Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sipilä illalla televisiossa, eroilmoitus vai anteeksipyyntö?

Vierailija
16.09.2015 |

Tuliko pojat sittenkin vahingossa kohdistettua ne työelämän leikkaukset ainoastaan naisiin, pienituloisiin ja työntekijäpuoleen?

Kommentit (161)

Vierailija
61/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:13"]

Muistutan taas kerran että kun äänestitte 1990-luvun EU-kansanäänestyksessä "KYLLÄ", äänestitte samalla julkisen sektorin ja virkamiesten määrän kasvattamisen puolesta. Mutta ettehän te urpot sitä tajunneet!

[/quote]

Voi vitun urpo, mä esimerkiksi en saanut äänestää noissa vaaleissa vaikka olin jo täyttänyt 18 vuotta. Katsos kun syntymäpäivä oli liian lähellä vaalipäivää. Ja mä olisin äänestänyt ei silloin, eikä mieli ole tähän päivään mennessä muuttunut. Sen sijan noissa vaaleissa sai äänestää jo seniilit mummot ja papat joita koko helvatan eu ei ehtinyt ikinä koskettaa millään tavalla.

Vierailija
62/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:13"]

Muistutan taas kerran että kun äänestitte 1990-luvun EU-kansanäänestyksessä "KYLLÄ", äänestitte samalla julkisen sektorin ja virkamiesten määrän kasvattamisen puolesta. Mutta ettehän te urpot sitä tajunneet!

[/quote]

Huoh... Minä olin vuonna 1990 niin pieni, ettei minulta mitään mielipidettä kysytty. Joten älä rähjää mulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaa uudesta pakkolaista, jolla suuryritysten johtajiston palkat puolitetaan.

Vierailija
64/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaa naisia jäämään kotiin, kun ei matalapalkka-aloilla työnteko ole enää kannattavaa.

Vierailija
65/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:35"]

Suomi uppoaa. Myykää asunnot pois ja lähtekää ulkomaille vielä kun voitte.

[/quote]

Kyllä, hyvä tallattu polku jo Tornion kautta Tukholmaan-Tanskaan-Saksaan -Itävaltaan-Unkariin  jne ;)

Vierailija
66/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin ketjua kun lukee ei voi kuin kiittää ettei Suomessa ole sitovaa kansanäänestystä. Palkat ylös, verot keveämmiksi, valtionvelka pienemmäksi mutta vain hyvin toimeentulevien kustannuksella.

Vierailija
67/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:28"]

Mun mielestä nämä puheet on ihan loistojuttu, vaikka iltapäivälehdetkin ilkkuvat niitä tuulahduksiksi jostain 70-luvulta.

Puhuuhan Obamakin vähän väliä telkkarissa kansalleen ja toimittajat analysoivat joka ikisen naamarypyn liikahduksen tarkoittavan jotain.

Telkkarissa on vaikea valehdella, ainoa keino taitaa olla niin monotoninen ja lukea suoraan paperista, jos haluaa valehdella.

Virkistävää, etten sanoisi. Mitä muut ootte mieltä?

[/quote]

Sitä että Sipilällä on noussut kusi päähän. Luulee olevansa suurikin valtiomies vaikka todellisuudessa vasemman jalan saapaskin on Sipilää fiksumpi. Suomella on tällä hetkellä historiansa vaarallisin pääministeri.

Vierailija
68/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo, että hallituksen tavoitteena on rakentaa Suomesta kolmannen maailman maiden kanssa kilpaileva halpatyömaa ja että nyt esitetyt leikkaukset ovat vasta alkua. Tutkimukseen ja tuotekehitykseen panostaminen voidaan lopettaa kokonaan ja korkeakoulut lakkauttaa, koska innovaatioita ei enää tarvita. Peruskoulusta siirrytään jatkossa suoraan tehtaaseen tai puhelinkeskukseen töihin. Naiset jäävätr kotiin hoitamaan lapsia, joten subjektiivinen päivähoito-oikeus voidaan lakkauttaa kokonaan. Yli puoli vuotta työttömänä olleet myydään maaorjiksi MTK:n pelloille.

