Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko äitien pakko heti lapsen synnyttyä aloittaa

Vierailija
03.10.2006 |

tuulipuku-tyyli?



Musta karseeta! Mulla pari lasta enkä kertaakaan oo käyttänyt tuulipukua. Muitakin vaatteita löytyy ulkoiluun ja liikun paljon!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä kovin tyylikkäästi jaksaisi hiekkalaatikolle pukeutua.

Vierailija
2/15 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joustavat farkut ja huppari. En ihmettele miks sanotaan et suomalaiset on tuulipukukansaa. Nuoret kotiäidit näyttää mummoilta tuulipuvuissaan!



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


2, on paljon hyviä ulkovaatteita muitakin kuin joku Citymarketin tuulipuku.

Vierailija
4/15 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaiset vaatteet sinulla on ulkoillessa?

Vierailija
5/15 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan nimittäin ulkoilua varten kehitettyjä ominaisuuksia.



Mutta minä tein muuten myös kuten sinä: lapsen synnyttyä en ostanut mitään kunnollisia ulkoiluvaatteita, -kenkiä tms. Ennestään mulla oli niitä heikosti. Joten ulkoilin kyllä, mutta epäkäytännöllisemmin. Vasta nyt töihin palattuani olen raaskinut ostaa kunnon ulkoiluvaatteet, jalkineet jne. ja kyllä muuten tuntuu kuntoilukävelylenkit aivat toiselta. Harmittaa, etten silloin vaunukävelyaikaan investoinut!

Vierailija
6/15 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 20-30 välimaastossa. Liikun paljon lasten kanssa. Käyn siis lenkillä pari kertaa päivässä ja vielä omassa pihassa/leikkipuistossa liikuntaa. Jalassa mulla on adidaksen-tossut, ei sellaset lenkkarimalliset vaan ulkoiluun sopivat popot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin muutama vuosi sitten vanhaan kaveriini, jota en ollut nähnyt pariin vuoteen. Kaunis, hoikka, itsestään huolehtiva nainen oli muuttunut värittömäksi tantaksi... Tämä törmääminen sattui vielä kaupungilla shoppaillessa, eli olisin luullut, että hän olisi edes vähän panostanut " ihmisten ilmoille" tullessaan. Vaan ei. Siskoni kanssa olemme nauraneet, että meidät saa viedä hoitoon, jos joskus niin pääsee käymään. Kotona yksin voin joskus olla naturel, mutta jos on seuraa (oma mies riittää), niin yritän panostaa. Samoin ulos mennessä. Käytännöllisyys ja tanttamaisuus eivät ole synonyymejä.

Vierailija
8/15 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aina ulkoillessa ns. tuulipuku, tällä hetkellä se on niken merkkinen ja väriltään kirkkaan sininen. Mielestäni tämä minun tuulipukuni on hieno ja ajaa hyvin asiansa, eli pitää tuulta ja jonkin verran myös sadetta, jota täällä on nyt riittänyt.

Olen laittanut merkille, että nykypäivänä jopa nuoret pitävät ns. tuulipukuja. Eli on takki ja esim. farkut. Ei tämä ole mikään mammalook ja itse ainakin pukeudun sitten esim. kaupungille paremmin. joskus saatan tosin mennä pihahommista suoraan kauppaan tuulipuku päällä ja pipo päässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä ole meidän kulmilla nähnyt vielä koskaan yhtäkään äitiä tuulipuvussa. Hmmm. Itselläni lasten kanssa ulkoillessa yleisimmin jalassa farkut ja yläosana sään mukaan kaikkea väliltä T-paita tai toppatakki.

Vierailija
10/15 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuulipuku sit on persoonallinen? Huoooooh

Mulla on mustatakki joka on puolipitkä. hihassa " teinimerkkejä" ja jalassa adidaksen tai niken ulkoiluhousut. Hiukset kauniisti kiinni ja voin väittää et olen tyylikkäämpi kun tuulipukumammat!



T: ei teini 25v enkä ole ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/15 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on, tervesin se, jolla niken " tuulipuku"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti joka kävi tänään puistossa tuulipuku päällä (kaunis sellainen,omasta mielestä) ja kumpparit jalassa, koska sataa vettä..

Vierailija
14/15 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sään mukaan?

Näin mä toimin, joten jos lähden koiran kans lenkille ja tuulee ja sataa niin tuulipuku tms on ihan ehdoton. Kaupunkiin sit farkut, korkkarit ja takki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä miellän kuoriasutkin tuulipuvuiksi, vaikka ne eivät sitä ihan varsinaisesti olekaan. Ja itse kyllä olen niin mukavuudenhaluinen, että pukeudun näillä keleillä puistoon kunnon kuorivaatteisiin, jotka pitävät niin veden kuin tuulenkin ulkopuolella.



Tyylikkyys ei ole sitä, että ei ikinä käytä tiettyjä vaatteita vaan sitä, että pukeutuu tilanteen mukaan. Ja ulkoillessa ne tilanteenmukaiset vaatteet ovat juuri niitä tuulipukuja, kuoripukuja, verkkareita ja ja toppapukuja. Muuhun vapaa-aikaan sitten muita vapaa-ajanvaatteita ja töihin sinne sopivat vaatteet. Erikseen sitten vielä juhlat. Ja täytyy myöntää, että itse en ainakaan farkkuja ja hupparia pitäisi ainakaan parannuksena kunnon ulkoilupukuun verrattuna tyylikkyyden suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä