Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?
Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.
Kommentit (1602)
Vibraattori. Silloinen poikaystävä oli todella mustasukkainen ja rikkoi jopa klitoriskiihottimeni. Sen takia pidin vibran piilossa vaatekaapissani takimmaisena sellaisen irtopohjan alla. En tajua miten hän (kuka muukaan olisi voinut) oli sen löytänyt. Asiasta ei ikinä puhuttu. Heivasin pojan elämästäni ja ostin uuden vibraattorin.
En tiedä miksi kommenttini on poistettu tuolta aikaisemmin, mutta exältä saatu jättimäinen Homer Simpson-pehmo. Hän voitti sen minulle Särkänniemessä jossain pallonheitto-pelissä. Erosimme riitaisasti, pakkasin hänen tavaransa ja käskin hakea rapusta, vaihdoin lukot. N. viikko tästä lähdin normaalisti töihin ja kun tulin, Homer oli kadonnut sängyn päältä. Exä sen kaiketi oli ottanut, mutta miten? Ovessa ei ollut murtojälkiä ja uudesta avaimesta toinen kappale vanhemmillani toisella puolen Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti satoja rullamittoja. Olen varma, että joku Pyhä Pietari pelleilee kanssani ja on kerännyt kädestäni laskemiani rullamittoja jemmaansa seuraavaa elämääni varten. Minusta tulee sitten varmaan puuseppä.
Mä just löysin kokonaista kaksi ihan tästä läheltä, kun vähän järjestelin miehen papereita siistimpiin kasoihin. On tässä toki omaakin romua sulassa sekamelskassa.
- Auton vara-avain; ei tietoa, mihin katosi. Ehkä lapsien jäljiltä roskiin tai itsellä taskusta tipahtanut reissussa.
- Omat lempifarkut; ostin kahdet samanlaiset, vain toiset tällä hetkellä tallessa - hukassa olleet vain pari viikkoa, joten toivoa vielä on.
- Tosi hyvät rintsikat - ei vain löydy
- Miehen vihkisormus vuosia sitten; ei voinut töissä pitää sitä litistymisvaaran takia ja yksi päivä ei enää ollut paikallaan. Epäilen, että veljeni olisi rahapulassaan sen meillä vieraillessaan napannut ja myynyt pois.
- Lapsen toinen kuoma kenkä. Siis oikeasti. Mihin sellainen voi kadota? Kokoa 22 eli ihan vauvana käytti.
Ja kotona tosiaan maltillisesti tavaraa, siivotaan kämppä läpi viikoittain, kaikelle on paikkansa jne.
- Omat kihla- ja vihkisormukset oli kateissa myös tovin. Etsin ihan joka paikasta. Otan ne aina pois samaan kuppiin kylppärissä, kun käyn pari kertaa viikossa uimassa. Eivät olleet kupissa; etsin kovasti, soittelin paikkoihin (Hotelli ja lapsuudenkoti), että onko näkynyt, enkä tohtinut miehelle kertoa, että ovat hukassa. Sitten kun viimein miehelle mainitsin, että onko hän niitä nähnyt niin mies sanoi, että vasta oli nähnyt siellä kylppärin kupissa, josta ensiksi katsoin ja en löytänyt. Menin uudestaan katsomaan ja siellähän ne tosiaan oli. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi kommenttini on poistettu tuolta aikaisemmin, mutta exältä saatu jättimäinen Homer Simpson-pehmo. Hän voitti sen minulle Särkänniemessä jossain pallonheitto-pelissä. Erosimme riitaisasti, pakkasin hänen tavaransa ja käskin hakea rapusta, vaihdoin lukot. N. viikko tästä lähdin normaalisti töihin ja kun tulin, Homer oli kadonnut sängyn päältä. Exä sen kaiketi oli ottanut, mutta miten? Ovessa ei ollut murtojälkiä ja uudesta avaimesta toinen kappale vanhemmillani toisella puolen Suomea.
Ei ole poistettu, löytyy.
Epäilen, että sulla on jäänyt vahingossa ovi auki ja ex on käynyt sun ovella ja mennyt sisään, ottanut Homerin mukaan.
