Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvailkaa, millaisen vaatteen haluaisitte löytää liikkeestä, mutta ette löydä?

Vierailija
30.03.2022 |

?

Kommentit (784)

Vierailija
141/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon housuja. Mistään marketista ei löydä housuja tarpeeksi pitkällä lahkeella. Lahkeen sisämitta on järjestään maks 76 cm kun se pitäisi olla minulla vähintään 82 cm. 6 cm tekee paljon housun lahkeen mitassa!

Niin tekee, sais olla maksimissaan 72cm tai vähän allekin. Siksi tilaan housuni maailmalta.

Vierailija
142/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, kuinka paljon olis tyytyväisiä ihmisiä, jos nämä ketjun toiveet toteutuisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin hulmuhelmaisen, polveen saakka ylettyvän kauniin kesähameen. Ja siihen sopivan erillisen yläosan. Aikuisen ihmisen fiksun asun kaikin puolin.

Vierailija
144/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkään,kauniin vaatteet joka saisi tämän ruhon piiloon ja tulisi tunne että voisi olla muutakin kuin läski lehmä.Eipä tuota viitsi edes vaatteita ostaa,kun mikään näytä milleen Terv; 163cm ja 84 kg valas

Vierailija
145/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkäitä vaatteita miehille. Takkeja, oloasuja, housuja, sukkia, kalsareita, pipoja, puseroita jne. Edes alusvaatteissa ei löydy puuvillaisia värikkäitä vaatteita miehille. Aina mustaa, harmaata tai sinistä, ei muuta!

Vierailija
146/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkuituisia ja yksivärisiä.

Vierailija
147/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysät paidat ovat olleet muodissa jo yli 10 vuotta. Todella kaipaan niitä 00-luvun tyköistyviä yläosia. Minulla on vyötärö, enkä halua piilottaa sitä mihinkään säkkiin. Olen päärynävartaloinen vääräsääri joten mielelläni käyttäisin levenevälahkeisia housuja ja tiukempaa yläosaa. Toisaalta oon varmaan säästänyt viimeisen 10 vuoden aikana satoja euroja kun en helpolla löydä mieleisiä paitoja :D Nyt parin vuoden ajan on onneksi kuitenkin alkanut löytyä mieleisiä housuja (ei-pillejä).

Vierailija
148/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkuituisia ja yksivärisiä.

+ neutraalin värisiä esim. pellava pellavan värisenä.

Vierailija
149/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten farkkuja jotka olisi kivat ja trendikkäät ja joissa on riittävän isot taskut! Älykännykkä ei tahdo sopia minkään housujen taskuun, korkeintaan ihan juuri ja juuri. Miesten farkkujen taskuun sopii kaikki mitä vaikka ravintolaan mennessä tarvitaan, epäilen käsilaukkuvalmistajien salaliittoa, koska naisena se laukku on usein välttämätön.

Vierailija
150/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin Suomeen enemmän kauniita värejä ja kuvioita vaatteisiin. Suomalaiset käyttävät liikaa mustaa ja harmaata pukeutumisessa. Värit tuovat iloa ja pirteyttä elämään.

Vierailija
151/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saumojen kutittavuus on minulle suurin hankaluus ostovaatteissa. Olen todella herkkäihoinen ja pidän vaatteita nurinpäin yllä, koska saumojen lanka kutittaa niin peevelisti. Olen itse tehnyt paljon vaatteita pehmeästä trikoosta ilman saumojen huolittelua, niitä voin pitää oikeinpäin päällä.

Vierailija
152/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vartalonmuodoiltani pullea tiimalasi, kymmenien senttien ero rinnan- ja lantionympäryksestä vyötärönympärykseen. Hyviä takkeja ei oikeasti ole. Jos ostan sellaisen, joka menee kiinni lantion kohdalta, vyötärö pussittaa ja näytän ihan muumimammalta kun vartalon kapein kohta ei näy. Sama homma melkein kaikissa muissakin vaatteissa, en pysty pitämään muuta kuin hyvin joustavista materiaaleista valmistettuja vaatteita. Toppahousuja on ihan turha edes etsiä.

Vierailija
153/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuja 159cm. jolla on vyötärö vain 60cm. mutta reidet 52cm. eli tosi paksut.

Vierailija
154/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trikkoohousut, siis collarit, ilman niitä resoreja, eli vähän kuin legginsit mutta hiukan löysemmät ja paksumpaa kangasta, läskille pitkälle ihmiselle ihan luottovaate, mutta mistään ei ole vuosiin saanut. En ymmärrä kuka haluaa housut joissa on resorit lahkeensuussa, se näyttää niin urpolta.

Stadiumista käyn ostamassa resorittomia pieruverkkareita äidille hoivakotiin ja itselleni. Ainakin outletista löytyy.

Vierailija
155/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3D- tulostimesta jos vois vartalon skannaamalla saada juuri haluamansa. Se se vasta olis jotain, eikö vaan! Kerrankin olis tekniikka ihmisen palveluksessa.

Vierailija
156/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasivartaloiset. Katsokaa Dressy.fi sivuja. Löytyy myös takkeja.

Vierailija
157/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitoja naisille, jotka eivät voi pitää rintsikoita, eli rintojen edessä taskut tms.

Tarpeeksi leveänä, koska olen plussapallon muotoinen.

Vierailija
158/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonmateriaaleista tehtyjä istuvia vaatteita. Kauniita, yksinkertaisia ja laadukkaita. En kaipaa koristeita, en röyhelöitä, ihan vaan perusvärit, laadukas kangas ja hyvä leikkaus. Siinä se. Olisi ihanaa jo muodostuisi sellainen uusi muotitalo, jonka vaatteet kestää aikaa ja sesonkeja. Hinnassa ei olisi kuitenkaan merkkilisää.

Seidensticker -paita.

Vierailija
159/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhdestä luonnonkuidusta valmistetut klassisen tyylikkäät yksiväriset vaatteet, eli ei mitään sekoitteita. Kestävillä materiaaleilla, eli ei mitään ohutta pellavaa joka reikiintyy heti. Merinovilla, puuvilla, pellava jne.

Sellaiset pitkishousut ja alushousut, jotka eivät purista, eli ei mitään liian kireitä kuminauhoja jotka pakottavat ostaamaan kolme numeroa liian isot jotta eivät purista vyötäröä ja jätä siihen jälkiä. Sama ongelma huosujen kanssa yleisestikin. Itse olen kokoa S ja kaikki alushousuni ovat koko XL tästä syystä.

Vierailija
160/784 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen aito silkkikimono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi