Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?
Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.
Kommentit (1602)
Vierailija kirjoitti:
Usko ihmisiin.
20 kg kiikarikiväärin panoksia kaapista.
Työsopimus. Minulla oli sille uusi punainen kansiokin johon laitoin heti allekirjoitettuani. Vein kansion kotiin ja laitoin työpöydän laatikkoon. Viikon päästä avasin kansion ottaakseni sopimuksesta kopion. Eipä näkynyt paperia missään eikä ikinä löytynyt. Oli niin noloa käydä pyytämässä uusi!
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö :D
Sama :D
Vierailija kirjoitti:
Joitain vaatteita. En muista laittaneeni niitä kierrätykseen eikä niitä löydy kaapista tai varastosta. Yleensä vielä suosikkivaatteeni! Meillä ei asu lapsia.
Melkein mikä tahansa vaate, jota et ole käyttänyt vähään aikaan, mutta joka kirjaimellisesti putoaa kaapista joka kerta kun avaan kaapin. Sinä päivänä kun olet päättänyt käyttää vaatetta, se on mystisesti kadonnut jäljettömiin!
Asuin 2000-luvun alussa ensimmäisessä omassa asunnossani ja olin valmistautunut katsomaan televisiota. Minulla oli iso pussi perunalastuja, suklaalevy ja 1½ litran pullo limsaa, jotka vein olohuoneen pöydälle ja menin keittiön kautta vessaan. Kun palasin takaisin olohuoneeseen noin 5 minuutin jälkeen, niin herkut olivat hävinneet. Niitä ei löytynyt mistään. No, sinä iltana en sitten herkutellut, mutta kyllä ihmetytti, että mihin ne niin salaperäisesti katosivat, varsinkin kun olen yksin kotona.
Käsitys siitä, miten normaali ihminen syö. En vaan enää muista, koska olen sairastanut syömishäiriötä yli puolet tähän astisesta elämästäni.
Vierailija kirjoitti:
Hammasrautojen hukkaaja lisää:
Ajattelin joskus, että mitäs jos raudat on lipsahtaneet pussilakanan sisään, peitto on vaihdettu, tuuletettu ulkona, ovat pudonneet ja eläin vienyt maasta. En kuitenkaan KOSKAAN nuku niin, että peiton avonainen reuna olisi kasvojani vasten, en ikinä. Olen aina ollut ärsyttävän neuroottinen tästä - mä herään siihen tunteeseen, jos peitto on kääntynyt yhtään vinoon tai sattuu olemaan jostain syystä kääntynyt avonainen puoli kasvoja kohti :D
Nyt on jollain eläimellä ne hammasraudat suussa :(.
Sydän joutui hukkaan. Koitan suhtautua ongelmaan huumorilla. Aina ei onnistu
Taisin pöytälaatikkoa siivotessa heittää menemään kirjekuoren, jossa oli 100 euroa. Kuori oli muiden tyhjien kuorien joukossa ja ajattelin tuolloin, että ei kukaan enää kirjeitä lähettele.
Parin kuukauden kuluttua aloin miettimään, missähän ovat nämä lahjaksi saadut rahat. Kun ymmärsin mitä oli tapahtunut, niin kyllä harmitti. Ei lohduttanut ajatus, että ei kukaan enää käteistä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta katosi kerran koko sipulisato 🤭
Kasvatin aikoinani kasvimaalla mm koko vuoden sipulit. Syksyisin nostin sipulit kuivumaan ulkovaraston lattialle ison aaltopahvin päälle. Kuivuneet sipulit sitten varastoin maakellariin.
Yhtenä syksynä menin tarkastamaan olisikohan sipulit jo kuivuneet tarpeeksi että saisin vietyä ne kellariin. Aaltopahvi oli paikallaan, mutta kaikki sipulit puuttuivat. Ilahduin kun luulin että mies olisi vienyt ne puolestani kellariin. Mies kuitenkin sanoi ettei tiennyt sipuleista mitään. Kellarissakaan ei ollut sipulin sipulia.
Varaston ikkuna oli ollut auki tuuletuksen vuoksi. Emme kuitenkaan keksineet mikä eläin olisi kuljettanut kaikki sipulit ikkunan kautta ulos?
Muutama vuosi tästä kuulimme naapurin nähneen lähistöllä mäyrän. Olisiko mäyrän ollu se sipulirosvo?Tai ne kähveltäjät kuuluivat sipuliverkkoon :D?
Juu, mäyrät ovat pahimpia! Salakuljettavat sipuleita mm Amsterdamiin! Poliisit mäyrä jahtiin heti 🙃
Vierailija kirjoitti:
Asuin 2000-luvun alussa ensimmäisessä omassa asunnossani ja olin valmistautunut katsomaan televisiota. Minulla oli iso pussi perunalastuja, suklaalevy ja 1½ litran pullo limsaa, jotka vein olohuoneen pöydälle ja menin keittiön kautta vessaan. Kun palasin takaisin olohuoneeseen noin 5 minuutin jälkeen, niin herkut olivat hävinneet. Niitä ei löytynyt mistään. No, sinä iltana en sitten herkutellut, mutta kyllä ihmetytti, että mihin ne niin salaperäisesti katosivat, varsinkin kun olen yksin kotona.
Apua! Eikö mitään selvinnyt jälkeenpäin?
Kalevalakoru, jonka sain ylioppilaslahjaksi ja timanttisormus, jonka ostin Etelä-Afrikasta muistoksi. Luultavasti exä varasti, ei ole oikein muutakaan mahdollisuutta.
Neitsyys.