◀LUETTELE MITÄ OSTIT TAI OSTAT TÄNÄÄN KAUPASTA : )
Minun lista: sipsejä, dippiä, suklaata, limua, riisipiirakoita, kissanruokaa.
Kommentit (73)
Jaksaako... Maitoa 3 l, kaksi leipää, maitovanukkaita neljä, kaksi maustettua viiliä, ruokakermaa 2 prk, perunasipulisekoituspussi, ranskanperunapussi, Metvurstia, kinkkuleikettä, margariinia, jääsalaattia, kurkku, perunoita, tomaatteja, tupakka-aski, työkengät, vessapaperia, nestesaippuaa, kivennäisvettä, kaksi karkkipussia, banaaneja
classic valkosuklaa-salmiakki-jäätelön <3
Tomaatteja, salaattia, purkkaa, siivilä ja raskaustesti.
Pippurilohta (oli -50%!), kurkkua, tomaattia, avocadoa, suolakurkkua, viinirypäleitä, jääsalaattia, sipulia, mozzarellaa, fetajuustoa, aamupalajuustoa, kermaviiliä, jauhelihaa.
Paprikaa, protsku patukan, suklaa patukan ja energiajuoman :D
Tarjouskahvia 3 pkt, teetä, paperinenäliinoja, pari mehutetraa, luumuja ja banaaneja, lehden.
Suippopaprikoita, pistaasipähkinöitä, sipsejä. Turkkilaista jogurttia, bratwursteja, kananugetteja, pitkiä vihreitä pakaste papuja. Energia juomaa. Tulista salami siivuja. Vaaleaa vasta paistettua leipää. Litra mango smoothieta ja litra omena mehua. Kreikkalaisia Hunaja pähkinä patukoita. Kaikki lidlistä paitsi smoothie
Jogurttia, sitä valmista kermavaahtoa, skyrriä, vadelmahilloa, roskapusseja, kermaviiliä, sipsiä, dippiä, limpparia.
Hyvää viikonloppua mulle :D
2,7l Uulan valkoista Intoa, sähkörasian korotusrenkaita, kattorasian siirtokannen, 2 eri laatua ruuveja paketilliset.
Lasketaanko apteekki kaupaksi? Vesirokkonäppylöille kutinanhillitsijää.
Ostin Yosa sportin, tummia viinirypäleitä, ruisleipää ja riisifrutin
20 kg säkki puupellettejä kissalle
Maalia seinän maalaamiseen, kivennäisvettä, tomaatteja, punasipuli, katkarapuja, jauhelihaa, ruispaloja, oivariinia, rahkaa, hedelmäsoseita, banaaneja, nektariineja, briejuustoa, broilerleikettä, risottoriisiä, perunoita, kukkakaalin ja pienen tölkin kokista. :)
Vessanpesuaineita, 2 paitaa, 2 jimiä, 1 iso pätkis, 1 tölkki kokista.
Olin Sittarin Mammuttimarkkinoilla, ja sieltä jotain tarjouksia ostin esim irtokarkkeja, kokit ja sisäpaistia. Kaupassa kirosin itsekseni huonoja tarjouksia ja omaa kauppavalintaani.
Ei sillä että itsekään söisin mitenkään terveellisesti, mutta olin yllättynyt kuinka epäterveellisiä nämä listaukset ovat olleet!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:38"]Olin Sittarin Mammuttimarkkinoilla, ja sieltä jotain tarjouksia ostin esim irtokarkkeja, kokit ja sisäpaistia. Kaupassa kirosin itsekseni huonoja tarjouksia ja omaa kauppavalintaani.
[/quote]
Ihmiskauppaa!
3 pakettia kissanruokaa, paistopisteen ruisleipiä, 2 persikkaa, skyrriä, fit-rahkaa, profeel rahkaa, raejuustoa, salaattibaarista salaattia ja jotain valion uutta juotavaa rahkajogurttia (?)
En ole ostanut kolmeen päivään mitään.
Talouspaperia
Nenäliinoja
Nektariineja
Yrttipatonki x 2
Suklaavanukas 4kpln pakkaus
Kaksi pikkujogurttia
Minigripp-pusseja
Pakastepizza