Mistä löydän hiljaisen miehen?
Tarkoitan oikeasti vähäpuheisen, ei vaan aluksi ujostelevan. Ei kumminkaan mitään kuuromykkää. En kestä minuuttiakaan sellaista miestä, joka selkeästi tykkää kuunnella omaa ääntään. Hiljaisuus on ihanaa, mutta kaipaan kyllä kaikkea muuta mitä mieheltä saa paitsi puhumista.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 16:37"]
No höh, kaikkihan ne on hiljasia selvin päin
[/quote]
Kuinka väärässä voitkaan olla... Pahimmillaan treffeillä mies kaappaa keskustelun 70 %, puhuu taukoamatta itsestään, ei kykene antamaan puheenvuoroa/puhuu päälle, korkeintaan kysyy pari peruskysymystä minulta. Tuollaisia ovat pahimmat ekstroverttimiehet ja kerron, että niitä on todella paljon. Toki korostuu, koska olen itse hiljaisempi nainen.
[/quote]
Pakkohan sen miehen on puhua, jos sinä et päästä sanaakaan suustasi. Muuten olisitte kuin kaurismäen elokuvasta istumassa hiljaa. Kumpikin tuijottaisi miten savu katoaa ilmanpoistoaukosta.
[/quote]En ole tuo toinen, mutta hyppään sekaan. Siis sehän on deittien idea mun mielestä, tuijotella toista silmiin ja flirttailla. En halua puhua kun katsella ja kosketella. Mun halut katoaa kun mies pälättää urpona.
[/quote]
Ota teistäkin selvää. Joskus ovat naiset sanoneet minulle, kun olen vastannut kysymykseen tyyliin: enpä kauheasti seuraa tuota, että eikö tässä voida keskustella niitä näitä. (ollaan oltu panemassa, mutta ei sillä hetkellä tietenkään)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 16:37"]
[/quote]
Kuinka väärässä voitkaan olla... Pahimmillaan treffeillä mies kaappaa keskustelun 70 %, puhuu taukoamatta itsestään, ei kykene antamaan puheenvuoroa/puhuu päälle, korkeintaan kysyy pari peruskysymystä minulta. Tuollaisia ovat pahimmat ekstroverttimiehet ja kerron, että niitä on todella paljon. Toki korostuu, koska olen itse hiljaisempi nainen.
[/quote]
Mies voi myös pitää puhetta yllä, koska kokee sen miehen tehtäväksi. Ja jos vielä hermoilee ja jännittää, niin puhuu ajattelemattaan päällesi. Vaikka itse olen hiljainen mies, niin jotenkin naiset olettavat, että minun pitää keksiä puhuttavaa :-/
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 16:37"]
[/quote]
[/quote]
Pakkohan sen miehen on puhua, jos sinä et päästä sanaakaan suustasi. Muuten olisitte kuin kaurismäen elokuvasta istumassa hiljaa. Kumpikin tuijottaisi miten savu katoaa ilmanpoistoaukosta.
[/quote]
:D
Et selkeästi käsitä lainkaan sitä miten dynamiikka toimii keskusteluissa. Itse tulen parhaiten toimeen sellaisten miesten kanssa, jotka ovat rauhallisempia, hiljaisempia ja eivät mm. koskaan puhu päälleni. Itsekin olen sellainen. Hyviin vuorovaikutustaitoihin kuuluu toisen huomioon ottaminen keskustelussa, jotta siitä muodostuu nautittava molemmille osapuolille.
Mun exä! Se on komea ja tosi kunnollinen, asuu PK-seudulla. On kuulemma tinderissäkin. Etsi Kimmo 35v. Lupaan että puhuu niin vähän että et edes huomaa sen olemassaoloa!
Missäpäin asut ja minkä ikäinen olet?
T. Suht vähäpuheinen 40 v. mies
Meillä on täällä töissä. Oikeesti hiljainen, ei vain alussa. Ihanan turvallinen ja mielenkiintoinen tyyppi. Ansaitsee suloisimman naisen. Viihtyy kotona ja tekee paljon töitä. Ei sitä kukaan löydä. Mutta jospa jotenkin ihmeellisesti tapaisi jonkun.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:18"]Meillä on täällä töissä. Oikeesti hiljainen, ei vain alussa. Ihanan turvallinen ja mielenkiintoinen tyyppi. Ansaitsee suloisimman naisen. Viihtyy kotona ja tekee paljon töitä. Ei sitä kukaan löydä. Mutta jospa jotenkin ihmeellisesti tapaisi jonkun.
