaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli puolet on vastannut, että voisivat seurustella henkilön kanssa, joka ei osaa pestä pyykkiä. Nyt täytyy kyllä kysyä, että kuinka ihmeessä teitä ei häiritse se, että aikuinen ihminen ei osaa edes pyykkiä pestä? Mulle tulee tuosta auttamatta mieleen joku mammanpoika, joka vie pyykit äiskälle pestäväksi. Mä ainakin haluan sen verran itsenäisen miehen, että hän osaa pesukoneen laittaa päälle silloin kun sitä tarvitaan...
Itse ajattelin tuohon vastatessani, että ei se pyykin pesu niin vaikeaa ole etteikö sitä voisi oppia myöhemminkin kun tämä puute taidoissa tulee ilmi. Toki oletan, että kumppani on halukas oppimaan. Jos ei ole niin sitten kumppani kierrätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin niin, ettei pyykinpesu niin monimutkaista ole, etteikö sitä hetkessä opi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä halussa ole mikään vikana, mutta kunhan ei rupea painostamaan sitä toista osapuolta harrastamaan seksiä kun tämä on väsynyt tai ei jostain muusta syystä halua seksiä.
T. Nainen, jonka eksä yritti painostaa seksiin silloin kun olin migreenin tai vatsakivun kourissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin niin, ettei pyykinpesu niin monimutkaista ole, etteikö sitä hetkessä opi.
Kyllä sen oppii hyvinkin helposti, sen vuoksi mielestäni onkin todella huolestuttavaa, että aikuinen ihminen ei ole noin yksinkertaista ja jokapäiväistä asiaa tullut tähän mennessä opetelleeksi.
Voisitko seurustella ihmisen kanssa, joka haluaa joskus pissata päällesi kiihottuakseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...joka sairastaa masennusta?
tätä yläpeukuttavat masentuneet luuserit, jotka haluaisivat parisuhteen, mutta eivät itsekään huolisi masentunutta
Tätä peukuttivat ihmiset, jotka ymmärtävät että masennus on sairaus siinä missä muutkin ja että masentunutkin ihminen voi pystyä suht normaaliin elämään masennuksesta huolimatta ja koittaa aktiivisesti myös parantua siitä. Toki jos ihminen on erittäin vakavasti masentunut ja masennukseen liittyy muita ongelmia kuten esim. ongelmia alkoholin käytön ja hygienian kanssa jne. niin silloin toki eri tilanne.
Jolla on yksi tai useampia lapsia, joiden kanssa ei ole tekemisissä
En tiedä mistä johtuu, mutta niin tässäkin asiassa kuin yleisesti, ääri-ilmiöt keskittyvät miehille ja hajonta on suurempaa molempiin suuntiin.
Heikkolahjaisuus on yleisempää miehillä, mutta myös poikkeuksellisen korkea älykkyys on tutkitusti miehillä yleisempää.