Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?
Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.
Kommentit (1602)
Chanelilta tuli useampi vuosi sitten tosi ennalta hehkutettu kynsilakka väri jonka halusin. Olin jopa jonotuslistalla että sen sain ja sitten käytin sitä iloisena vaikka kavereita se oli kauhea.
No kerran se sitten ihan mystisesti katosi. Pari viikkoa myöhemmin tosin mun tosi hyvällä kaverilla oli saman väristä kynsilakkaa ja selitti että oli löytänyt äitinsä kätköistä saman väristä... Vieläkin toivon että kynsilakka tosiaan vain katosi eikä päätynyt kaverilleni...
Luokkasormus! Olen 100% varma että joku kavereistani on sen ottanut. Tästä on jo vuosia, mutta en vaan ymmärrä millaisia kavereita minulla on jos he ottavat tuosta vaan jotain toiselle rakasta. Olin tapahtuma-aikaan parikymppinen. Kenelläkään en ole sitä nähnyt, mutta olen varma että joku sen vei...
Kuminen hämähäkki. Semmoisilla mailoilla palloteltiin kumista hämähäkkiä sisällä penskana, hämähäkki lensi kirjahyllyyn kirjojen sekaan, etsittiin, purettiin koko hylly jne, EI LÖYTYNYT! Kirjahylly meni vaihtoon vuosia myöhemmin - hämähäkki pysyi kateissa.
Onnellisuus, itsetunto, positiivisuus.
Kumisaappaat tokalla luokalla :D Ne vaan katosivat päivän aikana, koko koulu etsittiin oppilaiden avulla läpi(eli kaikki saivat vähän niikuin vapaata opiskelusta siksiaikaa että käyvät koulua läpi ja etsivät punaisia saappaita ja löytymisestä luvattiin rennompi loppupäivä, meillä oli tosi pieni ala-aste joten ei ollut mikään uusi asia toi yhdessä etsiminen). Ei koskaan löytynyt, kävin samaa koulua vielä kuudennelle asti eikä koskaan vilahtanutkaan missään. Lainasin pienijalkaisen opettajan kenkiä päästäkseni kotiin.
Yksi villatakki. En löydä sitä enää mistään. Harmi, oli oli hyvä ja siisti vaate :(
Miehen lemppari pitkähihainen t-paita teki viime talvena katoamistempun. Samoin minun yksi hyvä huppari vain katosi viime kesänä eikä sitä vain löydy vaikka kääntäisin koko vaatekaapin ja vaatehuoneen ympäri.
Kaksi pottaa. Komerossa säilytimme monta vuotta.. Kun olisin antanut tarvitsevalle niin eipä löytynyt.
Rauhallinen isänmaa, eurooppalainen Eurooppa.
Kuka auttaisi löytämään?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 11:04"]
Koira. Se katosi työpäiväni aikana lukitusta asunnosta. Ei murtojälkiä ovessa ja ikkunatkin kaikki sisäpuolelta säpissä.
[/quote]joku varmaan soittanut huoltomiehelle jos koira on haukkua räksyttänyt kaiken päivää
Hopea kaulakoru jonka sain lahjaksi muutossa kaa ei löytynyt
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 11:31"]
Itselläni oli yksinasuvana vain tasan kuusi haarukkaa. Jossain vaiheessa kaksi niistä katosi. Kaikki tiskit oli tiskattu ja silti oli vain neljä. Jonkin aikaa ihmettelin ja etsin. Ajattelin menneen vaikka vahingossa roskikseen ja unohdin asian. No. Jokunen kuukausi sitten tajusin, että minulla on taas kuusi haarukkaa. En muista löytäneeni haarukoita mistään oudosta paikasta.
[/quote]
Tämä on paras tarina, koska kyseessä on nimenomaan todellla outo katoaminen. Hämmentävää. Kotitonttu otti lainaan?
Rintaliivit. Ei siinä vielä mitään, mutta mies syyttää pettämisestä, koska rintaliivejä ei kuulemma noin vaan unohdeta ja hukata johonkin. Syvä huokaus. Missä lie auton penkin alla lymyävät.
10 markkaa penskana, ehkä 7-vuotiaana. Olin siivonnut äitini apuna ekstrapaljon ja saanut korotettuna viikkorahana 10 markan kolikon. Äitini toi sen minulle takkahuoneeseen, jossa olin pelaamassa Nintendoa. Lopetin pelaamisen ja mielissäni ajattelin ottaa rahani ja lähteä kioskille, mutta rahaa ei löytynyt mistään enää ikinä. Isäni (kyllästyneenä huonekalujen nosteluun ja siirtelyyn) antoi uuden kympin tilalle.
Luokkasormus - toin kotiin ja lakin keittiönpöydälle. Halusin näyttää äidille ja se oli kadonnut. Ei löytynyt vaikka roskiksesta ja muualtakin haettiin viikkokausia
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:06"]Tamponi.
Laitoin tamponin juuri ennen lenkille lähtöä, jalassani olivat kireät juoksutrikoot.
Tultuani lenkiltä menin samantien vessaan eikä tamponia ollut paikallaan???
Olen 100% varma että laitoin sen, muistan sen olleen kädessäni ja roskiksestakaan ei löydetty sitä. Trikoot olivat niin kireät, että tamponi ei ole mitenkään voinut pudota.
Olin aivan paniikissa. Soitin terveysneuvontaan ja kysyin, onko mahdollista että tamponi katoaa sisään, vaikka olenkin pitänyt näitä katoamisia urbaanina legendana, mutta nyt olin AIVAN varma, että tamponin olin laittanut.. Mutta kuulemma kyllä on mahdollista. Lähdin päivystykseen ja vastaanotossa istuvan naisen ilme oli näkemisen arvoinen kun selitin asiani.
No, pääsin turkkilaisen mieslääkärin vastaanotolle joka ei sitten löytänyt sieltä mitään ja kyseli minulta enkö tunne naisen anatomiaa, että ei se voi vaan kadota sinne. :D Sanoin että tämä tilanne oli niin omituinen, että en varmaan huvikseni olisi tullut nolaamaan itseäni ellen olisi täysin varma, että olin sen sinne laittanut.
Olen edelleen ihan varma, että tullessani joskus raskaaksi tuo kadonnnut tamponi havaitaan ultrassa:D
[/quote]
Heh :D
Yksi valkoinen converse. Mä en ymmärrä. Oon mä pienessä laitamyötäsessä joskus tullut kotiin, mut et vaan yhden kengän kanssa...?
Teippikone. Parikymmentä vuotta sitten paketoin joululahjoja lattialla, ympärillä oli lukemattomia lahjapaperirullia, naruja ja teippikone. Siis se juttu, mihin laitetaan teippirulla, ja sitten teipin katkaisu on helppoa. Yhtäkkiä sitä teippikonetta ei löytynyt enää mistään. Eikä löytynyt enää myöhemminkään muuttojen yhteydessä.
Hain uuden passin Helsingin keskustan tuntumasta ja kävelin passi käsilaukussa suoraan Eerikinkadulle jossa asuin.
Koskaan en enää passiani nähnyt!
Toinen juttu oli kun matkustin lentokoneessa kauas. Sama juttu. Kun tulin lentokentälle, mulla ei enää ollut lentolippua!
Oli kadonnut lennon aikana.