Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?

Vierailija
17.09.2015 |

Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.

Kommentit (1602)

Vierailija
141/1602 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä töissä hävisi pitkä mitta 20m tai jotain ja tänään se löytyi paikasta mistä etsin sitä useamman kerran???????
Ihan vitun outoa ja tuli tämä ketjukin mieleen.

Vierailija
142/1602 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta hävisi lapsena tavaroita kun kaverit olivat kylässä. Kaverit syyttivät toisiaan, "Nelli otti sen sun nuken", tai "Oona otti sen sun nuken". Monia tavaroita ei koskaan löytynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1602 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lapsena toivonut pitkään vauvanukkea, ja viimein sain sen joulupukilta ja olin niin onnellinen. Kun kesä tuli, unohdin kerran nuken läheiselle kentälle. Löysin nuken lopulta takametsästä poltettuna. Vihaan ihmisiä edelleen. 

Vierailija
144/1602 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 15:11"]

2 akvaariokalaa. Vuoden päästä äitini oli löytänyt ne aivan toisen huoneen lipaston alta. Olivat ilmeisesti hypänneet akvaariosta pois ja sätkytelleet itsensä sinne.

[/quote]

Tästä tuli mieleen, että minulle ilmestyi kerran oudosti yksi uusi akvaariokala. Ei tosin akvaarioon, vaan akvaarion lähellä olleen kaapin alle, josta se löytyi kuolleena, kuivuneena ja pölyisenä kun siivosin sen hyllyn alta. Outoa tästä tekee sen, että olen varma, että akvaariostani ei ollut kadonnut yhtään kalaa eikä siellä edes ollut koskaan sen näköistä kalaa, joka sieltä kaapin alta löytyi. Se oli lisäksi kuivuneenakin sen verran iso kala, että olisin kyllä huomannut helposti, jos akvaariossa olisi sen näköinen uusi kala ollut tai että se olisi kadonnut.

Vierailija
145/1602 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avaimet. Tulin kotiin avaimilla. Sen jälkeen en ole niitä löytänyt. Käänsin joka paikan, pengoin roskiksenkin.

Pojan yksi DVD katosi viime viikolla. Oli olohuoneen pöydällä päivällä, illalla katosi. Etsin koko olohuoneen katosta lattiaan.

Mun elämä katosi vuonna 2011 enkä oo löytänyt sitä enää :(

Vierailija
146/1602 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kadotin korvakorun taustan korviksia poisottaessani. Taustaa etsittiin joka puolelta, mutta ei löytynyt. Meni noin viikko, kun huomasin oudon patin korvalehdessäni ja menin ihan lääkäriin korvan takia. Lopulta selvisi, että korviksen tausta oli mennyt korvalehden sisään ja ihoa kasvanut päälle. Toinen kerta oli, kun työpaikalla laitoin avinnipun pöydälleni. Palvelin asiakasta ja laitoin papereita avainnipun päälle. Sitten tarvitsin avaimia, jotta pääsen holviin hakemaan asiakkaan tarvitseman paperin, mutta avaimia ei enää löytynytkään. Tilanne oli sen verran epäilyttävä, että katsoimme pomoni kanssa lopulta valvontakamerasta tuon tilaneen ja siinä näkyy kuinka lasken avaimet keskelle pöytää ja asiakkaan saapuessa laitan pari paperia avainten päälle. Kun nostan nuo paperit pois, niin avaimia ei enää olekkaan. 

Vierailija
147/1602 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä katosi elokuva siitä robotista, mikä sen nimi nyt oli, joku E-type? Semmoinen lasten elokuva, taisi saada Oscarinkin. Ostettiin se ja katsottiin se, laitettiin hyllyyn (meillä paljon leffoja). Pari vuotta myöhemmin oltaisiin haluttu katsoa uudestaan, mutta eipä löydy mistään koko leffaa. Epäilen, että siskon lapset ovat napanneet mukaansa käydessään.. No enivei, ostettiin sitten uusi, mutta hieman ärsyttää!

Vierailija
148/1602 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:54"]Teippikone. Parikymmentä vuotta sitten paketoin joululahjoja lattialla, ympärillä oli lukemattomia lahjapaperirullia, naruja ja teippikone. Siis se juttu, mihin laitetaan teippirulla, ja sitten teipin katkaisu on helppoa. Yhtäkkiä sitä teippikonetta ei löytynyt enää mistään. Eikä löytynyt enää myöhemminkään muuttojen yhteydessä.
[/quote]

Olit paketoinut sen :)

Vierailija
149/1602 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla katosi aikanaan,varmaan n.8 vuotta sitten ,avainnippu.Olin tullut töistä,avosiippa oli kännissä ja alkoi vi...lemaan jostakin rankasti.Heitin avaimet eteisen pöydälle ja samoin tein painelin makuuhuoneeseen loikomaan ja jotain lukemaan.Otti niin päähän tuo aiheeton suunsoitto.No,hän lähti sitten luomaan lumia auton ympäriltä,siis ei tosiaankaan lähtenyt ajamaan,mutta ei ollut niin kännissä että pystyi lumet kolaamaan.En seurannut hänen lähtöään,etsi avaimiaan,kysyi niitä minultakin,mutta en minä hänen avaimistaan tiennyt.Kuulin kun helisteli nippua ja sanoi"jaa,nämä on sun,missä mun avaimet on."Aikanaan hän tuli omilla avaimillaan sisälle,ja olin huomannut omieni kadonneen.Luulin,että ne oli hänellä,mutta ei,omillaan tuli.Sen koommin en avaimiani nähnyt.Ketutti,kun siinä oli myös tyttäreni ja invalidisoituneen isänsä avaimet.Menivät kaikki.Etsittiin kaikki mahdolliset paikat,ei löytynyt.Mulle jäi kumma tunne,että mies otti lähteissään molemmat avaimet ja pudotti hankeen vahingossa mun avaimeni.Oli aikas kännissä kun läksi lumitöihin.

