Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?

Vierailija
17.09.2015 |

Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.

Kommentit (1602)

Vierailija
421/1602 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären yöpaita ja yksi oma sukka.

Vierailija
422/1602 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1602 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulakoru, jolla oli tunnearvoa. Jätin sen baari illan päätteeksi lavuaarin reunalle, mutta aamulla sitä ei löytyny mistään. Tämä on varma muistikuva. Ja se ei olisi mahtunut lavuaarin viemäristä menemään. Onneks ei ollut kallis koru, mutta samanlaista en tule koskaan mistään löytämään. :/

Vierailija
424/1602 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin. Olin aivan satavarma, että se oli minulla vielä nukkumaan menessä. Aamulla sitä ei löytynyt mistään, eikö ole löytynyt vieläkään. Tästä on aikaa n. 8 vuotta

Vierailija
425/1602 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustappi. Ostin sen, kun tarpeeksi luin vapautunutta ja kokeilunhalua pursuavaa vauvan seksifoorumia. Kokeilin pari kertaa, mutta eipä ollut minun juttu. Hävis mun pesuainepussukasta. Joko vaimo on ottanut sen tai jokin ulkopuolinen löytänyt sen esim. juhannusmenoissa tai sitten se löytyy kohta äärimmäisen nolossa tilanteessa äärimmäisen nolosta paikasta.. viimeisin varmaan todennäköisin.

t. Vapaa Mies

Vierailija
426/1602 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 litran muoviämpäri kerrostalokaksioon. Ei löytynyt koskaan.

Vierailija
427/1602 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamus ja elämä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
428/1602 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeinen ranneketju. Esittelin sitä miehelleni sohvalla. Muistetaan molemmat kuinka hän ojensi sen mulle takaisin. Ei olla vieläkään sitä löydetty. Onneksi on ollut vasta joitakin viikkoja kadoksissa.

Yhdessä muutossa hävisi useampi yksivärinen tyynyliina, ei löytynyt mistään. Olen varma että pakkasin ne samaan paikkaan kuin muutkin liinavaatteet.

Vierailija
429/1602 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilaslakkini ja opiskelijahaalarini. Molemmat ovat mystisesti kadonneet, vaikkakin eri aikoihin. Eivätkä millään kännireissuilla, sillä sellaista en harrasta. Ne ovat kadonneet kotoa jonnekin. En voi ymmärtää. Kohta luovutan ja ostan uuden lakin vapuksi.

Vierailija
430/1602 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin katoavat herkut :-( kirjoitti:

Iso pussi perunalastuja, 1½ litran pullo Coca-Colaa ja suklaalevy katosi keittiön pöydältä kun katsoin hetken ajan muualle. Olin silloin yksin kotona. Niitä ei löytynyt koskaan eikä mistään. Kyllä harmitti, kun en sitten voinutkaan herkutella sinä iltana vaikka oli perjantai ja minä olin kovasti odottanut herkutteluhetkeä katsoen elokuvaa televisiosta.

yäähh.. itse olisin alkanut pelätä, että joku majailee salaa asunnossani tai että jollakulla on avaimet! :O

aaveisiin uskon, mutten siihen että nämä syövät sipsejä..

Vierailija
431/1602 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin katoavat herkut :-( kirjoitti:

Iso pussi perunalastuja, 1½ litran pullo Coca-Colaa ja suklaalevy katosi keittiön pöydältä kun katsoin hetken ajan muualle. Olin silloin yksin kotona. Niitä ei löytynyt koskaan eikä mistään. Kyllä harmitti, kun en sitten voinutkaan herkutella sinä iltana vaikka oli perjantai ja minä olin kovasti odottanut herkutteluhetkeä katsoen elokuvaa televisiosta.

yäähh.. itse olisin alkanut pelätä, että joku majailee salaa asunnossani tai että jollakulla on avaimet! :O

aaveisiin uskon, mutten siihen että nämä syövät sipsejä..

Porvoon kartanon sipsiaave: aina välillä yöllä kun ihmiset ovat nukkumassa ja talo on enimmäkseen tyhjillään alkaa tv-huoneesta kuulua semmoista hiljaista rapinaa ja rousketta, ihan kuin joku rapistelisi sipsipussia ja söisi sipsejä katsoen telkkaria. Telkkari on kuitenkin kiinni ja huoneessa ei ole ketään, ei edes sipsejä.

Vierailija
432/1602 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aina varastaa toisen sukan ;(

Veisi edes molemmat...

Vierailija
433/1602 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itseltäni, mutta isältäni. Tämä on tapahtunut 40-50-lukujen vaihteessa. Isäni piti saada koulusta joululahjaksi pulla. Se lähetettiin hänelle postissa. Eipä ole vieläkään näkynyt. Vieläkin joskus pohdimme minkähän näköinen ko. pulla on tällä hetkellä.

Vierailija
434/1602 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme kaulahuivia lyhyenä aikana uudenvuoden jälkeen, ei löydy mistään!

Vierailija
435/1602 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkövatkain. En ymmärrä mihin se on voinut kadota keittiön kaapista!

Vierailija
436/1602 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ketjuja ja viestejä av.lla! Täysin asiallisia. Uskomatonta toimintaa moderaattoreilta.

:-(

Vierailija
437/1602 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut. Oltiin viikonlopun yli kylässä anopilla, tullessa mulla oli jalassa farkut mutta vaihdoin mekkoon jota käytin koko muun ajan. Farkkuja ei löytynyt kun tuli aika lähteä kotiin, ja tuskin anoppi niitä pölli kun ollaan ihan eri kokoa (minä mm. 15 cm pidempi) ja ketään muita ei talossa käynyt koko viikonlopun aikana.

Vierailija
438/1602 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa katosi männä viikolla meikkipeltipurkki ja korurasia. Ei näy sitten missään, vaikka ovat aina olleet samassa paikassa.

Talossa 12-v. tytär...

Vierailija
439/1602 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin käynnin jälkeen kolikot peilipöydältä, kerrostalossa asuessa vaatteita pyykkinarulta,  mökiltä palattua aurinkolasit koteloineen, korviksia korvista, kirjaston kirjoja jne.

Vierailija
440/1602 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa katosi usko Blizzardin tulevaan lisäosaan kun dev team on vahvistamassa hahmoluokkien fantasiaa ja sitten menee antamaan Shadow Fiendin Disc ja Holy specille, muttei Shadow specille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme