Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?
Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.
Kommentit (1602)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 11:04"]Koira. Se katosi työpäiväni aikana lukitusta asunnosta. Ei murtojälkiä ovessa ja ikkunatkin kaikki sisäpuolelta säpissä.
[/quote]Kissaminati oli asialla.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 11:31"]
Itselläni oli yksinasuvana vain tasan kuusi haarukkaa. Jossain vaiheessa kaksi niistä katosi. Kaikki tiskit oli tiskattu ja silti oli vain neljä. Jonkin aikaa ihmettelin ja etsin. Ajattelin menneen vaikka vahingossa roskikseen ja unohdin asian. No. Jokunen kuukausi sitten tajusin, että minulla on taas kuusi haarukkaa. En muista löytäneeni haarukoita mistään oudosta paikasta.
[/quote]
Tämä on paras tarina, koska kyseessä on nimenomaan todellla outo katoaminen. Hämmentävää. Kotitonttu otti lainaan?
[/quote]Oljohan tekee juuri senkaltaisia kummallisuuksia
Itse asiassa -- I'm sorry if I'm wrong -- ja anteeksi kansainvälisyyteni -- mutta nyt kun mietiskelen, ei mieleeni tupsahda mitään. Hetkellisesti osaan kadottaa mitä vain, mutta aina ne löytyvät. Vastaan siis: ei mitään. Ei yhtäkään puhelinta koskaan, ei rahaa... No 2 e tippui huoltoaseman lattialle joskus ja tein siitä surullisen keskustelun tänne.
Rannekoru. Se ei enää vain yhtäkkiä ollut kädessäni. Kiersin kaikki paikat, missä olin ollut, mutta eipä löytynyt.
-teini
2 jointtii ja vaatekauppojen lahjakortteja
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 14:50"]Itse asiassa -- I'm sorry if I'm wrong -- ja anteeksi kansainvälisyyteni -- mutta nyt kun mietiskelen, ei mieleeni tupsahda mitään. Hetkellisesti osaan kadottaa mitä vain, mutta aina ne löytyvät. Vastaan siis: ei mitään. Ei yhtäkään puhelinta koskaan, ei rahaa... No 2 e tippui huoltoaseman lattialle joskus ja tein siitä surullisen keskustelun tänne.
[/quote]
Ei! Kyllä! Yksi pieni lelu sata vuotta sitten. Epärehellinen kaveri varasti. En ottanut koskaan puheeksi, mutta olen 100 % varma. Kyseinen henkilö oli muutenkin epärehellinen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:13"]Teinivuosina vihko, johon kirjoitimme ystäväni kanssa erittäin pervoja tarinoita...
[/quote]
Löysin sen ja vietin monta unetonta yötä miettien unelmoitko oikeasti tuollaisesta. T. Äitisi
Avain.
Eräänä koulupäivänä olin kadottanut avaimeni. Ei siinä sinällään mitään mystistä ollut, minä en ollut mitenkään kaikkein huolellisin lapsonen.
Mutta monta kuukautta katoamisen jälkeen löysin taskustani avaimen. Se oli se kadonnut kotiavain. Ilman avaimenperää ja muita tunnisteita.
Partamonni. Muutossa piti akvaario tietenkin tyhjentää ennen sen siirtämistä, mutta yhtä kalaa ei löytynyt mistään. En voi vain tajuta, että mihin se katosi. Jos se kuoli niin luulisin, että edes jokin osa ruhoa olisi löytynyt tyhjennyksen yhteydessä. Ainakin pari päivää ennen muuttoa se oli vielä ollut täysissä ruumiinvoimissa, ainakin mun näkemykseni mukaan.
Lapsena (60- luvulla!) katosi leikkirannekello, joka harmitti todella kauan.
Mulla katosi mun ihana kaksiosainen ulkoilupuku. Muistan, miten laitoin sen muuton jälkeen uudessa kodissa eteisen yläkaappiin, se oli edellisessäkin kodissa eteisen yläkaapissa. Kun seuraavana syksynä olin lähdössä lenkille ja halusin paksumpaa lenkkivaatetta, nousin jakkaralla yläkaappiin kurkottelemaan, niin eipä ollut pukua siellä. En pysty käsittämään mihin se katosi. Tästä nyt 5 vuotta ja olemme muuttaneet jo sen jälkeenkin, pukua ei ole löytynyt mistään.
Minulta katosi pienenä eräs rintakoru. Leikin lampemme kalliolla, joissa oli vedentäyteisiä kuoppia, joista erääseen onnistuin pudottamaan tuon rintakorun. En löytänyt sitä kuopasta, vaikka tutkin sen läpikotaisin. Muutama vuosi tapahtuneen jälkeen rintakoru painoi vieläkin mieltäni ja päätin lähteä kaivelemaan kuoppaa. Ei sitä vaan löytynyt, vaikka tyhjensin koko kuopan pohjamudista. Ihmetyttää vieläkin, että mihin se saattoi kadota. Materiaalista en osaa sanoa, jos se olikin ruostuvaa/sulavaa.
Minulta katosi aikoinaan vuonna 2004 alennusmyynnistä ostamani Miss Sixtyn todella leveälahkeiset farkut. Niitä ei tullut hirveästi pidettyä koska olivat sittenkin liian pienet. Asuin vielä kotona tuolloin ja muistaakseni jätin ne kodinhoitohuoneeseen pidettyäni niitä, tai sitten pakkasin laatikkoon. Vuosien etsimisestä huolimatta niitä ei koskaan enää löytynyt.
Lenkkarit. Tulin niillä lenkiltä kotiin.
Kultainen kaulakoru ja kamera. Molemmat kotoota ja vähän käytettäviä. Kamera ollut aina tietyssä laatikossa. Yksi joulu sitä rupesin kaivelemaan, eikä löytynyt enää mistään. Eikä vastaan ole tullut.
Sama kaulakorun kanssa. Roikkui mulla kylppärissä koukussa muiden korujen kanssa. Kerran aattelin, että pitkästä aikaa voisinkin pitää sitä. Eipä tarvinnut. Epäilen, että joku ne vaan vienyt/ottanut :(
Miekan muotoinen kirjeveitsi, isoisän jäämistöä. Pyöri kuukausia keittiön pöydällä ja jossain vaiheessa tajusin etten ole nähnyt sitä aikoihin. Luulin että kissa on tiputtanut sen ja kuljettanut esim. sohvan alle. No, nyt sitten olen tehnyt kotona jättisiivouksen jossa joka ikinen paikka jääkaapin alustaa myöten on käyty läpi ja siivottu, eikä löytynyt veistä. Vieraita ei katoamisen aikoihin asunnossani käynyt, joten ei ole voitu varastaa. Harmittaa ihan pirusti.
Kaverilta katosi kännykkä kaksi kertaa mutta se kyllä löytyi, toisella kerralla poikaystävän jääkaapista ja toisella kerralla tiskeistä alimmaiselta lautaselta, vahingoittumattomana.
Joskus menee toisinkin päin: Sain yo-lahjaksi neljä tietynlaista lasia, niistä 2 meni rikki, jossain vaiheessa huomasin että kaapissa niitä on kuitenkin 3.
Meiltä on kadonnut Pikku Myy -lusikka ja kuorimaveitsi, en edes muista kaikkea.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 11:04"]Koira. Se katosi työpäiväni aikana lukitusta asunnosta. Ei murtojälkiä ovessa ja ikkunatkin kaikki sisäpuolelta säpissä.
[/quote]otan osaa