Vierailija
150/1602 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa katosi yks rannekello varmaan vuodeksi. Sitten se löytyi paikasta, jonka tiedän kattoneeni monta kertaa. Ja nyt sama kello on taas kateissa :D Kun muutettiin edellisestä kämpästä pois ja tehtiin loppusiivousta, löydettiin patterin ja seinän välistä kultasormus. Eli ehkä muutkin kadottelevat tavaroitaan selittämättömästi.

Vierailija
151/1602 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus

Juuri se tässä oli enkä ymmärrä minne joutui. Takaisin ei löydy ainakaan aitona.

Vierailija
152/1602 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Lähti 3,5 vuotta sitten ja sanoi lähtiessään: "Koeta pärjätä!" Olen pärjännyt.

Vierailija
153/1602 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vertaistukea antava keskustelu, koska multa katoaa toistuvasti asioita mystisesti. Ja niitä on järkyttävän turhauttavaa etsiä, koska vaikka kuinka loogisesti etsisit, soittelisit tutuille ja tuntemattomille, niitä ei ikinä löydy vaan aikaa vaan palaa. Esim. muutama päivä sitten multa hävisi mun kirjastosta lainaama teos. Mulla on näköhavainto siitä, että kuljetin sen himaan. Mistään ei löydy. Onneksi myöskään lainaa ei näy kirjaston kortillakaan enää. Onko joku tullut mun himaan ja vienyt kirjan ja palauttanut sen kirjastoon? 

Vierailija
154/1602 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasivitriinin ylimmältä hyllyltä muumimukit Millenium ja Rauha?!

Olen keräillyt mukeja lapsesta asti ja kaikki mukit löytyy enkä niitä ikinä käytä (joo tiedetään, tyhmää.. muutamat vakiomukit on kuitenkin tuplana joita sitten käytän).

Aina kun uusi muki ilmestyy niin ostan sen, laitan vitriiniin ja merkkaan kuvalliseen "listaan", että muki löytyy kokoelmasta (samalla tarkistan, että kaikki mukit ovat tallessa).

Ainoa joka kävi kyläilemässä edellisen tarkistuksen ja katoamisen huomaamisen välissä oli mieheni veljen vaimo!!!
Henkilö on itse alkanut keräilemään mukeja ihan äskettäin..

Mitäänhän en kuitenkaan voi todistaa enkä viitsi hirveätä halootakaan saada aikaseksi kysymällä asiaa suoraan.

Ei auttanut kuin purra hammasta ja ostaa uudet mukit huutonetistä..

Vierailija
155/1602 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörän vara-avaimet katosivat mystisesti melkein silmän alta viime keväänä. Ne olivat ulkona terassisyvennyksessä pöydällä ja menin talon nurkalle pikaisesti hakemaan jotain, en edes kunnolla nurkan taa. Kun tulin takaisin avaimet (2 kappaletta, pyöränavain ja vaijerilukon avain) olivat mystisesti poissa. Olin yksin kotona, eli kukaan ei ottanut niitä. Olin poissa vain 10 sekunnin ajan. Mihin ne hävisivät? Onneksi oli toiset avaimet kuitenkin tallessa. Voisiko jokin lintu olla kiiltävän perään ja napata avaimet "lennossa"?

Vierailija
156/1602 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:57"]

Lasivitriinin ylimmältä hyllyltä muumimukit Millenium ja Rauha?!

Olen keräillyt mukeja lapsesta asti ja kaikki mukit löytyy enkä niitä ikinä käytä (joo tiedetään, tyhmää.. muutamat vakiomukit on kuitenkin tuplana joita sitten käytän).

Aina kun uusi muki ilmestyy niin ostan sen, laitan vitriiniin ja merkkaan kuvalliseen "listaan", että muki löytyy kokoelmasta (samalla tarkistan, että kaikki mukit ovat tallessa).

Ainoa joka kävi kyläilemässä edellisen tarkistuksen ja katoamisen huomaamisen välissä oli mieheni veljen vaimo!!!
Henkilö on itse alkanut keräilemään mukeja ihan äskettäin..

Mitäänhän en kuitenkaan voi todistaa enkä viitsi hirveätä halootakaan saada aikaseksi kysymällä asiaa suoraan.

Ei auttanut kuin purra hammasta ja ostaa uudet mukit huutonetistä..

[/quote] Varasta takaisin.

Vierailija
157/1602 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö :D

Vierailija
158/1602 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko suomalaisiin poliitikkoihin.

Vierailija
159/1602 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku näkijä voisi kertoa missä lapsen rannekello on. Viimeinen havainto siitä eteisessä kun tuli kotiin, oli varma että laittoi sen korurasiaansa mutta ei ollutkaan siellä eikä missään lähellä.

Vierailija
160/1602 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena jemmasin pari pääsiäismunaa ettei sisarukset niitä löydä. No nehän sitten katosivat enkä tiedä vieläkään minne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi