Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?
Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.
Kommentit (1602)
Vaikka mitä on kadonnut, kun unissakävellessäni kätken asioita. Löytyvät sitten ehkä seuraavassa muutossa.
Paljonkin tavaraa hävinnyt, oudoin on monitoimikoneen tappi. Olen etsinyt jo 7 vuotta ja tietenkin ostanut uuden osan, mutta tosi outoa että se vain katosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pahoittelut jos olen tämän tänne jo kirjoittanut, vanha ketju. Mutta. Mun yöraudat!!
Kun olin jotain kymmenen tai yhdentoista vanha sain syväpurennan hoitoon yöraudat, ne sellaiset nyrkkeilijän hammassuojien näköiset. No, ensimmäiset narskuttelin rikki, mutta joka aamu ne löytyivät kuitenkin suustani, rikkinäisinä vain. Sain tilalle uudet, tosi paljon kestävämmät ja kovaa muovia olevat. Nämä kestävämmät olivat myös kirkkaan siniset, eikä sellaiset huomaamattoman läpinäkyvät. Oli niin sitkeää, ettei narskuttelemalla saanut jälkeäkään niihin.
No, eräs upea päivä heräsin ilman rautoja suussa - eivätkä ole tähän päivään mennessä 20 vuotta myöhemmin tulleet vastaan.
-En kävele unissani, koskaan. En edes puhu unissani. Olen aina ollut heti herättyäni täydellisen skarppi, yleensä ensimmäisiä ajatuksia kellon soidessa aamulla ovat "Muistan sitten ennen töihin lähtöä ottaa sen työpaidan parvekkeelta tuulettumasta mukaan" tai "Tänään mä hoidan tän optikon ajanvarausasian". En siis ole varmasti unenpöpperössä unissani heittänyt niitä roskiin
-Koko huoneeni - itse asiassa sittemmin ihan koko omakotitalomme - on remontoitu täydellisesti, tapetoitu, lattiat vaihdettu jne. Olisi todellakin tullut pattereiden välistä vastaan
-Materiaali oli tosi kovaa. En ole voinut pureskella ja syödä rautoja unissani :D
-Raudat myös pysyivät suussani täydellisesti koko yön. Olin tuolloin jo täysin tottunut niihin, pidin niitä kuuliaisesti ohjeiden mukaan myös päiväsaikaan tunnin ajan
KAIKKI ehdotukset otetaan vastaan, että saadaan tämä mysteeri selvitettyä :DD
Mulla katosi kanssa tuollainen puruluu. Laitoin sen illalla normaalisti suuhuni, aamulla herättyäni sitä ei löytynyt mistään. Olen aiemminkin ottanut sen yöllä unissani pois suustani, yleensä se löytyi yöpöydältä sellaisenan tai joskus jopa säilytysrasiasta. Etsin kiskoa useita päiviä. Lopulta se löytyi eri huoneesta maton taitoksesta (ylipitkä räsymatto, joka taitettu kaksinkerroin). Kiskoon oli ilmestynyt uusia hampaanjälkiä. Kissani oli siis napannut ne jostakin ja vienyt omaan jemmaan.
Tutun kissa jemmasi tavaroita kylppärin lattiakaivoon. Nosti kynsillä sen ritilän ja heitti sinne pieniä tavaroita ja asetti ritilän takaisin :D
Vierailija kirjoitti:
Multa katosi usko Blizzardin tulevaan lisäosaan kun dev team on vahvistamassa hahmoluokkien fantasiaa ja sitten menee antamaan Shadow Fiendin Disc ja Holy specille, muttei Shadow specille.
lol rekt
Muutama tärkeä (joista eräs melko arvokaskin) koru ovat parin kk takaisen muuton jälkeen kadonneet enkä keksi mihin olisi tulleet laitettua. Muistan vielä hämärästi pakatessani laittaneeni nämä tärkeimmät koruni johonkin erityiseen jemmaan etteivät tippuisi tms tavaroita siirrellessä, mutta sittemmin olen käynyt läpi kaikki laatikot ja laukkujen taskut tms. mutta ei ole löytynyt mistään, toivotaan että vielä ilmaantuisivat :/
Raimo 58v kirjoitti:
Aamuteltta.
Saanen minä auttaa telttasi pystytyksessä aamuisin?
T: Markku 54v
Vierailija kirjoitti:
Muija katosi, menin perjantaina viemään roskista, lottoa ja samalla baariin yhdelle missä oli pari kaveria, sunnuntaina kun krapulassa laahustin kotiin ja toivoin että olisi ruokaa ja saisi pillua, mutta muija oli hävinnyt eikä ole sen jälkeen näkynyt.
No jo oli pikkumainen muija! Eikös ollutkin hyvä kun älysi lähteä?
Multa katosi teininä kaikenlaista, levyjä, lehtiä, sarjakuvia yms. Epäilen että siskoni lainaili/lahjoitteli niitä pojille m*nan toivossa.
Sormus. Tulin kotiin ja ens töikseni istuin sohvalle huilaamaan. Sitten nousin ja vedin sormuksen oikealla kädellä vasemmasta etusormestani ja muistan sen kun olin viemässä sitä kynttiläkuppiin joka oli sen ns vakiopaikka.
