Onko teillä äänestetty työpaikalla oletteko mieltä osoittamassa vai ei?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:36"]En minä mitään päätä itse, liittoon kun kuulun. Seuraan liittoni ohjeistusta ja nyt se on harvinaisen yksiselitteinen. Perjantai on työpäivä. Liitto muistutti myös mahdollisista sanktioista, mikäli ei mene töihin. Asia on taputeltu minun osaltani siis. [/quote] Mikä liitto kyseessä? [/quote] Oaj [/quote] Kertoo myös paljon liittoon kuuluvien ajatusmaailmasta. "En päätä mitään itse" liitto voi viedä kuin pässiä narussa.
[/quote]
Meillä on kirjattu työehtopimukseen lakia tiukempi määräys työrauhadta, ja se kieltää myös poliittiset mielenilmaukset. Absoluuttinen työrauha niin kauan kun on voimassa oleva tes.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:36"]En minä mitään päätä itse, liittoon kun kuulun. Seuraan liittoni ohjeistusta ja nyt se on harvinaisen yksiselitteinen. Perjantai on työpäivä. Liitto muistutti myös mahdollisista sanktioista, mikäli ei mene töihin.
Asia on taputeltu minun osaltani siis.
[/quote]
Mikä liitto kyseessä?
[/quote]
Oaj
[/quote]
Kertoo myös paljon liittoon kuuluvien ajatusmaailmasta. "En päätä mitään itse" liitto voi viedä kuin pässiä narussa.
[/quote]
Eikös se ole vähän niinkuin se idea, että järjestäydytään ja toimitaan yhdessä, liiton parhaaksi katsoman menettelyn mukaisesti?
Jos jokainen liittoon kuuluva toimisi oman päänsä mukaisesti, mihin sitä liittoa tarvitsisi?
Se on nähkääs joukkovoima, jolla liitot toimivat.
Ei tarvitse äänestää, riittää kun seuraa liiton ohjeistuksia.
Meillä moni eroaa liitosta tämän lakon takia. Ihan normaalisti tehdään töitä perjantaina.
Ei olla. Tosin olen akateeminen pätkätyöläinen ja teen hommia tuntipalkalla kotoa käsin...