Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maskuliininen nainen - millanen mies?

Vierailija
16.09.2015 |

Sen lisäks mulla on hyvä itsetunto, olen aika räävitön, estoton, säädän ympäriini, käytän päihteitä aika paljon, toisaalta akateeminen ja suht älykäs. Minkähänlainen mies tähän kuvioon nyt sitten sopisi?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:04"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:59"] Sä voisit tuoda mulle horsmia, kun olet renttuillut kovasti. Ja mä söisin ne voissa paistettuna. 8 [/quote] suloista -ap [/quote] Tie miehen sydämeen vie vatsan kautta. 8 [/quote]Usein muuten tykkään hieman nuoremmista miehistä kuin itse olen. -ap [/quote] Mä näytän noin 17-22 -vuotiaalta kuulemma, ja vaikutan petollisen viattomalta. Olen 27-vuotias. Johtuu kai pienestä koosta. Miksiköhän mä nyt innostuin näin selittämään. Kaipa haaveilen jostakusta, joka olisi vähän kuin sä. Voitaisiin yhdessä piiskata muita miehiä, jos sellaisesta pidät. Herätettäisiin pelkoa. Näytettäisiin, että pikkuihmisissä on ytyä. 8 [/quote] ei sulla sitten taidakaan olla kovin hyvä itsetunto jos ruoskimalla pitää metelöidä että kyllä minäki osaan. lolz

[/quote]Erilaisia mieltymyksiä kato ihmisillä on. Ei ole tekemistä itsetunnon kans. Piiskaaminenhan vois olla kivaa-ap
[/quote]

No minähän osaan ruoskia tosiaan. :) Ja ruoskin vain halukkaita, joita kyllä löytyy.
8

Vierailija
42/49 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:56"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:37"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:04"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:59"] Sä voisit tuoda mulle horsmia, kun olet renttuillut kovasti. Ja mä söisin ne voissa paistettuna. 8 [/quote] suloista -ap [/quote] Tie miehen sydämeen vie vatsan kautta. 8 [/quote]Usein muuten tykkään hieman nuoremmista miehistä kuin itse olen. -ap [/quote] Mä näytän noin 17-22 -vuotiaalta kuulemma, ja vaikutan petollisen viattomalta. Olen 27-vuotias. Johtuu kai pienestä koosta. Miksiköhän mä nyt innostuin näin selittämään. Kaipa haaveilen jostakusta, joka olisi vähän kuin sä. Voitaisiin yhdessä piiskata muita miehiä, jos sellaisesta pidät. Herätettäisiin pelkoa. Näytettäisiin, että pikkuihmisissä on ytyä. 8 [/quote]Jep.En tiiä miksi itekkään kirjotan tänne. Vaikutat hauskalta, eiköhän tuollaselle löydy sopiva gimma/pojuliini -ap [/quote] Kaikkea sitä ajautuukin tekemään. Malja sille, että löydetään joku tai useampiakin! Mikäli ulottuvilkasi on malja. Itse hain juuri lisää olutta lähikaupasta, ja flirttailin häpeämättömästi myyjän kanssa. Tuntui olevan juonessa mukana. Mä voisin renttuiltuani veistellä pieniä eläimiä. Olen aika hyvä puukon kanssa. 8 [/quote]Cool ; )Juu, lasin vettä. Tipaton meneillään. Oliko myyjä mies vai nainen? -ap [/quote] Nainen, mutta mulla on peliä myös saman kaupan miespuolisen myyjän kanssa. Kerran melkein tanssittiin säilyke- ja lihahyllyjen välissä. Se on hyvä pidättäytyä alkosta välillä. Eihän se hyvää tee ainakaan maksalle tai aivoille. Itsekin olin lapsinero ennen kuin löysin alkon. ;D 8 8

