Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvailkaa, millaisen vaatteen haluaisitte löytää liikkeestä, mutta ette löydä?

Vierailija
30.03.2022 |

?

Kommentit (784)

Vierailija
741/784 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa perus unisex t-paita. Ei logoja tai kuvia, suora, ei yksityiskohtia. En tajua miksei löydy :D

Vierailija
742/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Laadukkaita naisten paitoja esim. Finnwear, Nanso jne. Onneksi Vaasaan palaa takaisin Sokos.

Niin, mikä siis ongelma? Niitä voi tilata netistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Takapuolen peittävät joustavat farkut koko 46. Kestävää farkkukangasta.

Minä vihaan joustavia housuja ja hameita. Jaa miksikö? Olen lihonut viime vuosina, vaikka ruokavalio ei ole kauheasti muuttunut. Asiaa pohdittaessa tulin tulokseen, että pahin painonnousu alkoi  sinä vuonna, kun  ostin alennusmyynnistä erittäin joustavasta materiaalista tehdyt farkut. En tajunnut yhtään, että aloin lihoa. Vaate ei millään lailla "varoittanut" asiasta kuten tiiviimpää kangasta oleva olisi tehnyt. Se venyi leveyssuunnassa. Onko tässä selitys ihmisten huomaamattomalle lihomiselle?

Toki. Mitään muuta selitystä ei varmasti ole. 

Et käyttänyt sinä vuonna muita housuja? 

Vierailija
744/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallinen haarniska.

Vierailija
745/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvat farkut. Olen pieni, tosi lyhyt, jalkani ovat luonnostaan aika paksut, ei paljoa takamusta, lantio on mutta kapea, vyötärö on mutta aika paksu. Tiukahkot pillifarkut on parhaat, mutta ois kiva käyttää esim. boot cutia joskus, sellaisia ei vaan mun mallisille/pituisille ole.

Vierailija
746/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpa yritykseltä polvipituisen, pitkähihaisen, skatermallisen neulemekon.

Vierailija
747/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuuhintaiset, tukevat ja kauniit rintaliivit pienellä ympärysmitalla ja isolla kupilla.

Vierailija
748/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvitunikan, jossa on normaalipituiset hihat. Tuntuu, että kaikki ovat 3/4 hihaisia. Konttorissa vetää.

Paitapuseron, joka istuu hartioista ja kaulasta, ja johon mahtuu suuremmatkin rinnat. Ei laatikkomainen.

Vierailija
749/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi suuren ja peittävän, pitäisi silti olla toimistokelpoinen, eli ei käy hupparit/verkkarit/burkha/tms. Luuleeko vaatevalmistajat, että me kaikki läskit halutaan nänneihin asti yltäviä kaula-aukkoja ja 3/4-hihaisia paitoja?

Vierailija
750/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvipituisen puuvilla- tai pellavamekon, jossa on dekolteen peittävä kaula-aukko, koska palan siitä herkästi. Todella vaikea löytää kaupasta, netistä löydän. 

Talveksi polvipituisen lievästi A-linjaisen villamekon. Akryyliä ja minimittaisia kyllä löytyy..

Luonnonmateriaaleista tehtyjä lyhythihaisia neuleita kesäksi T-paitojen sijaan.

Vierailija
751/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin löytää sellaisen mekon tai juhlavan paidan, jossa on syvä kaula-aukko. Tarkoitan todella syvää, ei nyt sentään ihan napaan asti kuitenkaan.

Rintani ovat todella pienet ja mikään tällainen mekko/paita ei koskaan pysy kunnolla päällä. En haluaisi käyttää vaateteippiä.

Toinen mitä kaipaisin ovat avokkaat korkokengät, jotka pysyisivät jalassa. Minulla on kai outo jalka, koska en ole koskaan löytänyt tällaisia kenkiä, joilla voisin kävellä. 

Vierailija
752/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin ajatellen en ehkä haluaisi löytää tällä hetkellä mitään. Nykyisin on hirveän helppo säästää vaatteisiin aiemmin menneet rahat, kun kaupoissa on vain huonolaatuisia ja rumia rytkyjä, ei tee mieli ostaa mitään. Joskus aiemmin oli aina kaikkea kaunista ja ihanaa ja tuli sitten törsättyä, vaikkei oikeasti olisi ollut uusille vaatteille edes tarvetta.

Vierailija
753/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan pitkiä paitoja ja takkeja. En halua kokopitkää takkia, mutta sellainen talvi/syystakki joka menee reilusti pepun yli olisi kiva. Monet takit ovat liian lyhyitä ja paljastavat mahan jos nostaa käsiä tai kumartuu, paidoissa sama vika.

Ja väljyyttä, ei tarvitse olla liian istuva, varsinkin hihoissa saisi olla väljyyttä että pystyy liikkumaan.

Vierailija
754/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoja, jotka istuvat pienirintaisen mutta leveälanteisen yllä. Nyt vaatevalmistajat kuvittelevat, että leveälanteisella on myös XXL-kokoiset rinnat, mutta ei se aina mene näin.

Vierailija
755/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita vaatteita lyhyelle naiselle. Ei mitään tanttatyyliä, vaan trendikkäitä, laadukkaista luonnonkuiduista tehtyjä pienikokoisia vaatteita.

Vierailija
756/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Takapuolen peittävät joustavat farkut koko 46. Kestävää farkkukangasta.

Minä vihaan joustavia housuja ja hameita. Jaa miksikö? Olen lihonut viime vuosina, vaikka ruokavalio ei ole kauheasti muuttunut. Asiaa pohdittaessa tulin tulokseen, että pahin painonnousu alkoi  sinä vuonna, kun  ostin alennusmyynnistä erittäin joustavasta materiaalista tehdyt farkut. En tajunnut yhtään, että aloin lihoa. Vaate ei millään lailla "varoittanut" asiasta kuten tiiviimpää kangasta oleva olisi tehnyt. Se venyi leveyssuunnassa. Onko tässä selitys ihmisten huomaamattomalle lihomiselle?

Toki. Mitään muuta selitystä ei varmasti ole. 

Et käyttänyt sinä vuonna muita housuja? 

Tästä tuli mieleeni. Sellaisia paitoja joissa lukee "Olen veemäinen ihminen" "Elämäntarkoitukseni on veetuilla" ym.

Vierailija
757/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tarpeeksi suuren ja peittävän, pitäisi silti olla toimistokelpoinen, eli ei käy hupparit/verkkarit/burkha/tms. Luuleeko vaatevalmistajat, että me kaikki läskit halutaan nänneihin asti yltäviä kaula-aukkoja ja 3/4-hihaisia paitoja?

Sama se on kaikilla, paidoissa isot kaula.aukot. Se tuo säästöjä tuotannossa. Teeveestä tuli parisen vuotta sitten jokin vaatesuunnittelukisa, jossa vaatefirmojen omistajat tai mitä ne olikaan tuomareissa neuvoivat osallistujia säästämään kaikessa, jos jostain voi palan kangasta ottaa pois, se kannattaa ottaa jne.

Vierailija
758/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakangastakki tai muu siisti takki, jossa on hieman normaalia kapeammat hartiat. 

Ongelma on, että vaatteet suunnitellaan mallinuken päälle sopiviksi, eli ne on minulle aina liian pitkiä ja "raamikkaita". Olen lyhyehkö ja xs-kokoa.

Vierailija
759/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymättömyysviitan

Vierailija
760/784 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Metallinen haarniska.

Replikoita löytyy helpostikin. Kunnon teräksestä valmistetut on harvassa ja kalliita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi