Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?
Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.
Kommentit (1602)
Kokoomus, joka kannatti oikeita arvoja.
Ei ollut hukassa mutta olisi voinut pian olla. Lähdin aamulla kiireessä töihin, nappasin kassini eteisestä ja juoksin bussiin. Tulin kotiin eri reittiä ja seuraavana aamuna kovin tutun näköinen villasukka nökötti kivetyksen reunalla. En tiedä miksi oli niin noloa lähestyä tätä sukkaa... jäin etäämmälle ja ihmettelin että eihän tuo voi olla kuin vain minun sukka, toisia samanlaisia ei voi olla... mutta miks se on tuossa!! Noh nappasin sukan mukaan ja siellä se toinen sukka kotona odotti pariaan. Mitä ihmettä. Olisi kyllä koira, mies ja pesukone saanut ekana syyt niskoilleen 😀 ei olisi tullut mieleenkään että "voihan se olla tarttunut sun vaatteisiin ja tippunut tuonne ulos"
Kierukka.
Puoli vuotta laiton jälkeen tarkastettiin, että on paikoillaan. Tämän jälkeen ehti yhdet kukautiset olla ja seuraavia ei enää kuulunutkaan. Raskaustesti positiivinen. Alkuraskauden ultrassa kierukasta ei näkynyt jälkeäkään. En myöskään huomannut, että olisi itsestään pois tullut.
Vierailija kirjoitti:
Kierukka.
Puoli vuotta laiton jälkeen tarkastettiin, että on paikoillaan. Tämän jälkeen ehti yhdet kukautiset olla ja seuraavia ei enää kuulunutkaan. Raskaustesti positiivinen. Alkuraskauden ultrassa kierukasta ei näkynyt jälkeäkään. En myöskään huomannut, että olisi itsestään pois tullut.
Kierukka voi ilmeisesti mennä jotenkin kohdun seinämän läpi. Äidilleni ei aikanaan voinut tästä syystä laittaa kierukkaa. Aika mystistä😵 Ehkä lapsi syntyy sitten kierukka kourassa😅
Keskikokoiset sakset. Muuten ei mitään ihmeellistä paitsi että kotini on järjestyksessä ja "avara" (ts. on paljon tyhjää lattia-alaa) eli on vain muutama edes teoriassa mahdollinen piilopaikka. Silti ei ole löytynyt.
Olipa hyvät ja hauskat juhlat. Toivottavasti...
Mulla oli 250 Kiloinen musta on sika kylpyammeessa,just kun piti tehdä siitä makkaraa niin se katos eikä muutossakaan löytynyt
Järki katosi, tilalle tuli pakkomielle. Jankkaan vaan täällä aamusta iltaan persuista.
Mihin katosi mun suloinen hentoinen keijukaisenkevyt pikkupoikani, jolla oli pienet laihat jalat ja kädet?
Tilalle on tullut kaksimetrinen iso roteva möreä-ääninen köriläs.
Juuri pari päivää sitten mieheltä saama timanttikorvakoru. Huomasin kun korviksen takaosa tipahti lukemalleni kirjalle mutta koruosaa ei ollut missään. Tarkistin ympäristön ja , vaatteeni.
Leevi and The Leavings - Kiinalaisessa pesulassa
"Halpahallin alennusmyynnissä vaimoni katosi
Vain sukkahousut jäi sovituskoppiin
Ja sydämeeni suuri suunnaton kaipuu..."
Vierailija kirjoitti:
Viehätysvoima
Niin minultakin. Hyi minkä näköinen olen, lihava ja ruma. Iälleni, 57, en tietysti mitään voi.
Onneksi ihana mieheni vakuuttaa rakastavansa minua vaikka olenkin näin ällö.
Kallis timanttisormus. En edes tiedä tarkkaa ajankohtaa milloin se on kadonnut. Voiko vakuutusyhtiöstä saada jotain jos sormus on vaan kadonnut?
Katosi vihreä väri juhlapuvusta.
Ostin eräisiin juhliin hennonvihreän puvun, mikä oli silkintapaista kangasta. Käytin vaatetta kerran, minkä jälkeen laitoin sen vaatekomeroon. Kun vuoden kuluttua otin vaatteen kaapista, se oli muuttunut keltaiseksi, aivan puhtaan keltaiseksi! Vaate ei ollut alttiina auringonvalolle eikä lämpötilavaihteluille. Vein vaatteen kauppaan, mistä olin sen ostanut. Myyjä sanoi muistavansa hyvin nuo vihreät puvut. Minulla oli mukana valokuvakin juhlista, missä olin vihreässä puvussa. Useampikin myyjä ihmetteli värinvaihdosta ja sain rahat takaisin, vaikkei minulla ollut enää edes kuittia jäljellä. Syy jäi mysteeriksi. Vihreää väriä oli vähän jäljellä kohdissa, missä kangas osui ihoon kuten kauluksessa ja kainaloissa.
Kaverin kengät katos kun oli kylässä. Kukaan ei pilaillut. Meillä ei myöskään ollut pikkulapsia tai jotain lemmikkiä joka olis ne vienyt. Lainasin saappaita sitten joilla meni kotiansa. Siitä on jo vuosia mut erikoinen juttu.
Kaksi kertaa on ollut todella outoja katoamisia. Ensimmäisen kerran v. 2007, kun esikoinen oli juuri syntynyt. Olin ihan varma, että jätin vaunujen kopan meidän eteiseen ja kopassa oli vauvan makuupussi. Vaan eipä seuraavana päivänä ollutkaan. Oli tyhjä vaunukoppa ilman sitä makuupussia. Me asuttiin siihen aikaan luhtitalon alakerrassa ja ovi oli päivät yleensä niin ettei mene lukkoon. Periaatteessa kuka tahansa pihalla kulkeva olisi voinut avata oven ja napata makuupussin, mutta miksi ihmeessä joku ottaisi riskin ja varastaisi vauvan makuupussin? Meillä näkyi siihen luhtitalon pihalle keittiön ikkunasta. Mieheni väitti pitkään, että olen ulkoilun jälkeen varmaan ottanut vauvan pois kopasta ja siirtänyt samalla sen makuupussin pois. Kuitenkaan sitä ei ikinä löytynyt, ei siivotessa eikö silloinkaan kun muutettiin pois siitä asunnosta.
Tuttavani (mies) tunnusti että hänellä on kumisaapas/ratsastusaapas fetissi. Nuorena oli varastanut siskoltaan ja läheiseltä hevostallilta kenkiä.... Totuus on joskus tarua ihmeellisempää. En koskaan kysynyt mitä kengille teki...