[/quote]No huhhuh.Kova jätkä ;p. Oot vähän hullu kaiketi. Vähäsen hullut on aina mielenkiintosia, ja niillä on parhaimmat pilheet.; ) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:56"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:37"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:04"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:59"] Sä voisit tuoda mulle horsmia, kun olet renttuillut kovasti. Ja mä söisin ne voissa paistettuna. 8 [/quote] suloista -ap [/quote] Tie miehen sydämeen vie vatsan kautta. 8 [/quote]Usein muuten tykkään hieman nuoremmista miehistä kuin itse olen. -ap [/quote] Mä näytän noin 17-22 -vuotiaalta kuulemma, ja vaikutan petollisen viattomalta. Olen 27-vuotias. Johtuu kai pienestä koosta. Miksiköhän mä nyt innostuin näin selittämään. Kaipa haaveilen jostakusta, joka olisi vähän kuin sä. Voitaisiin yhdessä piiskata muita miehiä, jos sellaisesta pidät. Herätettäisiin pelkoa. Näytettäisiin, että pikkuihmisissä on ytyä. 8 [/quote]Jep.En tiiä miksi itekkään kirjotan tänne. Vaikutat hauskalta, eiköhän tuollaselle löydy sopiva gimma/pojuliini -ap [/quote] Kaikkea sitä ajautuukin tekemään. Malja sille, että löydetään joku tai useampiakin! Mikäli ulottuvilkasi on malja. Itse hain juuri lisää olutta lähikaupasta, ja flirttailin häpeämättömästi myyjän kanssa. Tuntui olevan juonessa mukana. Mä voisin renttuiltuani veistellä pieniä eläimiä. Olen aika hyvä puukon kanssa. 8 [/quote]Cool ; )Juu, lasin vettä. Tipaton meneillään. Oliko myyjä mies vai nainen? -ap [/quote] Nainen, mutta mulla on peliä myös saman kaupan miespuolisen myyjän kanssa. Kerran melkein tanssittiin säilyke- ja lihahyllyjen välissä. Se on hyvä pidättäytyä alkosta välillä. Eihän se hyvää tee ainakaan maksalle tai aivoille. Itsekin olin lapsinero ennen kuin löysin alkon. ;D 8 8

[/quote]No huhhuh.Kova jätkä ;p. Oot vähän hullu kaiketi. Vähäsen hullut on aina mielenkiintosia, ja niillä on parhaimmat pilheet.; ) -ap
[/quote]

No, hieman hillitön olen. Mussa ei ole muuta hienovaraista kuin kokoni ja nätti naama. Ulkonäön perusteella ei uskoisi mitään. Teen, mitä lystään. Pari viikkoa sitten tuojitin järveä kolme tuntia. Jalat puutui niin, että käveleminen oli hankalaa. En muistanut vahtaa asentoa. Parin päivän päästä joku äijä hyökkäsi kimppuuni androgyynin ulkonäköni takia. Kynnestäni lohkesi pala, mutta äijä taisi jäädä aika traumarisoituneeksi, koska mä nauroin koko ajan. Se sanoi tappavansa mut ja mä nauroin päin sen naamaa. Heittelen myös etanat pois tieltä, ettei ne kuole. Se vie paljon aikaa.
8

