Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskapuhetta kuuden lapsen äidiltä facessa!

Vierailija
17.09.2015 |

Oikeasti ärsyttää. Lapset kaikki otettu huostaan sekä äidin alkoholismin, että isän narkkitaustan vuoksi.

En kestä tämän äidin päivityksiä: kuinka paljon rakastaa lapsiaan, lapset ovat aina ykkösenä, aina on lastensa saatavilla, huolet voi kertoa hänelle yms.

Siis ne kaikki lapset on otettu huostaan vanhempien päihteiden käytön vuoksi. Saavat tavata äitiänsä kerran tai max pari kuukaudessa valvotusti.

Siis onko tämä muija ihan sekaisin päästään? Miksi se laittaa noita päivityksiä, jotka kaikki on pelkkää valhetta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitinikin toimii samoin, on alkoholisti ja kehuu facebookissa ihania lapsia ja kuinka elämässä on asiat hyvin. Todellisuudessa haukkuu meidän harvasen viikko lyttyyn ja toivoo ettei olisi koskaan tehnyt lapsia. Ne on ne kulissit, mitkä on tärkeitä noille ihmisille, ei mikään muu.

Vierailija
2/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen kans mulla tuttavapiirissä... lapset ei tosin huostassa päihteiden vuoksi vaan muista painavista syistä. ei tunnu hidastavan tuota fb-kirjoittelua edes se että suurin osa kavereista tietää totuuden. Surullista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoidaanko noita edellä mainittujen äitien kirjoituksia facebookissa?

Vierailija
4/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää sama, jota tuttuni ymmärtää? Kamala ikävä lapsia ja hirveää, kun ne otettiin pois ja yhteiskunnan vika ja lapset niin haluaa kotiin ja täällä on nallet odottamassa sohvalla rivissä ja huomenna soitan sille sossun ämmälle ja sanon, että on luvattu ne lapset kotiin jne.

Vierailija
5/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko sä nyt Serttilästä?

Vierailija
6/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset näkevät asiat erilailla. Hän voi tosissaan kuvitella olevansa pelkkä uhri ja sorrettu. Mullakin tällä hetkellä kitkaa kaverin kanssa joka näkee asian aivan eri tavalla kuin minä. En voi käsittää miten hän on niin sokea ja hän ei voi käsittää miten itsekäs paska olen kun en nää asiaa hänen kanssaan samalla tavalla.

Ihmiset helposti uskovat itsestään vain parasta ja näkevät saman tilanteen itsensä kohdalla täysin päinvastaisena kuin silloin kun osallistuu tilanteeseen vain sivustaseuraajana.

Vierailija
7/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö alkoholisti saa rakastaa, vaikkei pysty huolehtimaan? Vai antaako ymmärtää, että ne ovat siinä koko ajan ja touhuaa heidän kanssaan? Onko äiti väärin ymmärretty, hänessä ei ole mitään vikaa?

Vierailija
8/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:45"]Kommentoidaanko noita edellä mainittujen äitien kirjoituksia facebookissa?
[/quote]

Oman äitini juttuja ei kommentoida. Enkä ihmettele. Jos vaikka äitini päivittää jostain ihan toisesta aiheesta ja joku uskaltaa kommentoida eriävän mielipiteen, hyökkää hän samantien ja lyttää kommentoijan käyttäen todella ala-arvoista kieltä. Kännipäissään kun kirjoittelee siellä. Sitten myöhemmin häpeissään poistelee päivityksiä.

-2

Vierailija
9/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko defenssejä ja yritystä pitää asiat parempina kuin ne on? Jos lapset oikeasti ovat turvassa ja hyvissä oloissa niin miksi sä vaivaat päätäsi sillä, miten mieleltään järkkynyt yksinäinen ihminen yrittää parantaa omatuntoaan?

Vierailija
10/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:49"]

Siis eikö alkoholisti saa rakastaa, vaikkei pysty huolehtimaan?

[/quote]

Tätä minäkin ihmettelin. Siis kyllähän tuo äiti lapsiaan todennäköisesti rakastaa vaikka äitiydessä suuria puutteita olisikin.

Oma äitini esimerkiksi huolehti kaikista fyysisistä tarpeistani ja oli varmasti kaikkien mielestä oikein hyvä äiti. Tunnetasolla hänellä ei kuitenkaan ollut minulle mitään annettavaa ja siinä jouduinkin kääntymään muiden ihmisten puoleen.

