Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvailkaa, millaisen vaatteen haluaisitte löytää liikkeestä, mutta ette löydä?

Vierailija
30.03.2022 |

?

Kommentit (784)

Vierailija
361/784 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalean yksivärisen trikoomekon, josta kesällä saisi monikäyttöisen vaatteen asustamalla! Hihatkin voisi olla, lyhyet sellaiset! Vaatteita suomalaiselle vartalotyypille, värit eivät ole kielletty! Housuja myös 160-senttisille sopivalla mitoituksella!

Vierailija
362/784 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmät värit. Ei löydy Suomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/784 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanläheisen lämminvärinen ohut ja kutittamaton neule, jossa kaareva helma, ei kuitenkaan pidempi takaa, normaali pyöreä kaula-aukko ja kokopitkät hihat. Mahdotonta löytää kaupasta tai netistä.

Vierailija
364/784 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimän neulepuseron haluaisin löytää joka ei olisi tajuttoman iso. Olen 167 cm ja 55-kiloinen ja S-kokoiset paksut neuleet ovat nykyisin kuin jättitelttoja päälläni tai jos ovat sopivan kokoisia niin sitten ovat liian ohuita eivätkä lämmitä talvella. 

Vierailija
365/784 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut joissa on korkea vyötärö ja kapeat lahkeet. Joustavaa mutta kestävää kangasta, hyvät taskut ja tarpeeksi tilaa reisille ja pepulle.

Puseroita jotka korostavat vyötäröä eli kapenevat keskeltä. Joissa on pitkähkö helma keskikokoinen kaula-aukko tarpeeksi pitkät hihat. Ovat tyylikkäitä mutta eivät vaadi silittämistä.

Rintaliivit jotka eivät purista ja tukevat myös rintojen yläosaa.

Vierailija
366/784 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin istuvan polvipituisen mustan kynähameen. Nyt tuntuu olevan tarjolla vain minihameita tai liehuvahelmaisia maksihameita, ei semmoista perusmittaista välimallia. Haasteita aiheuttaa myös se, että vyötäröni on kapea ja lantio melko leveä, ja useimmat vaatteet on suunnattu ilmeisesti vartalomallille suora pötkylä. Ainakin xs-s koossa mitä itse käytän.

Vierailija
367/784 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotelomekon, joka sopisi lyhytselkäiselle, jolla on leveähköt hartiat, pienet rinnat, kapea vyötärö ja leveähkö lantio. Pahin ongelma on ehkä tuo selän mitta, aina jää selkäpussi kun vaate on mitoitettu pitempiselkäiselle. Hartiat on toinen ongelma, tosi monessa vaatteessa hartiat kiristää. Voin vaan kuvitella miten vaikeaa sopivien yläosien löytäminen on niillä joilla on yhtään lihaksia yläselässä/olkapäissä/käsivarsissa...

Vierailija
368/784 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia mitä minulla on ollut jo. Monta vuotta sitten ostamani ihanat kengät ja yksi ihana mekko.

Myytäisiinpä samoja vaatteita pidempään.

Pitäisi ostaa aina kaksin kappalein, en ole tehnyt niin, koska en ole etukäteen tiennyt kuinka hyvin kyseiset vaatteet sopivat minulle ja kuinka paljon ihastun kyseisiin vaatteisiin.

Vierailija
369/784 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia mitä minulla on ollut jo. Monta vuotta sitten ostamani ihanat kengät ja yksi ihana mekko.

Pitäisi ostaa aina kaksin kappalein, en ole tehnyt niin, koska en ole etukäteen tiennyt kuinka hyvin kyseiset vaatteet sopivat minulle ja kuinka paljon ihastun kyseisiin vaatteisiin.

Niin ja... Kyseiset kengät ja mekko siis ovat minulla vielä, mutta ne ovat jo aivan kuluneita.

Vierailija
370/784 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman pepun alapuolelle ylettyvä, aika väljä hihaton tunika, jossa v:n muotoinen kaula-aukko ja leikkaukset pystyyn sivuilla helmoissa (sopii tuhdimmallekkin kun tuo tekee mekon alaosasta väljän mutta kauniisti laskeutuvan), ja joustavaa, ryppyyntymätöntä kangasta joka ei karvaannu ja nyppyynny helposti. Ja olkaimien pitäisi olla leveät niin, että rintaliivien olkaimet ei näy alta.

