Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?
Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.
Kommentit (1602)
Työ, terveys ja joskus jopa muistikin.
Kotoani piirongin päältä hävisi Arabian karhu. Kylässä kävi nainen, joka tykkäsi karhuista... Ei tarvitse paljon miettiä, kuka varasti...
Vierailija kirjoitti:
mul on kadonnu 30v
Se on mulla täällä, tuu hakeen omas pois.
Vierailija kirjoitti:
Robotti-imurin etupyörä. En käsitä miten semmoinen möllykkä voi kadota jäljettömiin. Sillä oli taipumus irtoilla itsekseen, mutta sen irtoamisen kyllä huomaa.
Otin imurin laturista putsatakseni sitä ennen imurointia. Laturissa robotilla oli vielä pyöränsä. Puhdistuksen jälkeen pyörää ei löytynyt enää mistään. Sellainen pienen luumun kokoinen mustavalkoinen muovipyörä ei voi kadota yhtäkkiä maan alle.
Söitkö samaan aikaan luumuja?
Neitsyys. Katosi varoittamatta enkä tiedä mihin meni. Takaisin ei ole tullut.
Vehnäolutlasi katosi kummallisesti. Toin sen erään Saksan-reissun tuliaisena itselleni. Meillä ei ole laseja rikottu, joten mitään järjellistä selitystä en ole keksinyt sen katoamiselle.
Sähkövatkaimen toinen vispilä katosi ja jouduin ostamaan uuden laitteen. Vispilä löytyi syksyllä terassin kukkalaatikosta. On edelleen arvoitus kuinka se sinne joutui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robotti-imurin etupyörä. En käsitä miten semmoinen möllykkä voi kadota jäljettömiin. Sillä oli taipumus irtoilla itsekseen, mutta sen irtoamisen kyllä huomaa.
Otin imurin laturista putsatakseni sitä ennen imurointia. Laturissa robotilla oli vielä pyöränsä. Puhdistuksen jälkeen pyörää ei löytynyt enää mistään. Sellainen pienen luumun kokoinen mustavalkoinen muovipyörä ei voi kadota yhtäkkiä maan alle.
Söitkö samaan aikaan luumuja?
Mietin kyllä, että oonko nyt ajatuksissani syönyt sen pyörän, mut en kai nyt sentään :D
Vierailija kirjoitti:
Meitä oli kolme sisarusta ja lapsina saimme haitarin yhteiseksi lahjaksi. Haitari katosi, mistään ei löytynyt, eikä kukaan tunnustanut rikkoneensa ja piilottaneensa kapistuksen.
Vuosikymmenet kuluivat minulla oli kaksi pientä tyttöä, jotka saivat apeltani haitarin tuliaisena joltain matkalta.
Silloin vasta ymmärsin haitarin katoamisen.
Voisiko joku fiksumpi selittää tämän minulle...?
Mun takki. Salee mun kämpäs käy joku mun poissaollessa...
Poliitikkojen järki ja osaaminen
Vierailija kirjoitti:
Yhdet toppahousut. Ne oli mulla kaverilta lainassa, ja palautin ne kaverille kun hän oli käymässä. Kaveri unohti housut kuitenkin meidän eteiseen ja siinä ne on viimeksi nähty. Myöhemmin niitä ei enää löytynyt mistään vaikka koko talo pengottiin läpikotaisin. Kukaan mun perheestä ei myönnä nähneensä niitä.
Jos kaverii otti housut mukaansa ja unohti vaikkapa bussiin.
Vierailija kirjoitti:
Lasivitriinin ylimmältä hyllyltä muumimukit Millenium ja Rauha?!
Olen keräillyt mukeja lapsesta asti ja kaikki mukit löytyy enkä niitä ikinä käytä (joo tiedetään, tyhmää.. muutamat vakiomukit on kuitenkin tuplana joita sitten käytän).
Aina kun uusi muki ilmestyy niin ostan sen, laitan vitriiniin ja merkkaan kuvalliseen "listaan", että muki löytyy kokoelmasta (samalla tarkistan, että kaikki mukit ovat tallessa).
Ainoa joka kävi kyläilemässä edellisen tarkistuksen ja katoamisen huomaamisen välissä oli mieheni veljen vaimo!!!
Henkilö on itse alkanut keräilemään mukeja ihan äskettäin..Mitäänhän en kuitenkaan voi todistaa enkä viitsi hirveätä halootakaan saada aikaseksi kysymällä asiaa suoraan.
Ei auttanut kuin purra hammasta ja ostaa uudet mukit huutonetistä..
Taisitpa vastata itse kysymykseesi. Tietyn tyyppiset ihmiset laskevatkin sen varaan, että "ei toi ilkee edes epäillä saatikka kysyä..." Tarkkailepa huviksesi, millä mukeilla kokoelma kasvoi. Voithan aina pistäytyä kahvilla.
Jätitkö vieraasi hetkeksi yksinään ko. huoneeseen missä mukit olivat?
Minulta katosi viime muuton aikoihin muutama t-paita, seinälippuja, noin viisi pientä hyllylevyä sekä sellainen kortti missä lukee autosoittimen koodi. Ei mitään hajua mihin ne ovat joutuneet. Se voisi olla mahdollista, että olen laittanut t-paidat ja seinäliput samaan muovipussiin/jätesäkkiin ja olen sitten epähuomiossa heittänyt sen roskiin tai vaatekeräykseen. Hyllylevyjen ja koodikortin katoamista se ei kuitenkaan selitä, sillä en missään tapauksessa olisi laittanut noita kaikkia samaan pussiin/säkkiin enkä edes samaan laatikkoon.
aviomies- ei ole löytynyt takaisin
Elämä, ois kiva jos palautettais. Jonkun vähänkäytetty ja pikkuviallinenkin kelpaa, jos on ylimääräinen, voin antaa vaikka kahvipaketin.
Mun rakas Dead Kennedys t -paita ja valkoinen Intiassa teetetty paita.
15 eripari/väri- sukkia, näytän ihan Pepe Paasiolta. Tämän kauheuden lisäksi joku on varastanut asunnostani pyykkipojat, verhonipsut ja pippurimyllyni.
Minun kaikki pussilakanat syö ahkerasti muuta pyykkiä, siksi osaan jo etsiä kaikkia kadonneita sukkia jne. pussilakanoiden sisältä. Joskus on käynyt niinkin, että pussilakana on koneessa ollessaan rohmunnut sisäänsä kaiken muun pyykin.