Vierailija
11/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat kaikki siis huostaanotettuja. Kolme heistä on alakouluikäisiä, jossain kolmessa eri sijaisperheessä. Kolme vanhempaa jossain koulukodissa tms. Kaikki kuitenkin alle 18 v.

Tiedän toisen kaverini kautta, että kaksi vanhempaa lasta on jäänyt kiinni huumeiden myynnistä.

En käsitä tämän äidin postauksia...

Vierailija
12/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:03"]Lapset ovat kaikki siis huostaanotettuja. Kolme heistä on alakouluikäisiä, jossain kolmessa eri sijaisperheessä. Kolme vanhempaa jossain koulukodissa tms. Kaikki kuitenkin alle 18 v.

Tiedän toisen kaverini kautta, että kaksi vanhempaa lasta on jäänyt kiinni huumeiden myynnistä.

En käsitä tämän äidin postauksia...
[/quote]

Lapset ovat huostaanotettuja. Äiti ei voi siis käytöksellään heitä suoraan vahingoittaa. En käsitä sinun pahastumista siitä, että äiti omalla tavallaan yrittää käsitellä tilannetta. Vastaisitko AP seuraavaan kysymykseen: Jos lapset eivät kärsi tilanteesta, miksi se häiritsee Sinua henkilökohtaisesti niin paljon?

Vierailija
13/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:47"]Puhutko sä nyt Serttilästä?
[/quote]

Mietin samaa, mutta luulin, että hän on kuollut?

Vierailija
14/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi hyvä juttu, että lapset on otettu huostaan.

Mutta äitinsä olisi voinut hoitaa heidät kaikki, jos olisi halunnut. Oli tukiverkostoa ja hoitoonohjausta, mutta äiti ei välittänyt mistään muusta kuin ryyppäämisestä. Isä oli jo täysi narkki, ei välittänyt lapsista lainkaan. Mutta äitikään ei ostanut edes ruokaa lapsille, kaikki rahat meni viinaan ja tupakkaan, lapset näkivät nälkää. Näin tämän ihan itse, kun kävin kylässä. Vein aina tuliaisiksi ruokaa, jonka myös valmistin itse.

Ei pessyt lasten pyykkejä eikä huolehtinut koulunkäynnistä.

Nyt vaan facessa hehkuttaa, kuinka rakastaa lapsiaan ja että lapset on hänellä koko elämä... Eipä kuulu minulle, mutta kirjoitinpa nyt vaan tämän stoorin, kun ottaa päähän tuo nainen. Oikeastiko se uskoo omiin valheisiinsa?

Vierailija
15/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:20"]Minusta on tosi hyvä juttu, että lapset on otettu huostaan.

Mutta äitinsä olisi voinut hoitaa heidät kaikki, jos olisi halunnut. Oli tukiverkostoa ja hoitoonohjausta, mutta äiti ei välittänyt mistään muusta kuin ryyppäämisestä. Isä oli jo täysi narkki, ei välittänyt lapsista lainkaan. Mutta äitikään ei ostanut edes ruokaa lapsille, kaikki rahat meni viinaan ja tupakkaan, lapset näkivät nälkää. Näin tämän ihan itse, kun kävin kylässä. Vein aina tuliaisiksi ruokaa, jonka myös valmistin itse.

Ei pessyt lasten pyykkejä eikä huolehtinut koulunkäynnistä.

Nyt vaan facessa hehkuttaa, kuinka rakastaa lapsiaan ja että lapset on hänellä koko elämä... Eipä kuulu minulle, mutta kirjoitinpa nyt vaan tämän stoorin, kun ottaa päähän tuo nainen. Oikeastiko se uskoo omiin valheisiinsa?
[/quote]

Ei usko. Se vain käsittelee omaa ikäväänsä omalla, sairautensa siivittämällä tavallaan. Sinulta, AP on useasti kysytty, miksi asia sinua vaivaa, kun lapset ovat kuitenkin turvassa.

Vierailija
16/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän serttilä kuollut ole, se vaan sai uuden vauvan taas keväällä

Vierailija
17/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla on tämmönen kaveri ap? Tai miks? Miten tunnette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi