Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisen itsetyydytys

Vierailija
30.03.2022 |

Vaimoni sanoi ettei ole koskaan tyydyttänyt itseään,onko tämä yleistä naisilla.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tuota. olen 35v ikäinen nainen ja tyydytän itseäni lähes päivittäin. joskus jopa joudun työpaikalla menemään vessaan sormettamaan itseni orgasmiin. pidän itseäni seksuaalisena ja miehenikin pidän tyytyväisenä vaikka tyydytän itseäni. Väitän että joka nainen on tyydyttänyt itseään jossain vaiheessa elämää.

Vierailija
2/93 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös vaimoni väittää ettei koskaan harrastanut itsetyydytystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa. Itse harrastanut sitä n. 11v lähtien. Miten nainen voi oppia mikä tuntuu hyvältä, jos ei tutustu itseensä?

Vierailija
4/93 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa. Itse harrastanut sitä n. 11v lähtien. Miten nainen voi oppia mikä tuntuu hyvältä, jos ei tutustu itseensä?

Vaikea uskoa minunkin mielestäni, mutta kylläpä munkin vaimoni sanoo, että itsensä hipelöinti ei tunnu juuri missään ja tarvitsee minut hoitamaan sen homman. Olen kyllä koettanut kannustaa nimenomaan tutustumaan itseensä, mutta ei kun ei.

Vierailija
5/93 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni aihe on aina kiinnostanut, ja tein pienen gallupin täällä muutama vuosi tjsp takaperin, johon vastauksia tuli yli 1400.. tulokset olivat allaolevat, (% sinkuista, % parisuhteessa olevista, % kaikista vastaajista).

Jos noista nyt jotain johtopäätöksiä tahtoo vetää, niin noin 6% naisista ei ilmeisesti koskaan masturboi. Ehkä kaikkien tässä threadissa asiaa ihmetelleided toiminnan kiistäneiden naisten puolisot kuuluvat tuohon 6%:n.  Enpä usko? Eivät vain halua myöntää.

Päivittäin13 %11 %12 %

lähes päivittäin28 %14 %19 %

muutaman kerran viikossa31 %29 %30 %

kerran viikossa10 %11 %11 %

muutaman kerran kuussa9 %15 %13 %

kerran kuussa3 %6 %5 %

muutamia kertoja vuodessa1 %5 %4 %

kerran vuodessa tai harvemmin1 %1 %1 %

En lainkaan4 %6 %6 %

Vierailija
6/93 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa minunkin mielestäni, mutta kylläpä munkin vaimoni sanoo, että itsensä hipelöinti ei tunnu juuri missään ja tarvitsee minut hoitamaan sen homman. Olen kyllä koettanut kannustaa nimenomaan tutustumaan itseensä, mutta ei kun ei.

Ei se toki tunnukaan juuri miltään jos vertaa seksiin miehen kanssa. Mutta en tiedä miten kukaan pystyy esim kertomaan miehelle millaisesta kosketuksesta tykkää, jos ei ole ikinä kokeillutkaan mitään. Eikö sitten missään kohtaa ole tuntenut kiihotusta? Tai sitten on tuntenut mutta ei ole tehnyt tunteelle mitään, antanut vain panettaa? Ja vasta sitten miehen koskea ekan kerran. Luulisi että olisi vaikeaa saada orgasmi miehen kanssa jos ei ole koskaan sitä tehnyt itse itselleen. Tuntuu ihan hullulta.

Vierailija
7/93 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se toki tunnukaan juuri miltään jos vertaa seksiin miehen kanssa. Mutta en tiedä miten kukaan pystyy esim kertomaan miehelle millaisesta kosketuksesta tykkää, jos ei ole ikinä kokeillutkaan mitään. Eikö sitten missään kohtaa ole tuntenut kiihotusta? Tai sitten on tuntenut mutta ei ole tehnyt tunteelle mitään, antanut vain panettaa? Ja vasta sitten miehen koskea ekan kerran. Luulisi että olisi vaikeaa saada orgasmi miehen kanssa jos ei ole koskaan sitä tehnyt itse itselleen. Tuntuu ihan hullulta.

No on hän joskus nuorena tehnyt kun ei muuta vaihtoehtoa ole ollut. Mutta olen kuitenkin ymmärtänyt, ettei siitä tekemisestä ole mitään iloa ollut tuon oman hyvän olon oppimisessa. Hän väittää kivenkovaan ettei OSAA tehdä niinkuin minä häntä pidän hyvänä, ja nyt puhutaan siis ihan hyväilyhommista eikä (yhdyntä-) seksistä.

Tietyssä mielessä imartelevaa, mutta kyllä minä olen moneen kertaan yrittänyt, että onhan sinun nyt pakko osata itse itseäsi koskea parhaalla mahdollisella tavalla. Mutta ei kun ei.

Vierailija
8/93 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla voi olla niin, että se klitoriksen ulkoisen osa hiplaaminen ei ole se juttu vaan tarvitsee aitoa kullia. Itselläni näin. Masturboin kyllä, kun tarvitsen orgasmin mutta kyllä pano on pano.