Vierailija
69/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:31"]

Sipilä pyytää toimiaan anteeksi, hajoittaa hallituksen, myöntää että Elvis on kuningas ja ilmoittaa eroavansa.

[/quote]

Ja tämän jälkeen ruutuun tulee avustaja joka kertoo sipilän joutuvan pakkohoitoon vakavan, nopeasti edenneen mielisairauden takia. Lähetys päättyy siihen että sipilä puetaan pakkopaitaan.

Vierailija
70/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:53"]Sipilän uskonlahko on suorittanut eilen illalla vallankaappauksen ja hän kertoo sen kansalle illalla suorassa lähetyksessä, jossa myös esitellään hänen uudet lahkojohtajat.
Lähetyksessä annetaan myös neuvoja minne Suomen yli 14-vuotiaat neitsyet tulevat lähettää, joista lahkojohtajat voivat valita parhaat itselleen.
Suomi on huomispäivästä lähtien Sipilandia ja lain korvaa Sipikoodisto ja Euron tilalle tulee Sipimarkka.
[/quote]

Kiitos, tälle jaksoin jo nauraakin, vaikka ahdistaa niin vietävästi.

Vierailija
71/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:13"]

[/quote]

Huoh... Minä olin vuonna 1990 niin pieni, ettei minulta mitään mielipidettä kysytty. Joten älä rähjää mulle!
[/quote]

Siinä taas faktaa heittävä älykkö.. Vaikkei se nyt sinun äänestykseen vaikutakaan, niin googletappas ihan oman yleissivistyksesi vuoksi milloin on ollut eu-kansanäänestys. Vauhtiin päästyäsi voit googlata myös eron 1990-luvun vuoden 1990 välillä

Vierailija
72/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan tämän Suomen  "vapahtajan" puhe alkaa ?

Tietääkö joku mitä tämän "sateen tekijän" puhe sisältää ?

Vierailija
73/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:33"]

[/quote]

Löytyisikö teksti television puolelta? Kokeile kauko säätimellä hakea sivusto esiin haku valikkoa käyttämällä?

Vierailija
74/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:32"]

Demokraattisilla vaaleilla valittu just eduskunta ja hallitus. Mitä ne uudet vaalit muuttaa? Sitä saatiin, mitä tilattiin. Pulinat pois.

[/quote]

No nythän nimenomaan saatiin jotain ihan muuta kuin mitä tilattiin. Koulutuslupaus, puheet sairaslomista, lupaukset ettei pienituloisilta viedä ja mitähän vielä?

En ole koskaan nähnyt näin räikeää valehtelua. Eivätkä edes häpeä olla nyt täysin päinvastaista mieltä kuin juuri ennen vaaleja kehuskelivat! Noista joka jannu on kääntänyt näiden sadan päivän aikana enemmän takkeja, kuin minä olen koko elämäni aikana edes omistanut.

Terveisin ex-kepulainen

Vierailija
75/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuakaan

Ei  mitään tietoa  edes poppamiehen esiintymisasusta.

[/quote]

Vierailija
76/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:32"]

Demokraattisilla vaaleilla valittu just eduskunta ja hallitus. Mitä ne uudet vaalit muuttaa? Sitä saatiin, mitä tilattiin. Pulinat pois.

[/quote]

No nythän nimenomaan saatiin jotain ihan muuta kuin mitä tilattiin. Koulutuslupaus, puheet sairaslomista, lupaukset ettei pienituloisilta viedä ja mitähän vielä?

En ole koskaan nähnyt näin räikeää valehtelua. Eivätkä edes häpeä olla nyt täysin päinvastaista mieltä kuin juuri ennen vaaleja kehuskelivat! Noista joka jannu on kääntänyt näiden sadan päivän aikana enemmän takkeja, kuin minä olen koko elämäni aikana edes omistanut.

Terveisin ex-kepulainen
[/quote]

Ja sinä sokeasti uskoit kaiken paskan mitä ennen vaaleja luvattiin? Vain kepulainen voi olla noin tyhmä

Vierailija
77/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:13"] Muistutan taas kerran että kun äänestitte 1990-luvun EU-kansanäänestyksessä "KYLLÄ", äänestitte samalla julkisen sektorin ja virkamiesten määrän kasvattamisen puolesta. Mutta ettehän te urpot sitä tajunneet! [/quote] Huoh... Minä olin vuonna 1990 niin pieni, ettei minulta mitään mielipidettä kysytty. Joten älä rähjää mulle! [/quote] Siinä taas faktaa heittävä älykkö.. Vaikkei se nyt sinun äänestykseen vaikutakaan, niin googletappas ihan oman yleissivistyksesi vuoksi milloin on ollut eu-kansanäänestys. Vauhtiin päästyäsi voit googlata myös eron 1990-luvun vuoden 1990 välillä

[/quote]

Ihan sama. Minä en ole koko 90-luvun ollut äänestysiässä. Mikä sun ongelmas on? Mua joka kerta sieppaa se ihme vinkuminen, että mitäs menitte äänestämään? Joo no eipä ollut paljo vaihtoehtoja, ku isommat päätti mun puolesta. Ja nämä äänestysoikeudelliset alkaa pikkuhiljaa olemaan kuolleita ja kuopattuja. Perinnöksi jätettiin (jälleen kerran) epäonnistunut yritys rakentaa suurvaltio Euroopasta.

Vierailija
78/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaan, että Sipilä on tilannut suomalaisille jonkun todella arvostetun ulkomaalaisen taikurin esiintymään suorassa tv-lähetyksessä! Taikuri loihtii hatustaan kyyhkysiä, kaneja ja värikkäitä huiveja :) Hän sahaa naisen kahtia ja lopulta kadottaa itsensä! Ohjelman lopuksi Sipilä ilmoittaa, että jokaiseen suomalaiseen tullaan asentamaan mikrosiru, jonka avulla valvotaan mielipiteitä. Niistä suurin osa on nimittäin huomisaamusta alkaen kiellettyjä. Tarkempi lista on saatavilla teksti-tv:n sivulla 245. Lopuksi katsojia ohjeistetaan lähettämään asuntonsa kauppakirjat, kaikki irtosetelit sekä vastasyntyneet poikalapsensa eduskuntatalolle.

Vierailija
79/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:39"]

Ei hajuakaan

Ei  mitään tietoa  edes poppamiehen esiintymisasusta.

[/quote]

[/quote]

Kuulemma on maahanmuuttajilla jonkinlainen rooli. Koreokrafia on kullemma uusinta uutta afrikan viidakoista. Ennen lähetyksen alkua Sipilä pureksii jotain juurta. Antaa kuulemma potkua esiintymiseen. Sitten jossain vaiheessa tulee savut ja tummat pojat taustatanssijoina.

Tämän enempää en tiedä. Viihdyttävä ilta joka tapauksessa.

Vierailija
80/161 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 15:48"]Minä veikkaan, että Sipilä on tilannut suomalaisille jonkun todella arvostetun ulkomaalaisen taikurin esiintymään suorassa tv-lähetyksessä! Taikuri loihtii hatustaan kyyhkysiä, kaneja ja värikkäitä huiveja :) Hän sahaa naisen kahtia ja lopulta kadottaa itsensä! Ohjelman lopuksi Sipilä ilmoittaa, että jokaiseen suomalaiseen tullaan asentamaan mikrosiru, jonka avulla valvotaan mielipiteitä. Niistä suurin osa on nimittäin huomisaamusta alkaen kiellettyjä. Tarkempi lista on saatavilla teksti-tv:n sivulla 245. Lopuksi katsojia ohjeistetaan lähettämään asuntonsa kauppakirjat, kaikki irtosetelit sekä vastasyntyneet poikalapsensa eduskuntatalolle.
[/quote]

Repesin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi