Sipilä illalla televisiossa, eroilmoitus vai anteeksipyyntö?
Tuliko pojat sittenkin vahingossa kohdistettua ne työelämän leikkaukset ainoastaan naisiin, pienituloisiin ja työntekijäpuoleen?
Kommentit (161)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:51"]Sipilä kertoo että se on uusi Kekkonen ja kaikki duunarit ammutaan. Lohdutukseksi Sipilä tekee kyrvällään helikopterin
[/quote]
:'D
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:51"]
Sipilä kertoo että se on uusi Kekkonen ja kaikki duunarit ammutaan. Lohdutukseksi Sipilä tekee kyrvällään helikopterin
[/quote]
Jos näin tapahtuu niin silloin on yliannostus khatia.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:13"] Muistutan taas kerran että kun äänestitte 1990-luvun EU-kansanäänestyksessä "KYLLÄ", äänestitte samalla julkisen sektorin ja virkamiesten määrän kasvattamisen puolesta. Mutta ettehän te urpot sitä tajunneet! [/quote] Huoh... Minä olin vuonna 1990 niin pieni, ettei minulta mitään mielipidettä kysytty. Joten älä rähjää mulle! [/quote] Siinä taas faktaa heittävä älykkö.. Vaikkei se nyt sinun äänestykseen vaikutakaan, niin googletappas ihan oman yleissivistyksesi vuoksi milloin on ollut eu-kansanäänestys. Vauhtiin päästyäsi voit googlata myös eron 1990-luvun vuoden 1990 välillä
[/quote]
Ihan sama. Minä en ole koko 90-luvun ollut äänestysiässä. Mikä sun ongelmas on? Mua joka kerta sieppaa se ihme vinkuminen, että mitäs menitte äänestämään? Joo no eipä ollut paljo vaihtoehtoja, ku isommat päätti mun puolesta. Ja nämä äänestysoikeudelliset alkaa pikkuhiljaa olemaan kuolleita ja kuopattuja. Perinnöksi jätettiin (jälleen kerran) epäonnistunut yritys rakentaa suurvaltio Euroopasta.
[/quote]
Seuraavaksi voit googlata mitä tarkoittaa neuvoa-antava kansanäänestys.
Kuvittelen nyt Sipilää alasti että kiitos vaan
Sipilä vain katsoo tiiviisti kameraan ja iskee sitten silmää. Lähetys päättyy.
Ei kumpikaan. Aikoo vedota kansaan.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:25"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:13"] Muistutan taas kerran että kun äänestitte 1990-luvun EU-kansanäänestyksessä "KYLLÄ", äänestitte samalla julkisen sektorin ja virkamiesten määrän kasvattamisen puolesta. Mutta ettehän te urpot sitä tajunneet! [/quote] Huoh... Minä olin vuonna 1990 niin pieni, ettei minulta mitään mielipidettä kysytty. Joten älä rähjää mulle! [/quote] Siinä taas faktaa heittävä älykkö.. Vaikkei se nyt sinun äänestykseen vaikutakaan, niin googletappas ihan oman yleissivistyksesi vuoksi milloin on ollut eu-kansanäänestys. Vauhtiin päästyäsi voit googlata myös eron 1990-luvun vuoden 1990 välillä [/quote] Ihan sama. Minä en ole koko 90-luvun ollut äänestysiässä. Mikä sun ongelmas on? Mua joka kerta sieppaa se ihme vinkuminen, että mitäs menitte äänestämään? Joo no eipä ollut paljo vaihtoehtoja, ku isommat päätti mun puolesta. Ja nämä äänestysoikeudelliset alkaa pikkuhiljaa olemaan kuolleita ja kuopattuja. Perinnöksi jätettiin (jälleen kerran) epäonnistunut yritys rakentaa suurvaltio Euroopasta. [/quote] Seuraavaksi voit googlata mitä tarkoittaa neuvoa-antava kansanäänestys.
[/quote]
Se neuvoa-antava äänestys kerto sitä, että hihkuen liityttiin EU:hun. Edelleen, mikä SUN ongelmas on? Oletko sinäkin sitä ikäluokkaa, että vanhainkoti ja dementia lähenee? Seniililtä kuulostat tolla vouhkaamisellas :D Ja tommoset sit sano kyllä EU:lle...
Suomi uppoaa. Myykää asunnot pois ja lähtekää ulkomaille vielä kun voitte.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:34"]
[/quote]
Joh, syyllistää huonosta taloustilanteesta ja vaatii toimia duunareilta työnantajien hyväksi.
Ilmoittaa rinnakkaisvaluuttaan siirtymisestä. Näin sadaan valuutan ulkoinen arvo devalvoitua ja vienti taas vetämään.
[/quote]
Aika erikoista ellei peräti mautonta tehdä se mielenosoitusta edeltävänä iltana. Hallitushan on saanut juuri sitä mitä on tilannut.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:59"]
Kuvittelen nyt Sipilää alasti että kiitos vaan
[/quote]
Ai vitsi on teillä lennokkaat jutut:D
Minä taas veikkaan että kertoo lisäleikkausten tarpeesta ns uhkailumielessä
[/quote]
Niinpä! Aikoo vaan, että leikkauksia on tehtävä ja rikkailta kun ei viitsitä ottaa, niin pakko leikata jollakin tavalla duunareitten palkoista. Mitään väliä ei ole että mitä jka millä otetaan kunhan vaan otetaan, siis duunareilta!
Selittää tyhmemmälle kansanosalle miksi kokoomus ei ole niiden puolue. Edelliset hallitukset ei ole saanu mitään aikaan. Nyt Sipilä laittaa kerralla toimeksi niidenkin edestä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:38"]
[/quote]
Aika erikoista ellei peräti mautonta tehdä se mielenosoitusta edeltävänä iltana. Hallitushan on saanut juuri sitä mitä on tilannut.
[/quote]
Hallituksen edustajat nauttivat vallastaan. Ei ne pyydä anteeksi mitään. Ei ne edes tiedä mitä se sellainen on
Paskat mitään anteeksipyyyntöjä tai eroilmoituksia, vaan aikoo KÄSKEÄ kansaa tottelemaan tai seuraa vieläkin isompia leikkauksia.
[/quote]
Juuri näin. Muistuttaa ihmisiä tosiasioista.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:48"]Minä veikkaan, että Sipilä on tilannut suomalaisille jonkun todella arvostetun ulkomaalaisen taikurin esiintymään suorassa tv-lähetyksessä! Taikuri loihtii hatustaan kyyhkysiä, kaneja ja värikkäitä huiveja :) Hän sahaa naisen kahtia ja lopulta kadottaa itsensä! Ohjelman lopuksi Sipilä ilmoittaa, että jokaiseen suomalaiseen tullaan asentamaan mikrosiru, jonka avulla valvotaan mielipiteitä. Niistä suurin osa on nimittäin huomisaamusta alkaen kiellettyjä. Tarkempi lista on saatavilla teksti-tv:n sivulla 245. Lopuksi katsojia ohjeistetaan lähettämään asuntonsa kauppakirjat, kaikki irtosetelit sekä vastasyntyneet poikalapsensa eduskuntatalolle. [/quote] Repesin
[/quote]
Hitto kun hyvä! Bravuuuu