414, oho, Homerin hukkaaja pahoittelee, siellähän se olikin :D En jotenkin saanut auki puhelimella. Kerrostalossa asuin ja ovi oli ihan kunnollinen joten kuulostaa epätodennäköiseltä
-411
Paistinpannu. En pysty ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Vibraattori. Silloinen poikaystävä oli todella mustasukkainen ja rikkoi jopa klitoriskiihottimeni. Sen takia pidin vibran piilossa vaatekaapissani takimmaisena sellaisen irtopohjan alla. En tajua miten hän (kuka muukaan olisi voinut) oli sen löytänyt. Asiasta ei ikinä puhuttu. Heivasin pojan elämästäni ja ostin uuden vibraattorin.
Jos asut kerros/rivitalossa ja seinät on silleen sopivasti niin ehkäpä naapurin vaatekaapissa on vastaava lokero samalla kohdalla ja naapuri on löytänyt dildosi sieltä siivotessaan tjsp.
Katso naapurisi ilmettä, jos naapuri hymyilee nykyään paljon useammin niin voit lohduttautua että tarpeeseen meni.
Avaimet. Olin tullut tuiterissa kotiin, enkä koskaan löytänyt avaimia. Ainoa vaihtoehto on että avaimet jäi oveen ja että hullu naapurini varasti ne.
Järki lähti jo seitkytluvulla :)
Vierailija kirjoitti:
Meiltä katosi yhteen aikaan vaikka mitä. Ensin kaikkea pientä mm sukkia, saksia, kyniä, kumeja, vihkoja, värikyniä, kirjoja, leluja, karkkia, keksejä. Sitä en pitänyt vielä kummallisena, koska lapsia on talossa. Ihmettelin vain että kovimpa paljon ne hukkaavat. Sitten alkoi hävitä veitsiä, haarukoita, pikkulusikoita, juustohöyliä, kylpyvaahtoja ja hajuvesiä ja RAHAA. Siinä vaiheessa tajusin, että rahaa on varmaan kadonnut koko ajan, koska olin ihmetellyt jo kauan että mihin aina tuhlaan kaikki käteiset kun nostan. Siinä vaiheessa olin jo varma kenestä on kyse.... Tarvitsin vain todisteet, joten hankin valvontakameran.
Sitten huomasin että melkein puolet mun rahakokoelmasta puuttuu, nimittäin ne toisenmaalaiset eurot, jotka ovat käypää valuuttaa myös Suomessa. Lääkkeitä alkoi myös hävitä, varsinkin buranaa. Mun koruja katosi. Lisäksi hävisi isompaa tavaraa esim vaatteita, kenkiä, yhdet luistimet, pelimailoja, kattila. Siinä vaiheessa minulla oli jo riittävästi todisteita. Raha kelpasi aina parhaiten, sitä hävisi varmaan koko prosessin aikana ehkä noin 500 euroa yhteensä.
On kuulkaa helkutin kiva asua kleptomaanin kanssa samassa talossa. Rahan ymmärrän että mihin se voi mennä mutta mitä ihmettä se tekee esim kattilalla? Onneks se muutti lopulta pois. Käy joskus mutta tiedän jo etukäteen että kaikki arvokas pitää olla poissa näkyvistä ja että sitä ei saa jättää yksin taloon.
Kerro lisää, oliko joku sukulainen vai kämppis? Minkälainen teidän asumismuoto oli? Jäi vaan kiinnostamaan että miten on saanut noinkin näkyviä ja isoja asioita raahattua ja minne on piilottanut :)
Minulta katosi nuorempana (6 vuotiaasta 11 vuotiaaksi) usein pieniä leluja, koruja ja muita kauniita/söpöjä asioita, sellaisiakin, mitä olin saanut tuliaiseksi ulkomailta tai muuten harvinaisia asioita. Monesti sitten kun menin vastavierailulle naapuritalon tytön kotiin, näkyi hänen huoneessaan täsmälleen samanlaisia tavaroita. Kun kysyin mistä on saanut ne, oli vastaus aina "juu tädiltä sain" "sain synttärilahjaksi pari vuotta sitten" "mummo osti" "iskä antoi" yms. Tämä tyttö sai toisen kaverin kotiin porttikiellonkin samasta syystä: aina hänen vierailunsa jälkeen oli tavaroita hävinnyt.