[/quote]
Tuskin tapaa, tuollaiset on yksin koko elämänsä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:18"]Meillä on täällä töissä. Oikeesti hiljainen, ei vain alussa. Ihanan turvallinen ja mielenkiintoinen tyyppi. Ansaitsee suloisimman naisen. Viihtyy kotona ja tekee paljon töitä. Ei sitä kukaan löydä. Mutta jospa jotenkin ihmeellisesti tapaisi jonkun.
[/quote]
[/quote]Sehän tässä pelottaa. Kun se oikeasti kaipaa perhettä itselleen. On kiltti, fiksu, hyvännäköinen, siisti ja kaikkea hyvää. Mutta vain niin hiljainen, ettei uskalla naista (eikä juuri muitakaan ihmisiä) lähestyä. Ja kotona hengailee, joten ei tapaa edes naisia missään. Minä menisin sen kanssa naimisiin epäröimättä. Mutta siihen mun tarttis olla naimaton ja 20 v. nuorempi.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:18"]Meillä on täällä töissä. Oikeesti hiljainen, ei vain alussa. Ihanan turvallinen ja mielenkiintoinen tyyppi. Ansaitsee suloisimman naisen. Viihtyy kotona ja tekee paljon töitä. Ei sitä kukaan löydä. Mutta jospa jotenkin ihmeellisesti tapaisi jonkun.
[/quote]
[/quote]Sehän tässä pelottaa. Kun se oikeasti kaipaa perhettä itselleen. On kiltti, fiksu, hyvännäköinen, siisti ja kaikkea hyvää. Mutta vain niin hiljainen, ettei uskalla naista (eikä juuri muitakaan ihmisiä) lähestyä. Ja kotona hengailee, joten ei tapaa edes naisia missään. Minä menisin sen kanssa naimisiin epäröimättä. Mutta siihen mun tarttis olla naimaton ja 20 v. nuorempi.
[/quote]
Naita se jollekin tutullesi.
Tuu hakeen täältä. Tuo ei kyllä saa keskustelua aikaan mistään. Nytkään se ei ole puhunut varmaan 10 sanaa koko iltana.
Vastapainoa tälle mykkyydelle on hallitsemattomat huutoraivarit milloin mistäkin. Silloin puretaan kaikki patoutumat.
Vähän ohi varmaan, mutta varoituksena, mieti mitä toivot.
Täällä yx hiljainen mies. Soitan kyllä ja teen musiikkia mutta kuulokkeiden kanssa. En puhu muuten juuri mitään
Mäkin löysin baarista ton. Selvinpäin on hyvin hiljanen ja linnottautunu koneelleen. Päissään on puheliaampi tapaus.
Täältä löytyisi yksi. 36v, vakitöissä, oma velaton asunto. Ehkä alussa enempi hiljainen, mutta kun oppii tuntemaan ja jos päästään (huonossa) huumorissa samalle tasolle niin juttuakin löytyy ;) En rakasta omaa ääntäni, inhoan olla huomion keskipisteenä. Kropaltani en ole urheilullinen, mutta en myöskään ihan rapamaha, vähän "iskävartaloa" löytyy. Lapseton olen ja haluaisin lapsia lähitulevaisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:18"]Meillä on täällä töissä. Oikeesti hiljainen, ei vain alussa. Ihanan turvallinen ja mielenkiintoinen tyyppi. Ansaitsee suloisimman naisen. Viihtyy kotona ja tekee paljon töitä. Ei sitä kukaan löydä. Mutta jospa jotenkin ihmeellisesti tapaisi jonkun.
[/quote]
[/quote]
No pakota se edes nettideitteihin. Nehän on just tuommosille hyvä systeemi.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 16:56"]
Hiljaiset miehet liikkuu aika huomaamattomasti yleensä niin voi olla vaikea sellaista löytää... kaikki tuntemani hiljaiset miehet viettävät aikansa kotona tai harrastuksensa (yleensä joku klassinen instrumenttu) parissa
[/quote]
Näin on. Kitara on mulla se instrumentti. Liikun myös luonnossa, hiljaa etten häiritse metsän eläimiä. Eilen seurasin oravaa ja lintuja. Toisaalta kyllä musta tultakin löytyy tarvittaessa. Höpöttää voi myös omissa ajatuksissa ja voi estää tekemästä tärkeitä huomioita.
M42
Hiljaiset miehet liikkuu aika huomaamattomasti yleensä niin voi olla vaikea sellaista löytää... kaikki tuntemani hiljaiset miehet viettävät aikansa kotona tai harrastuksensa (yleensä joku klassinen instrumenttu) parissa