Vierailija
9/93 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekemänä sormetuskin tuntuu vaan paremmalta. Siinä on se ihana tunne toisen haluamisesta. Mulle yhdyntä takaa syvimmän tyydytyksen.

Vierailija
10/93 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies koskee pilluun hellästi ja liukaasteella,on se kuin taivas rpeäisi!  Mutta kun vielä samalla saa kullin sisään...oikeassa asennossa.. en voi kuin huutaa. Mutta meillä se asento on ei suora vaan sivusta, jolloin jotenkin  kalu osuu jonnekkin ihmeeseen, mikä lie.

Vaikea selittää.

Vierailija
11/93 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista tai tilastoista. Itse tyydytään itseni normaalisti joka ilta ja usein myös aamulla etenkin viikonloppuisin. Mieheni tietää sen ja on ihan ok koska hän saa myös aina kun haluaa tai jaksaa. Teen sen myös hänen ollessa vieressäni nukkumaan käydessä. Joskus hän innostuu itse myös mutta aika harvinaista se on. Käytän liukkaria jotta nopeammin saan sormet tai sauvan sinne ja ihana saada nopeasti se o Myös. Sauvat, satisfaier yms muut on mieheni meille ostanut. Toki ei ne sitä aitoa ja...a korvaa.

Vierailija
12/93 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipple52 kirjoitti:

En tiedä muista tai tilastoista. Itse tyydytään itseni normaalisti joka ilta ja usein myös aamulla etenkin viikonloppuisin. Mieheni tietää sen ja on ihan ok koska hän saa myös aina kun haluaa tai jaksaa. Teen sen myös hänen ollessa vieressäni nukkumaan käydessä. Joskus hän innostuu itse myös mutta aika harvinaista se on. Käytän liukkaria jotta nopeammin saan sormet tai sauvan sinne ja ihana saada nopeasti se o Myös. Sauvat, satisfaier yms muut on mieheni meille ostanut. Toki ei ne sitä aitoa ja...a korvaa.

Ootko Turusta kotosin, taidan tuntea sut.

Vierailija
13/93 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei lapsen äiti runkannut millonkaan.ei saanut orkkua ,vaikka mitä teki//tein.

Oli muuten huono naimaan .

Vierailija
14/93 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nipple52 kirjoitti:

Ootko Turusta kotosin, taidan tuntea sut.

Ihan Helsingissä olen. Taidat olla Pekka? Kotoisin Nummelasta?! Tunnen sut!

Vierailija
15/93 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masturboinnin aloittanut ehkä 12-13 vuotiaana.

Teininä sormetin melkein päivittäin, ja näin kypsällä iällä teen sitä muutaman kerran kuussa ja mieheni kyllä tietää sen . Joskus jopa runkataan yhdessä, joka on omalla tavallaan erittäin kiihottavaa.

Ja toisaalta voisin uskoa, että on olemassa naisia jotka ei ole koskaan sooloillut

Vierailija
16/93 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Mä pidin itseäni niin ällöttävänä, etten edes halunnut koskea itseäni ennen kun +30. Tarkoittaen että kaikenlainen koskeminen, myös esim. peseminen, oli niin vastenmielistä, että en todellakaan halunnut hipelöidä yhtään ylimääräistä.

Vierailija
17/93 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän tuo väitti meilläkin ja varmaankin kieltäisi vieläkin jos suoraan kysyisin mutta tiedän 100% varmasti että tyydyttää

Vierailija
18/93 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hyvä ystäväni on minulle kertonut, ettei koskaan masturboi. Minusta se on vähän kummallista, mutta jokainen tyylillään.

Vierailija
19/93 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla voi olla niin, että se klitoriksen ulkoisen osa hiplaaminen ei ole se juttu vaan tarvitsee aitoa kullia. Itselläni näin. Masturboin kyllä, kun tarvitsen orgasmin mutta kyllä pano on pano.

Eipä ole omakaan vaimo harrastanut omakivaa. Ei kuulemma ole tuntunut miltään, eikä saanut siitä mitään irti. Ei osannut minuakaan neuvoa, muttei kyllä tarvinnutkaan. Löysin heti nuorena jo oikeat sävelet ja tavat ihan vain kokeilemalla mikä hyväily mitenkin vaikuttaa. Olin perusteellinen oppilas, joten tuotin hänelle orgasmeja alusta lähtien. Hän ulkoisti omat halunsa minun käyttööni ja tyydytettäviksi. Otin toki haasteen ja toimenkuvan mielelläni vastaan.  Vaimo on halunnut ainakin kerran viikossa orgasmit, joten sillä menty koko pitkä parisuhde. Hänen orgasminsa olleet täysin minusta kiinni, eli hän on ollut täysin orgasmiriippuvainen. Siksi alusta lähtien vein hänet kerrasta toiseen nirvanaan keksien mitä erilaisempia tapoja ja keinoja saada  tuotettua hänelle poikkeuksellisen voimakkaita orgasmeja.   En ole valittanut, koska olen itse ollut ihan yhtä riippuvainen hänen orgasmeistaan. 

Vierailija
20/93 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä on ja miesten vika, tottakai.