Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekasauna ajatuksia

Vierailija
31.03.2022 |

Millainen suhtautuminen teillä on parisuhteessa sekasaunomiseen?
Menettekö yhdessä alasti saunaan tuttavien, vieraiden kanssa?
Saako puoliso mennä yksin alasti sekasaunaan esim harrastuksissa, kylpylässä tai esim työpaikan (kesä)juhlissa?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tulisi alastomuudesta tehdä luonnollinen asia. Sekasaunominen luonnolliseksi osaksi suomalaisuutta. Samoin kotimaisiin tv sarjoihin ja elokuviin tulisi kirjoittaa saunomiskohtauksia, joissa näkyisi kulliit ja pimpit ihan luonnollisesti. N56

Sä olet ilmeisesti sekasaunomisen ystävä? m 26 v

Kyllä olen🤗

Mikä siinä on susta kaikkein parasta? m 26 v 

Vierailija
82/112 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin mielelläni sekasaunaan, jos tilaisuus tulisi, mutta kyllä tyttöystävä nostaisi siitä metelin. Itse hän saunoo kyllä miespuolisen ystävänsä kanssa kahdestaan, mutta toisinpäin ei vain olisi hyväksyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli työporukan tyhy retki viime la 22.11. Tahkolle ja hienoissa Golden Resortin mökissä saunottiin ja porealtaalla lilluttiin porukalla. Niin miehet sekä naiset. Kivaa oli😉

Vierailija
84/112 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri ole tilaisuutta pahemmin tullut. Olisin kyllä valmis. Onko Pirkanmaalla uimahallia jossa sekasaunoja?

Vierailija
85/112 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko monella suunnitelmia sekasaunoa juhannuksena?

Vierailija
86/112 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
87/112 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saa saunoa ihan missä porukassa haluavat, ei kumppani sinua omista.

Vierailija
88/112 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko monella suunnitelmia sekasaunoa juhannuksena?

Tottakai.

Vierailija
89/112 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa olen käynyt sekassunassa. Suomi sauna. Nuorista vanhuksiin.  Siellä oli vilvoittelu huone jossa sai  ostaa esim olutta. 

Vierailija
90/112 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli työporukan tyhy retki viime la 22.11. Tahkolle ja hienoissa Golden Resortin mökissä saunottiin ja porealtaalla lilluttiin porukalla. Niin miehet sekä naiset. Kivaa oli😉

Tyhy asiat kuuluvat työaikana hoidettaviin, tiedoksi niile, jotka luulevat menevänsä joskus töihin 

Vierailija
91/112 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus esitetyn kysymyksen loppuosaan:” Saako puoliso mennä yksin alasti sekasaunaan esim harrastuksissa, kylpylässä tai esim työpaikan (kesä)juhlissa?” Kuika niin saako mennä? Miksi se on muka luvan varaista toimintaa??

N52

Parisuhteissa on yleensä yhdessä sovitut rajat. Ainakin toimivissa. 

M47

Vierailija
92/112 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunassa käyvät naiset menevät sinne tarkastamaan vaihtoehtomiehen varustuksen ja onko latausta. Fakta.

Vierailija
93/112 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on sauna, ei mitään seksuaalista. Alastomia vartaloita kyllä, mutta entä sitten? Menen saunaan nauttimaan saunausta, en tuijottamaan vieraita naisia. On aivan ok, jos vaimoni menee alastomana sekasaunaan. Ei hän mene sinne sekstaamaan vaan nauttimaan saunasta.

Vierailija
94/112 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus esitetyn kysymyksen loppuosaan:” Saako puoliso mennä yksin alasti sekasaunaan esim harrastuksissa, kylpylässä tai esim työpaikan (kesä)juhlissa?” Kuika niin saako mennä? Miksi se on muka luvan varaista toimintaa??

N52

Parisuhteissa on yleensä yhdessä sovitut rajat. Ainakin toimivissa. 

M47

M47, en ole koskaan kokenut tarpeelliseksi sopia mitään rajoja. Minusta on itsestään selvää, että en petä häntä ja hän ei  petä minua. Jos hän haluaa käydä miespuolisen ystävänsä kanssa syömässä ravintolassa, hän tekee niin. Tai saunoa miesten kanssa. Minulla on sama oikeus käydä naispuolisten ystävien kanssa ravintolassa. Jos hän todella haluaisi pettää minua, hän voisi tehdä sen hyvin monessa tilanteessa ilman, että saisin koskaan tietää. Toimiviin parisuhteisiin ei kuulu kontrolli.

Vierailija
95/112 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi missään tapauksessa. Joskus nuorempana olin ja oli todella vaivaannuttavaa. N.

Vierailija
96/112 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan joskus teininä kun oli sekasauna jossa 3 tyttöä ja neljä poikaa. Varmaan 15-16v oltiin kaikki. Sen verran kuitenkin tuiskeessa ettei onneksi alkanut seisomaan. Oli se kyllä todella hieno mieltäavaava kokemus. Kun sai tuon ikäisenä olla pippeli paljaana (lämmön takia ei onneksi ollut katkarapuna) ja katsoa kikattavien tyttöjen hölskyviä rintoja.

Minulla on samantapainen kokemus samassa iässä partioleirin sekasaunasta! Nauroimme sitä myöhemmin muiden tyttöjen kanssa kun ensin yksi pojista sai erektion ja se jotenkin triggeröi tilanteen niin, että sitten saivat erektion kaikki muutkin pojat! 

Pojat pakenivat saunasta jäähdyttelemään ja me tytöt jäimme keskenämme lauteille ja sanoimme toisillemme, että on niillä vaikeeta!

Vierailija
97/112 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en mene sekasaunaan yhtaikaa vaimon kanssa. Jos porukassa on nuorempia tai muuten seksikkäämpiä rouvia, minun pikkuveljeni innostuu heti tervehtimään. Siitä saan sitten kuulla kotona. Työ- tai harrastusporukassa se ei haittaa, pikemminkin päinvastoin. 

Vierailija
98/112 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äly on jäljellä niin voi saunoa ihan naisten ja miesten kesken, miksi pitää aina olla se ajatus että eihän näin voi tehdä.

Vierailija
99/112 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On illuusio ajatella, että saunassa ainoastaan peseydytään, eikä se ole seksuaalinen tilanne. Eihän kukaan mene uppo oudon ihmisen kanssa suihkuunkaan

Vierailija
100/112 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sauno tuttavien tai vieraiden kanssa, oli mitä sukupuolta tahansa, ei oma ulkonäkö riitä sellaiseen. Mieheni saa saunoa kenen kanssa haluaa, eihän se minulle kuulu. Ja on kai saunonutkin milloin kenenkin kanssa, yleensä miehiä mukana mutta välillä naisiakin.