Tinderissä tapaamani mies ei suostu laittamaan naamastaan kuvaa...
Olemme puhuneet puheluita, mutta naamaa ei suostu näyttämään. Vaikuttaa kuitenkin kiinnostavalta, ja haluaisi tavata. Mitä tekisin? Toivon ettei tähän keskusteluun tulisi ilkeitä kommentteja, nää tilanteet on mulle vasta ihan uusia. Olen siis vasta täysi-ikäistynyt.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti on ruma kuin rullatuoli.
Olet vastenmielinen. Ensinnäkin ulkonäön ei pitäisi olla tärkein kriteeri ja toiseksi ei ole asiallista ottaa vertaukseksi rullatuolia, koska aivan asiattomasti lisäät sen käyttäjien taakkaa.
Joopatijoo. Mahtaa sun elämäsi olla raskasta, jos tällaisia oikeasti mietit.
Ja sorry, minulle ulkonäkö ON tärkeää, minkään kuvatuksen kanssa en yksiin menisi, vaikka olisi kuinka kultainen luonteeltaan.
Naiset ihastuvat mieheen luonteen perusteella, joten epäilen, että olet naisena esiintyvä miestrolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vastenmielinen. Ensinnäkin ulkonäön ei pitäisi olla tärkein kriteeri ja toiseksi ei ole asiallista ottaa vertaukseksi rullatuolia, koska aivan asiattomasti lisäät sen käyttäjien taakkaa.
Ja sorry, minulle ulkonäkö ON tärkeää, minkään kuvatuksen kanssa en yksiin menisi, vaikka olisi kuinka kultainen luonteeltaan.
Naiset ihastuvat mieheen luonteen perusteella, joten epäilen, että olet naisena esiintyvä miestrolli.
Epäile ihan rauhassa, en usko kuitenkaan että olen ainoa nainen maailmassa, jolle miehen ulkonäkö merkitsee. En tietty menisi suhteeseen minkään mulkeron kanssa, vaikka olisi kuinka komea.
En tiedä, mutta jos tapaat, muista tehdä se julkisella paikalla ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäile ihan rauhassa, en usko kuitenkaan että olen ainoa nainen maailmassa, jolle miehen ulkonäkö merkitsee. En tietty menisi suhteeseen minkään mulkeron kanssa, vaikka olisi kuinka komea.
Sinä olet joku palstan kilttimiehistä, joka tekeytyy tässä ketjussa naiseksi. Kaikki viittaa siihen. :)
Pena 50v