Elämäni
Hei. Olen 22vuotias nainen. Ajattelin kertoa elämästäni, koska se on ollut aika rankka.
Aloitetaan siis.
Kun olin 11vuotias minulla todettiin vakava sairaus. Sairaus joka hidastaa kasvamista. Emme löytäneet mitään parannuskeinoa. Kävin monesti lääkärissä, koska he tarkistivat vointini ja kuinka nopeasti kasvan.
He eivät kuitenkaan osanneet tehdä mitään asialle.
Vuoden päästä eräs lääkäri oli tullut kaukaa amerikasta tänne suomeen sairauteni takia.
Hän oli löytänyt ehkä parannuskeinon sairauteen.
Hän halusi minun lähtevän mukaan kokeisiin testattavakisi.
Äiti ja isä eivät tienneet mitä sanoa.
Lopulta noin.4kk kuluttua pätimme että lähtisin sen lääkärin mukaan amerikkaan kokeisiin joissa testataan sairauteen vaikuttavaa ainetta.
Puolenvuoden kuluttua aloitettiin kokeet.
Minuun testattiin monta ainetta hermostoihin ja sudämmeen sekä aivoihin että lihaksiin.
Mutta kaksi viikkoa eteenpäin kuulin että vanhempani olivat kuolleet auto-onnettomuudessa.
Halusin tietenkin lähteä kotiin vanhempien luo mutta en kuullemma saanut. Minua alkoi pelottaa. Olivatko nämä oikeita lääkäreitä vai jotain rikollisia ketkä haluavat minun jäävän maahan.
Olin sitten omatoiminen ja päätin karata.
Ihmettelen itsekkin miten minä pystyin karkaamaan.
Sen jälkeen juoksin suoraan autotielle ja -Tum!
Heräsin sairaalasta ja huusin kivusta.
En ymmärtänyt paljon lääkäreitten puheesta, mutta ymmärsin sen että he yrittivät lohduttaa minua, mutta kun katsoin vasemmalle huomasin oikean kasivarteni olevan poissa.
Aloin huutamaan hillittömästi. En vain kivusta vaan säikähdyksestä ja pelosta.
Huusin niin paljon että nöin vain jonkun henkilön iskevän minuun nukutuspiikin.
Kun heräsis seuraavan kerran oli kulunut pari viikkoa.
Ja......
Häähähää! Trolli!
Meni trolli pieleen, en jaksanut lukea kuin ekan rivin...