Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekasauna ajatuksia

Vierailija
31.03.2022 |

Millainen suhtautuminen teillä on parisuhteessa sekasaunomiseen?
Menettekö yhdessä alasti saunaan tuttavien, vieraiden kanssa?
Saako puoliso mennä yksin alasti sekasaunaan esim harrastuksissa, kylpylässä tai esim työpaikan (kesä)juhlissa?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisessä saunassa homoilu on kivaa.

Vierailija
102/112 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen saunaan yksin. Mutta uikkareissa etten saa mitään epäsiveellisiä ajatuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen miettinyt, kun puolisoni käy työpaikan virkistyspäivillä ja siellä ei hänen lisäkseen ole muita naisia.. ja kymmeniä miehiä. Vähän ahdistava ajatus, mutta oikeasti olen fantasioinut jos vaikka mitä niistä.. En sitä tietenkään hänelle kerro ja uskon että siellä ei mitään tapahdu. Mutta aina voi viritellä omaa mieltä eri tavoin. 

Hän on upea kroppainen ja henkisesti ihmeellisen sinisilmäinen, eikä oikein käsitä sitä kuinka se voi aiheuttaa tuntemuksia miehille. Toivon todella ettei se vilpitön iloisuus, puhdas kauneus ja vapautuneisuus (alasti myös) koskaan särkyisi hänessä. 

Tulipa erikoinen pohdinta tästä. No kuitenkin. En koe luvakseni estellä hänen menemisiään muutenkaan, niin miksi sauna olisi eri asia. Saunon itsekkin eri porukoissa, eikä niihin liity seksuaalisia asioita. Paitsi juurikin jälkeenpäin saatan jotain käyttää mielikuvituksen jatkeena. Se ei ketään vahingoita. 

Vierailija
104/112 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena tuli sekasaunottua pariinkin kertaan ystäväperheen mökillä. Edellisestä sekasaunasta oli jo vuosia aikaa niin vähän jännitti riisuutua alasti vieraan miehen nähden, mutta ihan rento fiilis kuitenkin jäi. Ja aamusaunassa ja uimassa käytiin tuon miehen kanssa kahdestaan kun muut ei jaksaneet aamusta uimaan/saunaan. 

N44

Vierailija
105/112 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten Peralta viinat loppu. On siinä krapulassa helteessä potemista

Vierailija
106/112 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisessä saunassa homoilua yrittävä homo saattaa vahingossa istahtaa kiukaalle. Parempi siis jättää homoilut homoilematta!

Julkisesti minkä tahansa laatuista seksiä yrittelevä on nolo ja onneton, mutta kyllä nää väkivaltafantasiatkin haiskahtaa aika väkevästi yläasteen tupakkapaikalta ja murrosiän sietämättömältä epävarmuudelta omasta itsestä...

Vierailija
107/112 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen karttanut sekasaunoja siitä asti, kun varhaisteini-ikäisenä sain usein perhesaunassa tahdostani riippumattomia erektioita, joita yritin piilotella ja joita kolme siskoani nauroivat jälkeenpäin.

Vaikka tilanne myöhemmin rauhoittuikin en mene sekasaunoihin edelleenkään.

Vierailija
108/112 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisessä saunassa homoilua yrittävä homo saattaa vahingossa istahtaa kiukaalle. Parempi siis jättää homoilut homoilematta!

Julkisesti minkä tahansa laatuista seksiä yrittelevä on nolo ja onneton, mutta kyllä nää väkivaltafantasiatkin haiskahtaa aika väkevästi yläasteen tupakkapaikalta ja murrosiän sietämättömältä epävarmuudelta omasta itsestä...

Noita homoja ja muita pervoja tunkee nykyään joka kaapista ihmisten kiusaksi! Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä niiden ojentamisesta tarvittaessa.

Kunhan sharia vaadaan voimaan niin ne kaikki heitetään katolta.

🥱

Vierailija
109/112 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sauno tuttavien tai vieraiden kanssa, oli mitä sukupuolta tahansa, ei oma ulkonäkö riitä sellaiseen. Mieheni saa saunoa kenen kanssa haluaa, eihän se minulle kuulu. Ja on kai saunonutkin milloin kenenkin kanssa, yleensä miehiä mukana mutta välillä naisiakin.

No hyvänen aika! Eihän sillä ulkonäöllä ole siellä mitään merkitystä! Aina ja iankaikkisesti on saanut saunaan tulla kaikki ja olla juuri sellaisia kuin miksi on luotu. 

Vierailija
110/112 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lainailla noita seksuaalivähemmistöjen vihapuhetta sisältäviä ja väkivallalla uhkailijoiden kommentteja! Jää näkymään siihen teidän viestiin, vaikka poistetaan ylläpidon toimesta. Typerästi suunniteltu tuo juttu

Vierailija
111/112 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä kertoja ellei jopa parisataakin kertaa ollut sekasaunoissa eri porukoiden kanssa ja en ole niissä törmännyt kertaakaan mihinkään näkyvään seksuaaliseen viittaavaan. Ei ehdotteluja eikä seisokkeja kenelläkään. Eikä myöskään julkeaa tuijottelua. Tämä kaikki oli ehdottomasti kielletty ja uusille tyypeille aina selvennetty. Tämän tietysti tiedän vain siltä osalta, kun itse olen ollut saunatiloissa. Saunan jälkeen sitten on asia erikseen.

Vierailija
112/112 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen vuoden opiskelijana liki 40v sitten olimme ainejärjestön porukalla saunomassa. Ensin leidit ja sitten miehet ja lopuksi sekaisin. Sitten menin vielä oman tutorini kanssa saunaan ja naitiin ylälauteella mukava setti. Pari tyyppiä kävi ovella kääntymässä. Hauska ilta, kunnia meni, mutta maine kasvoi!

m58v