Loppuhuipennukseksi eräänä kertana hänen lähdettyä kotiin en löytänyt kännykkääni mistään. Siihen koitettiin soittaakin ja pengottiin koko asunto. Arvasin, että tuo tyttö oli vienyt sen, koska oli ollut jo pitkään kateellinen puhelimestani ja halusi joka kerta pelata sillä. En ollut enää tekemisissä hänen kanssaan tuon jälkeen, yhteydenpito katkesi kuin seinään. Taisi hänellä omatunto soimata. Juuri ennen kuin olimme muuttamassa pois, hän tuli pihalla vastaan ja kysyi anteeksipyytävän näköisenä voitaisiinko jutella. Kieltäydyin.
Teininä multa hävis canonin pokkarikamera tietokonelaukun sivutaskusta. Asuin tuohon aikaan asuntolassa, joten epäilin huonekaverini vieneen sen. Harmitti kovasti, koska kamera oli siihen aikaan arvokas ja synttärilahjaksi sen olin saanut. Kamera oli myös täynnä teinitytön herutusposeerauskuvia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiltä katosi yhteen aikaan vaikka mitä. Ensin kaikkea pientä mm sukkia, saksia, kyniä, kumeja, vihkoja, värikyniä, kirjoja, leluja, karkkia, keksejä. Sitä en pitänyt vielä kummallisena, koska lapsia on talossa. Ihmettelin vain että kovimpa paljon ne hukkaavat. Sitten alkoi hävitä veitsiä, haarukoita, pikkulusikoita, juustohöyliä, kylpyvaahtoja ja hajuvesiä ja RAHAA. Siinä vaiheessa tajusin, että rahaa on varmaan kadonnut koko ajan, koska olin ihmetellyt jo kauan että mihin aina tuhlaan kaikki käteiset kun nostan. Siinä vaiheessa olin jo varma kenestä on kyse.... Tarvitsin vain todisteet, joten hankin valvontakameran.
Sitten huomasin että melkein puolet mun rahakokoelmasta puuttuu, nimittäin ne toisenmaalaiset eurot, jotka ovat käypää valuuttaa myös Suomessa. Lääkkeitä alkoi myös hävitä, varsinkin buranaa. Mun koruja katosi. Lisäksi hävisi isompaa tavaraa esim vaatteita, kenkiä, yhdet luistimet, pelimailoja, kattila. Siinä vaiheessa minulla oli jo riittävästi todisteita. Raha kelpasi aina parhaiten, sitä hävisi varmaan koko prosessin aikana ehkä noin 500 euroa yhteensä.
On kuulkaa helkutin kiva asua kleptomaanin kanssa samassa talossa. Rahan ymmärrän että mihin se voi mennä mutta mitä ihmettä se tekee esim kattilalla? Onneks se muutti lopulta pois. Käy joskus mutta tiedän jo etukäteen että kaikki arvokas pitää olla poissa näkyvistä ja että sitä ei saa jättää yksin taloon.
Kerro lisää, oliko joku sukulainen vai kämppis? Minkälainen teidän asumismuoto oli? Jäi vaan kiinnostamaan että miten on saanut noinkin näkyviä ja isoja asioita raahattua ja minne on piilottanut :)
Ai näköjään vastasitkin jo, sori :) mutta mihin tyttö oli piilottanut kaiken? Mailoja, kattila ym....
Kello. Joko tippunut kädestäni tai sitten joku on käynyt jotenkin kotonani. Murtautuminen tms. epätodennäköistä kellon mitättömän arvon vuoksi... Harmittaa paljon, koska kello on saatu lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Koira. Se katosi työpäiväni aikana lukitusta asunnosta. Ei murtojälkiä ovessa ja ikkunatkin kaikki sisäpuolelta säpissä.
Voi kamala. Tuossa järkkyy jo turvallisuudentunne ja pahasti.
Verkko pankin turvakortti ei ollut ,kuin muutama kerta käytetty. Kotona hävisi, kivet ja kannot käännetty!
Iso pussi perunalastuja, 1½ litran pullo Coca-Colaa ja suklaalevy katosi keittiön pöydältä kun katsoin hetken ajan muualle. Olin silloin yksin kotona. Niitä ei löytynyt koskaan eikä mistään. Kyllä harmitti, kun en sitten voinutkaan herkutella sinä iltana vaikka oli perjantai ja minä olin kovasti odottanut herkutteluhetkeä katsoen elokuvaa televisiosta.
Varmasti satoja rullamittoja. Olen varma, että joku Pyhä Pietari pelleilee kanssani ja on kerännyt kädestäni laskemiani rullamittoja jemmaansa seuraavaa elämääni varten. Minusta tulee sitten varmaan puuseppä.