Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?

Vierailija
17.09.2015 |

Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.

Kommentit (1602)

Vierailija
761/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkireppu. Itse asiassa omistan niitä kaksikin, mutta mistään vain ei löydy. 

Vierailija
762/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppinen ja olin juuri muuttanut yhteen poikaystävän kanssa. Meille tuli joku älytön riita ja suutuin siitä niin, että heitin kädessäni olevan täyden kahvimukin seinään. Tiedän, typerä temppu. Hain lähes samantien siivousvälineet, mutta en löytänyt ainoatakaan mukin pirstaletta enkä kahviroiskeita mistään. Olin edelleen niin vihainen, että en asiaa ajatellut muutoin kuin taas uutena harmituksena, kun turhaan hain imurin ja rätin. Myöhemmin olen sitten miettinyt, että miten voi sellainen täysi muki kadota jälkiä jättämättä, kun vielä tarkkaan tiesin mihin sen heitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti viemään roskia 2008

Vierailija
764/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet silmälasit ja kahdet aurinkolasit.

Vierailija
765/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin parikymppinen ja olin juuri muuttanut yhteen poikaystävän kanssa. Meille tuli joku älytön riita ja suutuin siitä niin, että heitin kädessäni olevan täyden kahvimukin seinään. Tiedän, typerä temppu. Hain lähes samantien siivousvälineet, mutta en löytänyt ainoatakaan mukin pirstaletta enkä kahviroiskeita mistään. Olin edelleen niin vihainen, että en asiaa ajatellut muutoin kuin taas uutena harmituksena, kun turhaan hain imurin ja rätin. Myöhemmin olen sitten miettinyt, että miten voi sellainen täysi muki kadota jälkiä jättämättä, kun vielä tarkkaan tiesin mihin sen heitin.

Olit psykoosissa ja luulit heittäneesi mukin.

Vierailija
766/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta katosi kerran kaukosäädin. Olin nähnyt aivan joitain tunteja takaperin sohvapöydällä. Joka paikan käänsin ympäri: sängyn ja sohvien aluset, lakanat, tyynyt, kaapit, kaikki revin alas, lämpöpatterien taustat, eteistä myöden. Ei löytynyt ei. No, ei auttanut kuin ostaa uusi yleissäädin ja asia jäi sillä kertaa mysteeriksi, säädin oli ja pysyi kateissa.

Muutaman viikon, tai ehkä noin 1-2 kk päästä olin aamulla lähdössä töihin ja vetäisin talvisaappaita jalkaan, niitä samoja, mitä olin sinä talvena vallan käyttänyt, kun ihmettelin, että mikä palikka täällä on ja katsoin: jumankauta se vanha kaukosäädin!

Tämä asia vaivaa minua tänä päivänäkin, että miten ihmeessä se oli joutunut sinne ja ennen kaikkea kenen toimesta, kun (ainakin tietääkseni) yksin asuin.

Mulle sattui samanlainen, kauko hävisi eikä löytynyt sitten niin mistään. Ostin yleiskaukon tilalle, niin kuinka ollakaan: samana päivänä löytyi se alkuperäinen sängystä petauspatjan nurkan alta... Asun yksin, että kukaan muu ei sitä ole voinut sinne tyrkätä kuin minä.

Vierailija
767/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken kesken tän ketjun lukemisen kävin suihkussa ja siirsin päivällä pestyt ja kuivumassa olleet kengät sivuun ja niiden alta löytyi puoli vuotta kadoksissa ollut korvis. Olisin varmasti huomannut, jos se olisi ollut lattialla, kun laitoin kengät siihen ja voisi olettaa, et olisin huomannut sen aiemmin, jos se olisi ollut kengän sisällä.

Joskus vuosia sitten neuloessa yksi puikko tippui lattialle eikä sitä löytynyt enää ikinä, tää vaivaa yhä et mitä sille tapahtui.

Olisko tuo korvis ollutkin kengän pohjassa kiinni ja lionnut irralleen pesun yhteydessä sopivasti?

Vierailija
768/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakorun lukko. Itse en löytänyt, mutta kaveri löysi sen omasta aviosängystään vähän myöhemmin, miten se silleen..

Vierailija
769/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär.

770/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten ostin apteekista laadukkaan, hajusteettoman antiperspirantin. En heti ottanut sitä käyttöön, koska edellistä oli vielä jäljellä. Muutaman viikon päästä oli aika ottaa se käyttöön, mutta sitä ei ollut missään enää.

En vieläkään ole löytänyt sitä esim. suursiivouksienkaan yhteydessä.

Vierailija
771/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettu isäni lähti hakemaan tupakkia joskus 1969-70 aikoihin eikä sitä ole sen koommin nähty näillä tanhuvilla.  Kummasti ukko vain katosi.

No oli miten oli, ei sille enää ole tarvetta, kuolluhan tuo jo kuulu olevan.

Vierailija
772/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnon-, sanan- ja mielipiteenvapaus.

Muuta länteen, Andrej

Vierailija
773/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa smaragdisormus. Löytäjä kai piti itsellään. Ärsytti.

Vierailija
774/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemanpelko katosi, kun istuin kuolemaa tekevän äitini sängyn reunalla pitämässä hänelle seuraa. Niin kaunista, niin rauhallista!

Vierailija
775/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus koulutuspaikkaan hyväksymisestä. Löytyi tosin 25 v myöhemmin kun käytiin läpi kuolleen äitini tavaroita.

Vierailija
776/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa katos yhet korvikset jonnekkin. En oo vielä tänä päivänäkään löytäny niitä mistään🤔

Vierailija
777/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokultainen sydämen muotoinen kaulakoru, oli rasiassaan olohuoneen lipaston laatikossa muiden korurasioiden kanssa vielä vuosi sitten kun viimeksi käytin sitä mutta kesällä olisin laittanut sen kaulaani yksiin juhliin, niin ei löytynytkään korua enää.

Teddykarhu, jonka olin saanut vauvana lahjaksi ja jonka viimeksi näin ollessani reilu parikymppinen, oli mulla makuuhuoneen hyllyssä muiden pehmojen kanssa. Sieltä katosi mystisesti vaikka muut pehmot hyllyyn jäi. Kyselin sen perään monesti kaikilta kylässä käyneiltä mutta kukaan ei tunnustanut. Tämä harmittaa koska sillä oli suuri tunnearvo.

Lapsena katosi Barbie, sellainen jolla oli extrapitkät ja hieman krepatut hiukset. Sain lahjaksi joko jouluna tai synttärinä ja tykkäsin leikkiä sillä. Pari kuukautta myöhemmin se oli kadonnut vaikka olin edellisenä iltana sillä leikkinyt kaverin kanssa...

Vierailija
778/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöränlamppu nyt viimeksi...

Vierailija
779/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus (ns kaveri varasti sen tod näk) da bra jne

Vierailija
780/1602 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit jonkun kvanttihypyn toiseen rinnakkaistodellisuuteen.