Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusoitteletteko miehiänne peniksen koosta?:D

Vierailija
17.09.2015 |

Itse välillä kiusoittelen miestäni leikkisästi tämän pikku 11cm vehkeestä:D Mites te muut mammat?:)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta vaan koska molemmat tietää, että ei oikeasti ole mitään syytä kiusoitellla

Vierailija
22/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 17:57"]

Itse välillä kiusoittelen miestäni leikkisästi tämän pikku 11cm vehkeestä:D Mites te muut mammat?:)

[/quote]

En kiusoittele. Mielestäni sellainen olisi epäkypsää touhua ja sitäpaitsi olen ihan tyytyväinen mieheni varustukseen.

Ei tulisi mieleenikään kiusoitella toista asiasta joka kenties vaivaisi häntä ja johon hän ei itse ole voinut vaikuttaa. Vähän sama tilanne kuin  jos miehesi jatkuvasti  huomauttelisi korvistasi tai nenästäsi tai silmiesi karsastuksesta.Pitemmällä aikavälillä moinen hienotunteisuuden puute johtaa suhteen kariutumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Eikä kiusoittele miehenikään asioista ulkomuodossani, joille en voi mitääm.

Vierailija
24/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tai siis yleensä yhdes. Mut pointti onkin et mies tietää hyvin et on jopa iso. Eli vitsailee itsekin siitä hyvällä mielel. Eikä tosiaan ole mitään seisokkiongelmaa tms. Sin toimii ja on sopiva.

Vierailija
25/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä yks tyhmimmistä keskusteluista mitä oon päätyny lukemaan :D