Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi UPS:ltä ei tahdo saada suomenkielistä asiakaspalvelua enää lainkaan?

Vierailija
31.03.2022 |

Kun soittaa niiden aspaan ja nimenomaan valitsee suomenkielisen palvelun, niin UPS kääntää VÄKISIN puhelut koko ajan englanninkieliseen palveluun? Minusta aika törkeää toimintaa. Kun asia on pitkä ja monimutkainen, niin kyllä haluaisin sen suomeksi hoitaa jotta kommunikaatio varmasti sujuu molempiin suuntiin ilman ongelmia. Olen nyt jo useana päivänä yrittänyt olla yhteydessä tuonne ja pariin otteeseen selvitellyt asiaa jo englanniksikin, mutta ei se homma näytä vieläkään olevan kunnossa. Ja eikö noilla ole minkäännäköistä sähköistä palvelukanavaa, jos on lähetyksen vastaanottaja? Surkea firma kyllä, eivoi muuta sanoa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi saada? Englantia puhuu kaikki.

Ei puhu. Eikä Suomessa kenenkään pitäisi joutua puhumaan englantia asiansa hoitaakseen. UPS on yksinkertaisesti surkea yritys.

Vierailija
42/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän tätien on pakko SOITTAA joka paikkaan 🤦🏻‍

Itse sain tunnissa vastauksen sähköpostiini.

Sähköpostin lähettäminen UPSille taitaa edellyttää tunnuksen luomista heidän järjestelmiinsä. En todellakaan halua luoda tunnusta vain voidakseni lähettää firmalle viestin. Eivät sitä muutkaan jakelufirmat edellytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla jo vuosia sitten, kun Kuluttajakuningas-ohjelmassa ennakoitiin ongelmia, kun Suomen markkinoille tulee uusia kuljetusfirmoja. Valtiovallan pitäisi säädellä niiden toimintaa. Nyt huomio kiinnittyy vain Postin ongelmiin, mutta moni muu firma palvelee vielä huonommin. Ja täällä, missä minä asun, Posti palvelee erinomaisesti. PostNordin kanssa oli pitkään suuria ongelmia, mutta se täydensi viimein jakeluverkkoaan ja nykyisin sekin tuo lähetykset luotettavasti. Kesällä DHL:n lähetti soitti ja yritti selittää, että heillä ei muka enää ole kotiinkuljetuspalvelua ja että se valitsemani vaihtoehto oli muka virhe, mutta selitin niin kuin asia on: asun maaseudulla yli 15 kilometrin päässä lähimmästä asiointipisteestä eikä minulla ole omaa autoa ja bussi kulkee tätä kautta vain parina päivänä viikossa. Joten hän sai pomoltaan "erityisluvan" tuoda paketin minulle kotiin asti - niin kuin oli alun perin tarkoituskin. Todellakin pitäisi valtiovallan valvoa näiden firmojen toimintaa.

Vierailija
44/44 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi saada? Englantia puhuu kaikki.

Sanopa tämä näille, jotka sitä pakkoruotsinkin määrä koulussa kasvattaa.