Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia yksityiseltä mielenterveyspuolelta?

Vierailija
31.03.2022 |

Onko järkeä laittaa rahaa? Olen puun ja kuoren välissä. Oireina selkeästi elämää ja opiskelua haittaavia adhd:n viittaavia oireita joita ollut jo lapsesta lähtien. Kuitenkin tipuin systeemistä ns läpi teininä valehtelemalla olevani ihan kunnossa ja "normaali" koska häpesin että mm.keskittymiskykyni on surkea ja olen krooninen myöhästelijä joka hukkaa aina kaiken ja harhailee omissa ajatuksissaan. No, nyt on tullut seinä vastaan viime syksynä ja siitä asti apua haettu. Julkisen jonot niin kauheita että ehottivat suoraan että hakeudu yksityiselle, muuten menee seuraavakin opiskeluvuosi pipariksi. Minulla on selkeästi oireet ja vahvat epäilyt nousseet myös lääkäreillä joita olen nähnyt lähiaikoina. Mutta opiskelijana jonka rahat ovat muutenkin tiukilla ja kroonisena yliajattelijana pelkään että käyttäisin rahaa yksityiselle ns turhaan, mitä jos diagnoosia ei tulisi, rahat on menny ja sit jäätäisiin taas yksin? Tosiaan, minulla ei ole ylimääräistä ollenkaan, olen aloittanut osa-aikaiset työt että saisin säästöt kokoon. Eikait tässä muukaan auta, kellään kokemuksia esim.Mehiläisen neurologeista?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan saat vaan taloudellisesti asiat siihen malliin niin kannattaa mennä. Julkiseen ei kannata turvautua mielenterveyden suhteen. Jonot ovat liian pitkiä kun jokainen käy trenditerapioissa ja yllättäen kaikilla epäillään adhd:ta. En tarkoita sinua ap, kuulostat oireilevalta mutta yllättäen lähipiirissäni 3 ihmistä joilla muka epäillään olevan adhd vaikka mitään oireita eivät heidän lähipiirinsä ole huomanneet. Muotisairastajat tukkivat avunsaannin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän