◀LUETTELE MITÄ OSTIT TAI OSTAT TÄNÄÄN KAUPASTA : )
Minun lista: sipsejä, dippiä, suklaata, limua, riisipiirakoita, kissanruokaa.
Kommentit (73)
En ole ostanut viime lauantain jälkeen mitään. Säästöbudjetilka olen, joten ostamme lauantaisin kaikki mitä tarvitaan ruokakaupasta. Silloin ajattelin ostaa ainakin:
Maitoa, leipää, tuoremehua, tomaatteja, parsakaalia, papuja, lihaa, juustoa, ingmariinia, leikkelettä, kahvia. Hedelmiä ei tarvita kun puut täynnä omppuja. Makkarasopan tarvikkeet löytyy jo jääkaapista, siitä syö monta päivää.
Kävin eilen isommilla ostoksilla, muutaman päivän ruoka ja välipalatarpeet ostin perheestä muille ja itselleni tarvittavat karppaukseen, ja tänään vaan lanttua,porkkanaa ja pari kermaa :)
Ostin:
- uunifileen
- kuohukermaa
- pakastekasviksia
- neitsytoliiviöljyä
- chilikastiketta
- 2 isoa pulloa limpparia
- 2 pussia karkkia ( mulle ja miehelle )
- lakupatukka lapselle
Ostoslistalla oli banaania, omenaa, perunaa, kelta-, valko ja punasipulia, salaattia, kurkkua, tomaattia, jauhelihaa, broilerfileitä, makkaraa, täysmaitoa, kevytmaitoa, rasvatonta maitoa, ruokakermaa, kuohukermaa, vaniljakastiketta, maustamatonta jogurttia, juustoa, raejuustoa, tortilloita, säilykepersikkaa, tummaa riisiä, kahvia, hillomunkkeja, vessapaperia ja jumppamatto.
Ruokalistalla oli siis kaksi pellillistä pizzaa, burrittoja, makkarakeitto, kanaa ja riisiä sekä tomaattikeitto.
Lidlistä gruyere-juusto, fondue paketti, pussi porkkanoita, xylimax-pastilleja, tuore inkivääri, kilo appelsiineja ja cienin huulipuna. Luin tarjouslehden :)
Lihapullat ja petunamuussi- mikroaterian, litran maitoa, uuniomenajugurtin, mansikkarahkan.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:01"]
Ostin:
- uunifileen
- kuohukermaa
- pakastekasviksia
- neitsytoliiviöljyä
- chilikastiketta
- 2 isoa pulloa limpparia
- 2 pussia karkkia ( mulle ja miehelle )
- lakupatukka lapselle
[/quote]
Uunifile....lihaa, kalaa vai palanen sähköhellaa?
Karkkia, leipä, juustoo, vichyä, maitoja, viiliä, rahkaa, mustikkakeitto, tee, kana.
banaaneja omenoita perunoita sämpylöitä broileria voita maitoa piimää karkkia
En mitään - olin liian väsynyt valvottuani lähes koko yön vauvan kanssa.
Eilen tehtiin varsinainen kauppareissu, tänään hain vielä hillopurkin, maapähkinävoita, 2 ptk teetä, kaakaijauhetta (jälkimmäiset käyn aina hakemassa K-kaupasta, koska sieltä saa reilun kaupan earl grey -teetä sekä reilun kaupan luomukaakaota, molemmat Pirkkaa ja hyvä hinta-laatusuhde), leipää sekä heräteostoksena minttudajmin ja pienen karkkipussin huomiseksi.
Battery, 2x kahvikuppi, irtokarkkia
Lidl:
2 Rose-viiniä (3,34 euroa yht.)
1 kukkakaali (1,29 euroa kpl)