Tilasin juuri sellaisen Noshilta, hyvä on.  :)

Vierailija
371/784 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin jännä, kun itse isona päärynän ja tiimalasin välimuotona tuntuu, että löydän vain vaatteita, jotka on mitoitettu omenamallisille. Ikinä ei tunnu löytyvän pitään, jossa olisi tarpeeksi pieni keskiosa. Sitten virittelen vöitä vyötärölle, että en näyttäisi ihan muumien möröltä.[/quote]

Mä taas ihmettelen, että miksi pluskoon naisten oletetaan olevan 180 senttisiä? Miksi isot koot pitenevät samassa suhteessa kuin levenevät? Käytin raskausaikana L-koon vaatteita ja olivat valtavan pitkiä (lahkeet, selkä jne.)[/quote]

Atelier Goldnerilla (siis verkossa) on kolmenpituisia vaatteita, normaali, lyhyt ja vielä erikoislyhyt. Sieltä olen ostanut valtaosan vaatteistani jo vuosia!

Vierailija
372/784 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja... Kyseiset kengät ja mekko siis ovat minulla vielä, mutta ne ovat jo aivan kuluneita.

Se on kyllä kamalaa kun joku lempivaate menee huonoksi eikä samanlaista tai yhtä hyvää enää löydy :(

Vierailija
373/784 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten jakkutakin ja kauluspaidan, joka mahtuu hartioista ja rinnoista, mutta on vyötäröltä istuva. Järjestään KAIKKI, jotka mahtuu hartioiden kohtalta, on kauheita pusseja vyötäröltä ja tekee minut lihavan näköiseksi. Rinnat on luonnostaan isohkot ja treenauksen ansiosta minulla on isot olkapäät ja hartiat, mutta vyötäröltä olen silti hoikka. Hankala yhdistelmä.

Vierailija
374/784 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen mihin rinnat mahtuisi, mutta ei olisi teltta hartioista ja vyötäröltä, eikä hihat olisi liian pitkät. 75G ei mahdu 36-38 vaatteisiin.

Vierailija
375/784 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta näkee hyvin, kuinka erilaisia me jokainen olemme.

Pakko vain on suurimman osan sopeutua näihin valmisvaatteisiin ja tyytyä sisäänostajien keskivertokokoihin.

Vierailija
376/784 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2-metrinen lihaksikas mies, joka haluaisi minulle sopivia naisten vaatteita, mutta en niitä ole löytänyt. Harmittaa, kun kaikki vaatteet pitää teettää minulle erikseen ja se maksaa paljon.

Vierailija
377/784 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin enemmän isoja kokoja Zaraan ja Mangoon. Heillä on kivoja malleja, mutta usemmiten rekissä on pitkä rivi XS ja S kokoja. ja isommat koot jo myyty. Näiden liikkeiden mitoitukset ovet muutenkin niukkoja, ei tunnuta tajuavan, että suomalaiset ovat raskasrakenteisempia ja isoja kokoja pitäisi olla tarjolla enemmän.

Eikö se kerro sisäänostajille mitään, jos isot koot ovat loppu ja pieniä kokoja runsaasti jäljellä. Silloinhan on joku vinouma tilauksessa. Luulisi nykyisellä varastoautomatiikalla pystyttävän parempaan. Todella usein kävelen ulos tyhjin käsin näistä liikkeistä, kun tarpeeksi isoja kokoja ei löydy. Normaalisti käytän muiden valmistajien 40-42 kokoja.

Vierailija
378/784 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V kauluksisen korallinvärisen kutittamattoman neulepaidan joka menisi 160 cm pituiselle ja hieman vatsakkaalle naiselle.

Vierailija
379/784 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoja joissa on taskut, mutta on kuitenkin naisellinen, esim. kellomekko, ei siis mikään trikoojumppaviritys. Ihan unelma olisi mekko taskuilla JA hupulla, mutta en ole missään moiseen vielä törmännyt. Lisäksi toivoisin enemmän naisten takkeja joissa on povitasku. Miksi miesten takeissa se on lähes standardi, mutta naisten takeissa harvinaisuus?

Vierailija
380/784 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sanaa: Swedish Stockingas.