Kiusoitteletteko miehiänne peniksen koosta?:D
Itse välillä kiusoittelen miestäni leikkisästi tämän pikku 11cm vehkeestä:D Mites te muut mammat?:)
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 17:57"]
Itse välillä kiusoittelen miestäni leikkisästi tämän pikku 11cm vehkeestä:D Mites te muut mammat?:)
[/quote]
En kiusoittele. Mielestäni sellainen olisi epäkypsää touhua ja sitäpaitsi olen ihan tyytyväinen mieheni varustukseen.
Ei tulisi mieleenikään kiusoitella toista asiasta joka kenties vaivaisi häntä ja johon hän ei itse ole voinut vaikuttaa. Vähän sama tilanne kuin jos miehesi jatkuvasti huomauttelisi korvistasi tai nenästäsi tai silmiesi karsastuksesta.Pitemmällä aikavälillä moinen hienotunteisuuden puute johtaa suhteen kariutumiseen.
En todellakaan. Eikä kiusoittele miehenikään asioista ulkomuodossani, joille en voi mitääm.
Joo. Tai siis yleensä yhdes. Mut pointti onkin et mies tietää hyvin et on jopa iso. Eli vitsailee itsekin siitä hyvällä mielel. Eikä tosiaan ole mitään seisokkiongelmaa tms. Sin toimii ja on sopiva.
Tää on kyllä yks tyhmimmistä keskusteluista mitä oon päätyny lukemaan :D
Joo, mutta vaan koska molemmat tietää, että ei oikeasti ole mitään syytä kiusoitellla