Noin viikon kuluttua otin sormusta kupista mutta sitä ei ollutkaan.
Olen etsinyt ihan joka paikasta uudelleen ja uudelleen, pölynimuripussinkin kävin läpi mutta sormus on ed kateissa.
Onko täällä näkijää paikalla joka osaisi sanoa missä s on?
Vierailija kirjoitti:
Multa katosi vuosi sitten mystisesti Joe Blascon sellanen peitevoidepurkki. Vähän aikaa sitten löysin sen vahingossa-mieheni toalettipussista!hän kuulemma ottanut sen itselleen kun oli toimiva satunnaisiin finnien peittämiseen. Olin ihan hämilläni- siitä, että kylmän viileästi & sanomatta mitään vie naisen meikkituotteen, ja vieläpä omaan käyttöönsä.
Toalettipussi?
Luokkasormus. Kun olin kahdeksannella luokalla, niin luokkani hankki luokkasormukset ja myös minun vanhempani maksoivat sen minun sormukseni, vaikka meillä ei oikeastaan olisi ollut kai sillä hetkellä siihen varaa. Ajattelivat kai, että minua harmittaisi olla ainoa, jolla ei sitä ollut. No, kerran laitoin sen huoneessani jostain syystä sormestani huoneeni pöydälle ja poistuin hetkeksi. Kun tulin takaisin, niin se oli kadonnut ja sitä ei sitten koskaan tullut vastaan. Minua harmitti se aika paljon kun se katosi ja pelotti, että vanhemmat saavat tietää sen kadonneen, koska he olivat vähistä varoistaan antaneet rahat siihen. Asiasta ei sitten koskaan ole puhuttu ja siitä on jo reilut 20 vuotta. Perheelläni ei ollut lemmikkieläimiä, jotka olivat voineet olla syyllisiä sen katoamiseen ja pikkusisarukseni eivät olleet kotona joten hekään eivät voineet ottaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mökillä katosi perunankuorimisveitsi ja kalapiikki
Löytyi keväällä kompostia tyhjentäessä
Minä kompostoin kerran kotiavaimeni.
Sormus minultakin. Olin raskaana ja poistin sormuksen turvotuksen vuoksi. Laitoin sen keittiön hyllyllä olleeseen sormustelineeseen (pieni lautasosa, jolla istuu kissa, jonka pitkään häntään sormuksen voi pujottaa). Muutama viikko synnytyksen jälkeen tuumin, että sormus saattaisi sopia taas, ja menin sitä hakemaan. Sormusta ei kuitenkaan telineessä ollut. Kaikki pikkuesineet, joita telineen lautaselle oli kertynyt, olivat tallessa, mutta kissan häntä oli tyhjä.
Kyselin kaikilta talossa asuvilta/käyneiltä havaintoja, mutta kukaan ei tiennyt mitään. Imurin pölypussi pengottiin ja keittiön lattiat, tasot ym. mahdolliset paikat käytiin läpi. Sormusta ei löytynyt. Harmitti, sillä sormuksen tunnearvo oli suuri. Äitini yritti lohduttaa nuoruudessaan kuulemallaan sanonnalla, että kulta palaa omistajalleen, mutta päivien kuluessa minä luovuin toivosta.
Noin kuukauden kuluttua olin tekemässä itselleni iltapalaa. Päätin tyhjentää leivänpaahtimen murutarjottimen, sillä paahdinta oli viime viikkojen aikana käytetty ahkerasti. Ilmeeni oli varmaan näkemisen arvoinen, kun leivämurujen seassa oli sormukseni!
Ikinä ei selvinnyt, miten sormus sinne joutui. Tapahtuneesta on jo yli 15 vuotta. Moneen kertaan paahdetut sormus on sormissani tälläkin hetkellä :)
Pieni musta koristekaivo jonka isäni teki. Kaivo nökötti pihan perällä leikkimökin vieressä ja yhtenä aamuna vain oli poissa.
Uskonnon-, sanan- ja mielipiteenvapaus.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjänä tienaamani rahat veroina muille ihmisille. Ei ole vuosiin löytynyt. Voisitteko palauttaa ?
Työntekijänä tienaamani rahat veroina muille ihmisille. Ei ole tarpeen palauttaa. Autan lähimmäisiä mielelläni.
Asuuko teidän kaikkien naapurustossa Pulkkinen kenties?
Millainen käsikoru se oli. Oliko siinä nimi? Kerran löysin Kalevala-käsikoru. Ilmoitin netissä, en saanut vastauksia
Mulla katosi kanssa tuollainen puruluu. Laitoin sen illalla normaalisti suuhuni, aamulla herättyäni sitä ei löytynyt mistään. Olen aiemminkin ottanut sen yöllä unissani pois suustani, yleensä se löytyi yöpöydältä sellaisenan tai joskus jopa säilytysrasiasta. Etsin kiskoa useita päiviä. Lopulta se löytyi eri huoneesta maton taitoksesta (ylipitkä räsymatto, joka taitettu kaksinkerroin). Kiskoon oli ilmestynyt uusia hampaanjälkiä. Kissani oli siis napannut ne jostakin ja vienyt omaan jemmaan.