Vierailija
44/49 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:21"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:56"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:37"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:04"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:59"] Sä voisit tuoda mulle horsmia, kun olet renttuillut kovasti. Ja mä söisin ne voissa paistettuna. 8 [/quote] suloista -ap [/quote] Tie miehen sydämeen vie vatsan kautta. 8 [/quote]Usein muuten tykkään hieman nuoremmista miehistä kuin itse olen. -ap [/quote] Mä näytän noin 17-22 -vuotiaalta kuulemma, ja vaikutan petollisen viattomalta. Olen 27-vuotias. Johtuu kai pienestä koosta. Miksiköhän mä nyt innostuin näin selittämään. Kaipa haaveilen jostakusta, joka olisi vähän kuin sä. Voitaisiin yhdessä piiskata muita miehiä, jos sellaisesta pidät. Herätettäisiin pelkoa. Näytettäisiin, että pikkuihmisissä on ytyä. 8 [/quote]Jep.En tiiä miksi itekkään kirjotan tänne. Vaikutat hauskalta, eiköhän tuollaselle löydy sopiva gimma/pojuliini -ap [/quote] Kaikkea sitä ajautuukin tekemään. Malja sille, että löydetään joku tai useampiakin! Mikäli ulottuvilkasi on malja. Itse hain juuri lisää olutta lähikaupasta, ja flirttailin häpeämättömästi myyjän kanssa. Tuntui olevan juonessa mukana. Mä voisin renttuiltuani veistellä pieniä eläimiä. Olen aika hyvä puukon kanssa. 8 [/quote]Cool ; )Juu, lasin vettä. Tipaton meneillään. Oliko myyjä mies vai nainen? -ap [/quote] Nainen, mutta mulla on peliä myös saman kaupan miespuolisen myyjän kanssa. Kerran melkein tanssittiin säilyke- ja lihahyllyjen välissä. Se on hyvä pidättäytyä alkosta välillä. Eihän se hyvää tee ainakaan maksalle tai aivoille. Itsekin olin lapsinero ennen kuin löysin alkon. ;D 8 8 [/quote]No huhhuh.Kova jätkä ;p. Oot vähän hullu kaiketi. Vähäsen hullut on aina mielenkiintosia, ja niillä on parhaimmat pilheet.; ) -ap [/quote] No, hieman hillitön olen. Mussa ei ole muuta hienovaraista kuin kokoni ja nätti naama. Ulkonäön perusteella ei uskoisi mitään. Teen, mitä lystään. Pari viikkoa sitten tuojitin järveä kolme tuntia. Jalat puutui niin, että käveleminen oli hankalaa. En muistanut vahtaa asentoa. Parin päivän päästä joku äijä hyökkäsi kimppuuni androgyynin ulkonäköni takia. Kynnestäni lohkesi pala, mutta äijä taisi jäädä aika traumarisoituneeksi, koska mä nauroin koko ajan. Se sanoi tappavansa mut ja mä nauroin päin sen naamaa. Heittelen myös etanat pois tieltä, ettei ne kuole. Se vie paljon aikaa. 8

[/quote]Uuh, mulla on karski naama. Että sun "nätti naama" ois just sitä feminiinisyyttä jota multa puuttuu :D Heh, oonpa joutunu iteki tappeluihin, yllättäen miesten kanssa, jotka tuntemattomia! Ja etanoita oon itekki nostellu tieltä. Hassua. -ap

Vierailija
45/49 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole maskuliininen, älä imartele itseäsi, vaan epävakaa, epävarma ja kypsymätön aikuiseksi. Ei AIKUINEN mieskään ole räävitön päihteiden suurkuluttaja joka on jatkuvaa pönkitystä vailla ja joka huseeraa ja säätää milloin mitäkin.

Vierailija
46/49 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 22:40"]

Et todellakaan ole maskuliininen, älä imartele itseäsi, vaan epävakaa, epävarma ja kypsymätön aikuiseksi. Ei AIKUINEN mieskään ole räävitön päihteiden suurkuluttaja joka on jatkuvaa pönkitystä vailla ja joka huseeraa ja säätää milloin mitäkin.

[/quote]No siten mua on kuvailtu muiden toimesta. :p -ap

Vierailija
47/49 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:36"]Sen lisäks mulla on hyvä itsetunto, olen aika räävitön, estoton, säädän ympäriini, käytän päihteitä aika paljon, toisaalta akateeminen ja suht älykäs. Minkähänlainen mies tähän kuvioon nyt sitten sopisi?
[/quote]

Ja millä tapaa olet maskuliininen? Eikö naisellinen nainenki voi olla noita asioita.

Vierailija
48/49 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:36"]Sen lisäks mulla on hyvä itsetunto, olen aika räävitön, estoton, säädän ympäriini, käytän päihteitä aika paljon, toisaalta akateeminen ja suht älykäs. Minkähänlainen mies tähän kuvioon nyt sitten sopisi? [/quote] Ja millä tapaa olet maskuliininen? Eikö naisellinen nainenki voi olla noita asioita.

[/quote]No juurikin luonne yhdistettynä käytökseen ja naamaan niin enemmän kuin moni muu -ap

Vierailija
49/49 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies joka jaksaa sietää henkisesti epävakaata naista. Sen verran olen oppinut että nämä naiset joilla on ns. ongelmia kannattaa unohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä