Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stubb: lomarahojen puolittaminen ei rii

Vierailija
16.09.2015 |

Valtiovarainministerin mukaan esillä ollut lomarahojen puolittaminen tuskin piisaisi korvaamaan kaikki ne toimet, joita hallitus on esittänyt yhteiskuntasopimuksen korvaajaksi.

Valtiovarainministeri Alexander Stubbin (kok.) mukaan lomarahojen puolittaminen otettaisiin työmarkkinajärjestöjen tarjouksena vastaan ilomielin. Hän kuitenkin arvioi Ylen Aamu-tv:n haastattelussa, ettei se luultavasti riittäisi yksin korvaamaan hallituksen esittämiä toimia kuten sunnuntaipalkan alennusta, palkatonta sairauslomapäivää, vuosilomalyhennyksiä ja ylityökorvausten leikkaamista.

Diktaattori yrittää aivopestä suomalaisia:

http://yle.fi/uutiset/sipila_ottaa_poikkeuksellisen_keinon_kayttoon__paaministeri_vetoaa_kansaan_tv-puheella/8308292

ÄLKÄÄ KUUNNELKO, SEN VALHEELLISIÄ PUHEITA HUIJATUT ÄÄNESTÄJÄTKIN KUUNTELI

Totuus on, ettei Suomen taloustilanne ole niin huono kuin hallituksen ja EK:n taholta annetaan ymmärtää:

http://www.talouselama.fi/uutiset/uudet+luvut+julki+suomi+ei+olekaan+taantumassa/a2322311

http://www.ksml.fi/uutiset/talous/vienti-kaantyi-kasvuun-heinakuussa/2122161

JA MUISTAKAA: PUHE ON HALPAA

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:12"]

On todella karmivaa miten vähällä suomalaiset perheet tulevat toimeen. Hyvinvointivaltio muka!

[/quote]

ei ole enää aikoihin ollut sellainen. kiitos kokkareiden

Vierailija
42/44 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:17"]

Ei Suomalaisella kuulukkaan olla nykyistä elintasoa.

Kun ei sillle löydy maksajaa.

[/quote]

Ei hitto, tää ei voi jatkua. Palkat pitää nostaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:14"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:13"] Saikuttajat huutelemassa [/quote]  lahtari huutelemassa  [/quote] kyllä se saikkupäivä ja ylityöleikkaukset kohdistuvat myös hyväpalkkaisiin? Vieläpä samassa suhteessa kuin palkka, eli hyväpalkkainen menettää rahamääräisesti enemmän.

[/quote]

Se pystytään kyllä kiertämään. Lisätyö maksetaan jonkin muun nimikkeen alla kuin ylityö ja saikkupäivät korvataan sillä, että käyt leimaamassa itsesi töihin pariksi minuutiksi.

Sielläpä duunari väännät töitä selkä vääränä tajuamatta, että sinua on huijattu tosi rankasti
[/quote]Jaa, meillä ei ainakaan kannata kipeenä mennä töihin leimaamaan itseään sisään. Nimittäin silloin mun tarttee korvata puuttuvat tunnit. T. Sh

Vierailija
44/44 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:59"]

Kyllä ainakin minuun vaikuttaa nämä leikkaukset aika paljonkin. Olen sh ja kahden lapsen yh. Eilen tuli palkka missä oli peruspalkka ja yhden viikonlopun lisät. Laskujen maksamisen jälkeen minulle jäi kuukaudeksi minulle ja kahdelle lapselleni 230e rahaa vaatteisiin ja ruokaan. Jos sunnuntailsistä viedään 25% meille oliai jäänyt 200e kuukaudeksi. Sitten jos minulla oliai ollut pari päivää sairaslomaa koska potilas on tartuttanut minulle vatsataudin niin minulle olisi jäänyt 0e.... Olen yrittänyt tsempata vuosikausia jo köyhänä. Lapsilisät saadaan ja niillä ostetaan ruokaa ja vaatteita. Asumistukea en ole hakenut koska olen kokenut että me pärjätään vaikka rahaa on vain vähän. Nyt olen kumminkin niin pettynyt ja väsynyt että eilen laitoin asumistuki hakemuksen kelaan. Jostain on saatava se ruokaraha. Sitten kun nämä uudistukset tulee voimaan joudun todennäköisesti hakemaan toimeentulotukea vaikka olen kokopäivävuorotyössä!

[/quote]

Ja mitä ne laskut oli? Osamaksuja, kun on ei ole osattu hankkia tavaraa varojensa mukaan? Oma vika, mikä ei poistu millään lisillä tai korotuksilla.
[/quote]

Minulla ei ole koskaan ollut velkaa eikä osamaksuja jos ei oteta autoa huomioon. Kyllä eläminen maksaa: vuokra, vesi, sähkö, vakuutukset, puhelin, netti, päivähoito ym. En ole oikestaan itselleni ostanut enää mitään koska minulla ei yksinkertaisesti ole varaa. Ja en polta enkä juo. Auto on pakko olla jotta pääsre töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän