naisen itsetyydytys
Vaimoni sanoi ettei ole koskaan tyydyttänyt itseään,onko tämä yleistä naisilla.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa tietää mihin ikään asti nainen harrastaa omaa kivaa? Vieläkö esim. 70 v nainen harrastaa sitä? M 51 v
Vaimon ei tarvitse runkkailla, koska minä hoidan sille orgasmit. Hoitanut jo yli 50 vuoden ajan. Vaimo saanut itse valita, miten orgasminsa haluaa.
Jokaisen vaimo runkkaa. Sinunkin. Se ei vaan ole 50 vuoden aikana tunnustanut sitä sulle. Missä tynnyrissä olet oikein elämäsi elänyt?
Mä en runkannut yli 40-vuotiaaksi. Lisäksi mulla on ystävä, joka ei myöskään runkkaa..
Sen yleisyys on 100%. Naisella ei ole miehen biologiaa, vain mies voi harjoittaa itsetyydyttämistä.
Sen yleisyys on 100%. Naisella ei ole miehen biologiaa, vain mies voi harjoittaa itsetyydyttämistä.
Sinä olet varmasti helvetin huono rakastaja, jos et tiesä että nainen nimenomaan voi helposti saada orgasmeja sillä klitoriksellaan, joka vastaa sitä sinun maailmasi ainoata tärkeää asiaa, eli kalua.
Täälläkin feministit kiljuvat miehenpuutettaan, että "eivät löydä" miestä. Miksi, eiväthän he tarvitsisi miestä jos kykenisivät itsesaastuttamaan.
Jokaisen vaimo runkkaa. Sinunkin. Se ei vaan ole 50 vuoden aikana tunnustanut sitä sulle. Missä tynnyrissä olet oikein elämäsi elänyt?
Tämän miehen vaimo on saatu uskomaan, että ainoa oikea orgasmi tulee panemalla, ja hui, jos on meinannut saada Paten nuollesssa, on kiireesti hinattava kalu pilluun. Vaimolta ei varmasti ole kysytty!
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin feministit kiljuvat miehenpuutettaan, että "eivät löydä" miestä. Miksi, eiväthän he tarvitsisi miestä jos kykenisivät itsesaastuttamaan.
Joten tästäkö voimme päätellä, että miehet eivät tarvitse eivätkä halua naista, koska "pystyvät" tyydyttämään itsensä?
Ei tarvitse olla mikään nisti, jos miestä haluaa.
Ja ahaa herra yllä laukoo, että naiset "itsesaastuttavat" kun miehet vetävät käteen. Siinä se taas tuli, koska miehet eivät vaivaudu naiselle sitä tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten tästäkö voimme päätellä, että miehet eivät tarvitse eivätkä halua naista, koska "pystyvät" tyydyttämään itsensä?
Voidaan päätellä se mikä on nähtävillä kaikilla foorumeilla - miehet eivät alkuunkaan siinä määrin kilju naisenpuutetta kuin naiset kiljuvat miehenpuutetta. Miehet vain tyytyvät osaansa ja jerkkaavat tarpeen vaatiessa.
Täälläkin feministit kiljuvat miehenpuutettaan,
Sanokaa nyt edes joku mies, mikä siinä feminismissä teitä pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään? Trollit nyt vain tykkäävät tyrkyttää ragebaittiaan päivästä toiseen, kun ei elämässä parempaakaan tekemistä heille ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko niin vajakki että et osaa panna lainaamaasi tekstiä lainausmerkkien sisään, tällä tavalla: "lainattu teksti tähän".
Naiset joita naidaan väkisin sanoo juu ihanaa oli . Saitko , juuri sain. Sitten ne oksentaa vessassa. Hyi helv...
Soma likin sanoi että häpyhuulet pitää poistaa kun ne on tiellä.
Silvottu naiset ei tunne mitään kun ne kuoliossa. Niiltä joilta viety virtsaputki poikki. Vähän kuin mieheltä terska. Poikki.
Vierailija kirjoitti:
Soma likin sanoi että häpyhuulet pitää poistaa kun ne on tiellä.
Mut kivekset pitää poistaa kun vasta onkin tiellä. Ja rumat. Haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää . Otetaan nyt ne kivekset pois kun ne vaan häiritsee!
Onkohan Somaliassa seksiväline kauppaa?
Helposti voi olla tottakin. Olin 25 kun ensimmäisen kerran itse tyydytin itseäni.
En vain kokenut tarpeelliseksi ja tuntui typerältä
Joo ja nykyään päättänyt olla ilman.